Wachtwoord vergeten?

1 van de 2
1
Vervaldatum paspoort Neo in The Matrix is 11 SEP 01
Gepost: 23 augustus 2008 11:07 PM   [ Negeer ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  50
Geregistreerd  2008-08-23

Deze film werd uitgebracht in 1999.
.
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Matrix
.
De makers van de film zijn de twee zionisten Andy en Larry Wachowski. Overigens waren heel wat meer leden van deze selecte groep van te voren op de hoogte van de datum 11 september 2001, want bij de vernietiging van de WTC-gebouwen kwam slechts één Israeli om, een arme dove klusjesman.
.
Voor de aanslag werd via het Israelische Odigo-netwerk gemeld dat de aanslagen zouden plaatsvinden.

Profiel

Gepost: 24 augustus 2008 07:28 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1450
Geregistreerd  2007-01-04

Pfff, heel Hollywood is een propagandamachine van de elite. Niks nieuws onder de zon.

Infowars had het hier toevallig ook over, 18 augustus…

http://www.infowars.com/?p=4031

In dit eerste deel stelt Alex Jones hetzelfde wat ik ook denk over dat Origami papiervouwtrucje met de Amerikaanse dollarbiljetten. Het geld werd eind jaren negentig aangepast en het idee om die biljetten op zo’n manier te vouwen komt van diezelfde lieden. Hun ‘signature’ op de (toen) komende aanslagen.

Signature 

-==VICTORY IN AFGHANISTAN==-

NO SURRENDER TO THE TALIBAN

Profiel

Gepost: 24 augustus 2008 08:04 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  165
Geregistreerd  2007-02-16

achach wat een leugens. Er zijn vele joden en israeli omgekomen in WTC op 911.

Profiel

Gepost: 25 augustus 2008 11:37 AM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Overal de Joden de schuld van geven is zó jaren ‘30 smirk

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 25 augustus 2008 11:56 AM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  633
Geregistreerd  2007-01-05

Ik zie dat kaalkopjes ook hun weg hebben weten te vinden naar deze site?

Signature 

“You can’t make somebody understand something if their salary depends upon them not understanding it.”

Profiel

Gepost: 25 augustus 2008 01:56 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948
Geregistreerd  2007-05-10

Het begon al zo extreem te stinken wink

Signature 

Het zijn gewoon allemaal ontiegelijke klootzakken.

Profiel

Gepost: 25 augustus 2008 04:29 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Geregistreerd  2008-03-17

Anti-Semitische knuppels ook te vinden bij Zapruders? Omf?

Signature 

We have decreed death among you, and We are not to be frustrated from changing your Forms and creating you (again) in (forms) that ye know not. 56:60

Profiel

Gepost: 25 augustus 2008 05:21 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948

Maar hey, we houden een open mind niet waar? Eenzame Wolf, ik snap dat de Matrix verwijzingen heeft naar Zion dat van alle kanten aangevallen wordt dus ik zou de link kunnen leggen met Israël en haar buren. En de Wachowski broertjes hebben ook V for Vendetta geschreven, dat volgens sommigen vol zit met occulte symbolen (wat ook niet ontzettend verwonderlijk is omdat Alan Moore daar bekend om staat) alsmede symbolen van geheime organisaties (zonnen, rozen, etc). Maar nou vraag ik je: wat is nu de sterker onderliggende gedachte in deze films? Voor of tegen?

V for vendetta is toch een prachtig scenario waarin het publiek in opstand komt tegen een regering die tegen haar liegt, terrorisme verzint, etc. Je zou kunnen beargumenteren dat dit onderschrijft dat er “lone heroes” zijn zoals in Shooter die het opnemen tegen de bad guys, met andere woorden dat deze films het publiek klaarstomen dat ze in opstand kunnen komen als er dit soort figuren zijn (en niet eerder). Maar is dat niet vergezocht? Is de in-your-face boodschap dat de overheid slecht is niet zo sterk dat het averechts zou werken.

Of...... zijn “ze” zo zeker van “hun” zaak dat ze dit soort films produceren voor het publiek dat daarin geïnteresseerd is, maar het vervolgens volstoppen met symboliek om te laten weten HAHAHAHAHAAA je gaat het nooit winnen sliep uit.

Dus hoe zit het? En hoe zit het met andere kritische films? Manchurian Candidate? Wag the dog?

Signature 

Profiel

Gepost: 25 augustus 2008 05:56 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  50

Ik heb het over Israeliers in mijn post, de rest begint meteen over joden. Het is dus duidelijk wie de oogkleppen op hebben.

Profiel

Gepost: 25 augustus 2008 06:17 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  529
Geregistreerd  2007-07-12

Ik zie toch echt Zionisten staan, Eenzame Wolf. Zie quote:

De makers van de film zijn de twee zionisten Andy en Larry Wachowski.

Signature 

We are the revolution!
Mijn Forum

Profiel

Gepost: 25 augustus 2008 07:46 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  50
Arwin Rummel - 25 augustus 2008 06:17 PM

Ik zie toch echt Zionisten staan, Eenzame Wolf. Zie quote:

De makers van de film zijn de twee zionisten Andy en Larry Wachowski.

Sinds wanneer is dat anti-semitisch (sowieso een misplaatste verzonnen term, aangezien Arabieren ook onder Semieten vallen) ?

Zionisten zijn satanische kindermoordenaars en hebben erg weinig met joden te maken. Het is al helemaal hilarisch dat ik daarop commentaar krijg van ene Erwin Rommel.

Profiel

Gepost: 25 augustus 2008 11:34 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  165

En het blijven leugens.

Profiel

Gepost: 25 augustus 2008 11:38 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  165

toevallig zag ik in de videotheek de docu liggen die dat verhaaltje ontkracht die heet “protocols of zion” en is gemaakt door een israeli ( een jood, waarschijnlijk). Daarin zie je families van israeli die omgekomen zijn etc.

Profiel

Gepost: 26 augustus 2008 02:26 AM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948

Wacht nog steeds op antwoord, snik.

Signature 

Profiel

Gepost: 26 augustus 2008 12:37 PM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
Geregistreerd  2007-01-01

Ik zie toch echt Zionisten staan,

Ooit weleens van christen zionisten gehoord, blanke rakkers.... zucht.... Amerika zit er vol mee.
Ik weet niet wat eenzame wolf in zijn hoofd heeft maar ik zie hier wel een spastisch gegoochel met woorden en vingerwijzen.

Wat betreft die docu over the protocols of zion.... daar zat toch een apart verdacht stukje in.
Ik ben vergeten wat het precies was, weet iemand dat nog?

Maar lees de protocols eens, geen idee wie het heeft geschreven maar we zien het wel in de praktijk tot leven komen.
Jammer dat het “joden” geouwehoer juist DAT in een hoekje laat verdwijnen.

Niemand was erbij en iedereen praat iemand anders na. Als je alle verhalen gaat verzamelen dan krijgt iedereen de schuld.

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 26 augustus 2008 02:31 PM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Maar lees de protocols eens, geen idee wie het heeft geschreven maar we zien het wel in de praktijk tot leven komen.

De oorsprong van de Protocols of the Elders of Zion is omstreden en in nevelen gehuld. Dit is wat ik er zelf over gevonden heb:

http://www.geocities.com/roggemansmarcel/zion.htm

http://ddickerson.igc.org/protocols.html

http://www.threeworldwars.com/protocols.htm

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Protocols_of_the_Elders_of_Zion

Persoonlijk heb ik nooit de moeite genomen om de documenten te lezen; ik wil eerst duidelijkheid over de oorsprong zodat alles in de juiste context geplaatst kan worden.

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

1 van de 2
1