Wachtwoord vergeten?

1 van de 2
1
Politiestaat VS
Gepost: 12 augustus 2008 08:58 AM   [ Negeer ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  357
Geregistreerd  2007-06-15

http://www.security.nl/article/19291/1/Geheim_EU_rapport_wil_DNA_en_cameratoezicht_met_VS_delen.html

Je DNA afstaan. Leuke soundbytes tijdens de komkommertijd. Stond ook op de voorpagina van de Metro (Rotterdam). Politiestaat 2.0 zijn jullie er allemaal klaar voor?

Signature 

“Banking establishments are more dangerous than standing armies” Thomas Jefferson

Lanyard

Profiel

Gepost: 12 augustus 2008 09:22 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948
Geregistreerd  2007-05-10

Ergens in 2001 heb ik besloten om nooit naar Amerika te gaan. Nu zal dit een voorbode zijn op al het internationale luchtverkeer, maar goed dat zien we tegen die tijd wel.

Grappig. Gisteren maakte ik een foto van een stoep voor een gebouw waar ik een parkeerbon heb gekregen. Een deel van die stoep is particulier terrein dus ik wilde gewapend met een kadaster kaart en een foto protest maken. Terwijl ik die foto’s nam liep er een oud mannetje langs die vervolgens heel demonstratief begon te kijken naar wat ik aan het doen was. Dacht hij nou echt serieus dat ik foto’s nam om dat gebouw op te blazen ofzo? Jeez, ik stond daar met een zooi toiletrollen en ik ben al verdacht om ik een foto maak? De paranoia glijdt dus ook hier de samenleving in.

Signature 

Het zijn gewoon allemaal ontiegelijke klootzakken.

Profiel

Gepost: 12 augustus 2008 10:35 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  10
Geregistreerd  2007-05-30

Zou het niet kunnen zijn dat hij het vreemd vond om iemand met een zooi toiletrollen en fotocamera in de weer te zien op straat. Is nu ook weer niet een alledaagse bezienswaardigheid natuurlijk..

Profiel

Gepost: 12 augustus 2008 10:51 AM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  633
Geregistreerd  2007-01-05
Renatus - 12 augustus 2008 09:22 AM

Ergens in 2001 heb ik besloten om nooit naar Amerika te gaan. Nu zal dit een voorbode zijn op al het internationale luchtverkeer, maar goed dat zien we tegen die tijd wel.

Grappig. Gisteren maakte ik een foto van een stoep voor een gebouw waar ik een parkeerbon heb gekregen. Een deel van die stoep is particulier terrein dus ik wilde gewapend met een kadaster kaart en een foto protest maken. Terwijl ik die foto’s nam liep er een oud mannetje langs die vervolgens heel demonstratief begon te kijken naar wat ik aan het doen was. Dacht hij nou echt serieus dat ik foto’s nam om dat gebouw op te blazen ofzo? Jeez, ik stond daar met een zooi toiletrollen en ik ben al verdacht om ik een foto maak? De paranoia glijdt dus ook hier de samenleving in.

als iemand foto’s staat te maken van een gebouw met een zooi toiletrollen bij zich zou ik ook even kijken hoor. Niet dat je de tent zal opblazen ofzo maar toch uiterst geinteresseerd wat je daar aan het doen bent met toiletrollen! LOL

Signature 

“You can’t make somebody understand something if their salary depends upon them not understanding it.”

Profiel

Gepost: 12 augustus 2008 10:52 AM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Ach laat die hangbejaarden toch! Ze hebben niets anders te doen. Vakantieplannen richting de VS had ik toch al niet; ik vond ze voor 11 september al niet bepaald het toonbeeld van gastvrijheid en nu zakt helemaal m’n broek af van die gasten. Ik kan wel leukere vakantielanden verzinnen waar ze me wel graag zien komen en fatsoenlijk behandelen.

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 12 augustus 2008 11:49 AM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948
Robbertjan - 12 augustus 2008 10:51 AM

als iemand foto’s staat te maken van een gebouw met een zooi toiletrollen bij zich zou ik ook even kijken hoor. Niet dat je de tent zal opblazen ofzo maar toch uiterst geinteresseerd wat je daar aan het doen bent met toiletrollen! LOL

Het waren er 4. Gewoon huismerkrollen van Superdeboer. Niks verdachts aan toch? Toch? (als je googled op terrorist toiletpaper kom je gekke dingen tegen).

Signature 

Profiel

Gepost: 12 augustus 2008 12:45 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  357
Ellen Ripley - 12 augustus 2008 10:52 AM

Ik kan wel leukere vakantielanden verzinnen waar ze me wel graag zien komen en fatsoenlijk behandelen.

Nog wel ja…

Signature 

“Banking establishments are more dangerous than standing armies” Thomas Jefferson

Lanyard

Profiel

Gepost: 13 augustus 2008 09:20 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1450
Geregistreerd  2007-01-04

Ik denk dat het gewoon hun bedoeling is om het personenvervoer zoveel mogelijk te beperken. Controle, weetjewel?

Binnenkort kunnen we weer op vakantie naar Scheveningen of Katwijk aan Zee. Wel ruim van tevoren toestemming aanvragen bij je plaatselijke Euro-gauwleider hoor…

Signature 

-==VICTORY IN AFGHANISTAN==-

NO SURRENDER TO THE TALIBAN

Profiel

Gepost: 13 augustus 2008 09:56 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Administrator
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  461
Geregistreerd  2006-12-29

Haha, juist vanwege deze shit profiteer ik ervan dat ik nog enigszins normaal naar de VS kan. Volgende week ga ik voor de tweede keer dit jaar erheen. Natuurlijk ook even bij de Bohemian Grove langs, want ik heb dit jaar nog niet tot Molech gebeden… haha

Nee, het is een geweldig land maar met een verrotte regering. Zeg maar net zo verrot als Nederland, maar dan groter en indrukwekkender. We moeten niet de fout maken een hele natie te verketteren omdat ze een psychopatische regering hebben.

Signature 

L’enfer, c’est les autres

Profiel

Gepost: 14 augustus 2008 09:15 AM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685

Nou ik hoop voor die natie dat de stemmachines en -biljetten tot 2 keer toe zwaar vervalst waren, anders verketter ik die Verenigde Sukkels wel degelijk. De blinde devotie en verafgoding van Nobama vind ik ook lichtelijk zorgwekkend. Of ben ik daarmee de enige?

De enigen die daar in dat verre Amerikastan enigszins sporen zijn mijn penvriendinnen die daar in de lik zitten. Maar misschien is dat wel omdat ze niet mogen stemmen haha

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 14 augustus 2008 10:21 AM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  176
Geregistreerd  2006-12-30

Nee, het is een geweldig land maar met een verrotte regering. Zeg maar net zo verrot als Nederland, maar dan groter en indrukwekkender. We moeten niet de fout maken een hele natie te verketteren omdat ze een psychopatische regering hebben

Net als frankrijk, schitterend land, jammer dat er fransen wonen.

Een vriendin die net terug is uit amerika vertelde dat ze bij de douane in het openbaar haar kleren moest uittrekken, ze mocht dan nog wel haar bh aanhouden.... Het was omdat er een stalen labeltje aan zat vertelden ze, jaja, haar bh had stalen beugels en die hoefde dan niet uit.... of zijn het gewoon machtswellustige geilpijpen die douaniers?

Profiel

Gepost: 14 augustus 2008 11:11 AM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948
Ellen Ripley - 14 augustus 2008 09:15 AM

De blinde devotie en verafgoding van Nobama vind ik ook lichtelijk zorgwekkend. Of ben ik daarmee de enige?

Zelfs hier in Nederland is iedereen voor Obama. Stelletje sukkels. Ik was laatst op een verjaardag en ik was verbijsterd om te horen dat mensen iemand “goed” vinden vanwege een paar clichés. Niemand heeft een mening van zichzelf over Obama. Ze hebben niet eens de tijd genomen om hem te bestuderen. Ze herhalen alleen maar de soundbites uit de media met juweeltjes als “ik ben voor Obama omdat hij tegen de oorlog is” (wat??) of “hij doet me denken aan Will Smith” (dus???) of “hij staat voor verandering” (kots!). Het volk verdient inderdaad de leiders die we krijgen.

Signature 

Profiel

Gepost: 14 augustus 2008 11:26 AM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank

Wie is allemaal voor Obama?

Jongens, hebben jullie Zeitgeist gezien? Meest verhelderende documentaire die ik tot nu toe gezien heb. En zoveel heb ik er niet gezien (ahem, dus...).
Dat er in de krant staat dat we allemaal voor Obama zijn, wil niet zeggen dat we allemaal voor Obama zijn.

Tenzij mensen vrienden of kennissen hebben die ‘helemaal voor Obama gaan.’ Maar tegen die mensen kun je zeggen dat ze hersendode NWO-zombies zijn.

Signature 

Profiel

Gepost: 14 augustus 2008 11:32 AM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Rik - 14 augustus 2008 10:21 AM

Net als frankrijk, schitterend land, jammer dat er fransen wonen.

Een vriendin die net terug is uit amerika vertelde dat ze bij de douane in het openbaar haar kleren moest uittrekken, ze mocht dan nog wel haar bh aanhouden.... Het was omdat er een stalen labeltje aan zat vertelden ze, jaja, haar bh had stalen beugels en die hoefde dan niet uit.... of zijn het gewoon machtswellustige geilpijpen die douaniers?

Het schijnt dat Parijzenaren volledig verantwoordelijk zijn voor het beeld van de arrogante, chauvinistische Fransman/vrouw. De Fransen daarbuiten zijn net mensen, zo heb ik mij laten vertellen. Ik heb er maar één of twee persoonlijk gesproken.

En wat betreft die veiligheidsmedewerkers… Dat is gewoon werkverschaffing. Ik heb ze gezien in Florida en mijn conclusies:
-(zeer) laag niveau, laag betaald (hebben niet eens geld om gebroken voortand te laten fixen);
-massaal aanwezig op het vliegveld en blij als ze naar huis kunnen, weg uit de heksenketel

De douaniers lijken wat hoger opgeleid en doen alleen de paspoort check en fingerprint + mugshot.

De overige Nederlandse toeristen van de chartervlucht staken hun misnoegen over Amerikaanse inefficiency (je bagage wordt minstens twee keer gescand omdat de verschillende scanploegen elkaar kennelijk niet vertrouwen) niet onder stoelen of banken. Dat gaf me toen nog wel hoop.

Signature 

Profiel

Gepost: 19 augustus 2008 09:12 AM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  357

Alle auto’s Manhattan gecontroleerdDe politie van New York wil de miljoen voertuigen die Manhattan dagelijks binnenrijden met een automatisch systeem gaan controleren.

Manhatten controleert alle auto’s explosieven. Er komt op de bruggen en in de tunnels naar Manhattan apparatuur te hangen die de nummerplaten registreert en de auto’s op explosieven controleert.
11 septemberAlle gegevens worden door een computersysteem geanalyseerd. Het systeem is ontwikkeld na de aanslagen van 11 september

Bron RTLnieuws

Signature 

Lanyard

Profiel

Gepost: 19 augustus 2008 11:27 AM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685

En ze willen ook graag je onderbuikgevoelens weten zodat ze daar hun volgende false flag operatie op aan kunnen passen. Dus deponeer uw onderbuikgevoelens hier. Hartelijk dank voor uw medewerking. Wij wensen u nog een fijne dag.

Signature 

Profiel

1 van de 2
1