Wachtwoord vergeten?

What happened to Arie? 
Gepost: 04 september 2008 10:38 AM   [ Negeer ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  107
Geregistreerd  2007-01-07

Het valt me op dat Arie amper meer reageert. How come? Heeft hij het bijltje erbij neergelegd ofzo?

Profiel

Gepost: 04 september 2008 11:03 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948
Geregistreerd  2007-05-10

Arie heeft een spier verrekking en is tijdelijk uitgeschakeld, naar het schijnt.

Signature 

Het zijn gewoon allemaal ontiegelijke klootzakken.

Profiel

Gepost: 04 september 2008 06:57 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1450
Geregistreerd  2007-01-04

Ik ruik een AIVD-complot…

Signature 

-==VICTORY IN AFGHANISTAN==-

NO SURRENDER TO THE TALIBAN

Profiel

Gepost: 05 september 2008 01:40 AM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1119
Geregistreerd  2006-12-29

Arie neemt gewoon 9/11-vakantie. En helemaal ongelijk geef ik hem niet. Ik ben zelf al tijden 9/11-moe. Bijna iedereen op dat draadje bedoelt het waarschijnlijk oprecht goed, maar voor mij is het zonder alle oeverloze discussies allang duidelijk dat die aanslagen gewoon onderdeel zijn van een lange-termijn-oorlogsagenda. Maar de verdere technische analyses ga ik me niet meer aan wagen. Daar zijn wetenschappers voor, alsmede mensen als Arie en Frank Ho die de boel geweldig archiveren. (yep ik ben een planehuggert)

Ik bedoel, kom op: Drie torens storten rechtstandig in: niemand gaat mij nog wijsmaken dat dat door twee vliegtuigen komt. Een aanval op het Pentagon zonder enig werkende luchtafweer: yep, Roodkapje en de boze wolf bestaan óók echt. En eerlijk gezegd boeit het niet eens of het een vliegtuig, global hawk, kruisraket of gewoon een lading C4 is geweest in het Pentagon. Het effect is hetzelfde.
Vlucht 73: gewoon neergeknald, hetzij om te voorkomen dat er nog een overheidsgebouw geraakt werd, hetzij omdat het bedrog doorgedrongen was tot de inzittenden. Misschien hadden ze wel door dat het vliegtuig niet meer reageerde, dat de boel RC-bestuurd werd of zo, wie zal het zeggen. Gevolg is in ieder geval dat de neocon-nazi’s en hun gelieerde companies er fijn van profiteren, dat onze buurjongens en meisjes gezellig wederopbouwen in Uruzgan, en er een hoop mensen doodgaan, verdwijnen dan wel continu in de gaten gehouden worden, activisten onderdrukt worden, dat laatste nu óók in de vrije westerse wereld. En dat het in Irak voor de neocons nogal tegenzit, omdat Al-Maliki geen voorkeur meer wenst te geven aan Amerikaanse bedrijven. Auw.

Just common sense, heb ik alle 9/11-blabla op de vierkante mm echt niet meer voor nodig. Ik volg het allemaal nog een beetje op afstand maar:

Feit is dat we inmiddels op het randje van een wereldoorlog staan, en we mogen hopen dat er in Washington, Tel Aviv en Moskou een aantal mensen het hoofd koel houden, en desnoods gepaste maatregelen (vul maar in) nemen om te voorkomen dat hun leiders onherstelbare brokken gaan maken, waar we allemaal de dupe van worden.

Signature 

De speech van Wilders

Profiel