Wachtwoord vergeten?

1 van de 3
1
Titanic: schipbreuk of massamoord? 
Gepost: 19 juli 2008 11:33 PM   [ Negeer ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1450
Geregistreerd  2007-01-04

Dit is gewoon om effe het balletje op te gooien. Zijn hier mensen die zich met de ondergang van de Titanic bezighouden?

De eerste keer dat ik hoorde over mogelijk vuil spel inzake de Titanic was in 2006. Een mede-posterplakker (was toen voor de 9/11 jaarbeurs bijeenkomst) zei me en passant dat de Titanic bewust tot zinken was gebracht. Volgens hem om een belangrijke getuige, een vermogend man, uit de weg te ruimen.

Op een website las ik dat het niet de Titanic was die zonk maar haar zusterschip de Olympic. De schepen wisselden van identiteit (een van de meest voorkomende misdrijven in de scheepswereld) omdat de Olympic betrokken was geweest bij een zware aanvaring voordat de Titanic was afgebouwd. Omdat de Britse marine volgens haarzelf geen blaam trof (een van hun pantserkruisers boorde zich in de Olympic) kon de White Star Line fluiten naar haar verzekeringsgeld en moest op eigen kosten de aanzienlijke schade repareren. Daarop zouden ze simpelweg de witte Olympic hebben overgeschilderd in Titanic-zwart terwijl de echte Titanic dus de Olympic werd.

Hoewel het vrijwel onmogelijk is om bijna een eeuw na dato de waarheid te achterhalen, ben ik geneigd om het officiële verhaal eventueel terzijde te leggen. Met andere woorden: als ik een goed onderbouwd verhaal hoor over een andere mogelijkheid dan het officiële verhaal dan zal ik daar evenveel gewicht aan geven. Reden waarom: feit is dat de media
(NAZIONAL GEOGRAFIK KANAL) maar niet over de Titanic uitgeluld raken! Op Amazon zijn de meningen verdeeld over het boek, dat ik niet gelezen heb.

Eén ding: volgens de auteur van “Titanic": The Ship That Never Sank? kregen de dertien(!) reddingssloepen van de Titanic een bijzondere behandeling: alle merktekens van de reder (inclusief de naam van het schip) werden verwijderd (weggeschaafd, uitgezaagd zogenaamd om souvenirjagers te ontmoedigen). Mocht dit waar zijn dan vind ik dat hoogst verdacht.

http://www.amazon.co.uk/review/product/0711027773/ref=cm_cr_pr_viewpnt_sr_4?_encoding=UTF8&filterBy=addFourStar

http://www.titanicconspiracy.com/

Signature 

-==VICTORY IN AFGHANISTAN==-

NO SURRENDER TO THE TALIBAN

Profiel

Gepost: 20 juli 2008 06:32 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank

Overigens, als een aantekening voor de kantlijn,

Dr. Ballard die het wrak van de Titanic ontdekte in de jaren tachtig, is een oud-marineman en in een NAZIONAL GEOGRAFIK KANAL ‘docu’ werd toegegeven dat hij nog steeds voor de Amerikaanse marine werkte toen hij op zoek was naar de Titanic. Volgens het officiële verhaal had hij een deal met de marine om in ruil voor financiering van zijn expeditie, eerst nog naar twee vermiste Amerikaanse kernonderzeeërs te zoeken (waaronder U.S.S. Thresher, die spoorloos verdween tijdens een proefduik).

Vervolgens wist Ballard de Titanic in recordtijd te vinden, iets wat zijn voorgangers niet was gelukt in minder tijd.

Ah, nu heb ik iets gevonden wat ons weer op bekend terrein brengt (nog niet helemaal gechecked maar als je zin hebt, check mee zou ik zeggen):

http://www.world-mysteries.com/doug_titanic1.htm

Het is geen ‘betrouwbare’ bron zoals de media of Wikipedia natuurlijk maar het klinkt zeer plausibel in mijn oren.

De rijke en machtige bankiers Benjamin Guggenheim, Isa Strauss and John Jacob Astor waren allen aan boord en allen kwamen ze om het leven. En alledrie waren ze tegenstander van de Federal Reserve.

Als de kapitein van de Titanic in het complot zat dan verklaart dat meteen zijn order om met volle kracht door een ijsbergveld te varen, bij slecht zicht ‘s nachts.

Er waren niet alleen te weinig reddingsboten aan boord van de Titanic maar sommige sloepen werden te water gelaten met maar een handjevol inzittenden.

Signature 

Profiel

Gepost: 20 juli 2008 08:49 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  59
Geregistreerd  2008-05-01

dit is erg nieuw voor mij

Profiel

Gepost: 20 juli 2008 10:07 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Administrator
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  461
Geregistreerd  2006-12-29

Holy shit, wat een coole conspiracy!

Daar zit vast een mooi artikel in.

Signature 

L’enfer, c’est les autres

Profiel

Gepost: 20 juli 2008 10:22 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  583
Geregistreerd  2006-12-30

Klinkt te goed om waar te zijn, maar we kunnen niets uitsluiten in de menselijke geschiedenis wink

Signature 

Knowledge is Power

Profiel

Gepost: 21 juli 2008 05:56 AM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  317
Geregistreerd  2007-08-25

haha deze con nu pas op zapruder lol…

heb er ook aardig wat over… zal vanavond eens zoeken…

Signature 

WE ARE CHANGE!

http://www.WACHolland.org

Profiel

Gepost: 21 juli 2008 10:37 AM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948
Geregistreerd  2007-05-10

Herenbroeders, dit is al tot op de bodem uitgezocht door de internet piraat Maddox.

Signature 

Het zijn gewoon allemaal ontiegelijke klootzakken.

Profiel

Gepost: 21 juli 2008 11:02 AM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  10
Geregistreerd  2007-05-30

I don’t know what this graph means, but I’m pretty sure it’s proof that Jews were involved.”

Nice one

Profiel

Gepost: 21 juli 2008 01:45 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank

Dank voor uw aandacht.

1. Maddox heeft al terdege aangetoond dat “there is no conspiracy, idiots!” inzake 9/11. Ik kan al raden wat zijn oordeel hierover zal zijn.

2. De Federal Reserve is iets waar ik niet omheen kan de laatste tijd. Ik zou wel willen, maar om met de woorden van Genosse Broertjes te zeggen: ‘het is te groot.’

3. Het feit dat NAZIONAL GEOGRAFIK KANAL en al die andere NWO shit (Smithsonian etc.) maar niet uitgeblaat raken over de ‘tragische ramp’ met de Titanic zegt mij dat er wellicht stront aan de knikker is.

4. Er zit volgens mij ook geen artikel in. Het is bijna 100 jaar na dato en we zijn immers ook op de maan geland.

Mijn hypothese/pure speculatie: de Olympic wordt tijdens een reis geramd door een Britse pantserkruiser. De schade is zo aanzienlijk dat het schip als ‘total loss’ moet worden beschouwd (kost meer om te repareren dan een nieuwe te bouwen). Als de Britse marine weigert de schade te vergoeden dan ligt de oplossing voor de hand: het schip laten verdwijnen bij een scheepsramp om toch het verzekeringsgeld te incasseren. Omdat zulke dingen met hetzelfde schip wel gaat opvallen, schildert men de witte Olympic zwart over in de kleuren van haar opvolger Titanic. Omdat de Titanic al grotendeels is afgebouwd kan men slechts op een handvol maar in het oog vallende plekken het bouwplan aanpassen (eerste klas loges).

Hoe groot is de kans om op een ijsberg te varen op volle snelheid, ‘s nachts en in een bekend ijsbergveld? Het officiële verhaal dat kapitein Smith koste wat kost het snelheidsrecord wilde breken op zijn laatste reis is net zo geloofwaardig als dat de goede man een agent van het Vaticaan was die een zelfmoordmissie had!

De drie anti-Federal Reserve bankiers aan boord die allemaal omkomen is een aardige bonus bij het kwijtmaken van een total loss-schip. En zoals een goeie schaker combineer je dingen zodat meerdere doelen worden bereikt. En ook nog ‘s 1500 schaapjes afgemaakt.

Heu, volgens Wikipedia vertrok de Titanic slechts halfvol vanwege een kolenstaking plus het feit dat ze alleen maar verschilde met haar zusterschip Olympic omdat ze het ‘grootste schip’ was (hoe meet je zoiets na tijdens het vertrek?).

Signature 

Profiel

Gepost: 21 juli 2008 03:18 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Administrator
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  461

Ok, maar dan ga je er ook van uit dat de schade toch weer opgelapt is zodat de nep-Titanic weg kon varen? Moet dan toch knap opgelapt zijn als het niemand opviel.
En hoe heeft men de echte Titanic dan ongekat naar de Olympic? Lijkt me wel een klus die nogal opvalt. Of hebben ze de mensen van die klus ook laten afzinken in de ramp?
Niemand die zei dat het interieur van de Olympic opvallend leek op dat van de Titanic (namelijk hetzelfde)? In die tijd zal er heus wel iemand met beide schepen gevaren hebben.

De theorie rammelt wel, hoor wink

Signature 

L’enfer, c’est les autres

Profiel

Gepost: 21 juli 2008 03:38 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Als de Titanic nieuw was, hoe konden mensen die erop meevoeren dan weten hoe het interieur eruit had moeten zien (en dus ook merken dat de Olympic (ook nieuw) in plaats van de Titanic was ingezet)? Het enige wat ik niet begrijp is dat verhaal over de tonnage dat ik op de Titanic Conspiracy site las. Hoe konden de autoriteiten de rederij daarmee weg laten komen als dat ombouwen inderdaad zo was gegaan?

Een heel intrigerend verhaal!

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 21 juli 2008 04:21 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948

De hoeveelheid “informatie” op die site past op een luciferdoosje. En als het een conspiracy zou zijn, wie heeft er dan baat bij gehad? Kom op…

Signature 

Profiel

Gepost: 21 juli 2008 06:01 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank

Goed, dan is het louter toeval dat de drie (voornaamste?) tegenstanders van de Federal Reserve alledrie op dat rampschip zaten en alledrie omkwamen.

Verder lijkt ruim 1500 doden een hoog aantal maar het is wel weer treffend dat de Titanic maar voor de helft zat volgeboekt. Het had 2200 opvarenden waarvan 900 bemanningsleden (wikipedia). Doet mij wel denken aan de ramvliegtuigen (om de gebouwen te rammen) die op 9/11 voor het grootste deel leeg vlogen.

Antagonizer, total loss wil slechts zeggen dat het duurder is om te repareren dan nieuwbouw. Ze kregen geen cent van de verzekeraar omdat de Britse marine volgens eigen zeggen ‘van rechts’ kwam. Na die aanvaring met de HMS Hawke ging er nog meer mis met de Olympic (scheepsschroef verloren).

Het verwisselen van scheepsidentiteit gebeurt vaak in de scheepvaart. Omvlaggen, naam veranderen, likje verf en voilá. En de uitgenodigde pers laat je natuurlijk alleen de in het oog springende luxevertrekken zien (die waarschijnlijk als enigste anders waren dan op de oorspronkelijke Olympic). Alleen getraind bouwpersoneel zal de verwisseling kunnen opmerken en hoe ga je na of een schip in gewicht verschilt? Effe op de weegschaal zetten?

Zoals gezegd, het bewijs ligt op de bodem van de oceaan. Het gaat mij ook niet om het bewijs maar om de aannemelijkheid dat de Olympic met de Titanic verwisselt is om dit brakke schip op het midden van de oceaan te dumpen. Wat is waarheid? In ieder geval niet wat op NAZIONAL GEOGRAFIK KANAL wordt uitgescheten.

Hier is nog ‘piraat’ Maddox’ visie op 9/11:
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=911_morons

Wat ook opmerkelijk is: kapitein Edward Smith voerde ook het commando over de Olympic toen het die nare aanvaring kreeg. Ze hadden zeker geen betere kapiteins over om aan het roer van de prestigieuze Titanic te zetten? “Kapitein Smith, kunt u voor u met pensioen gaat nog effe de Olympic- ik bedoel Titanic op de bodem van de Atlantische Oceaan parkeren? Dan vergeten we dat andere akkefietje...”

Wij heeft er baat gehad bij een mogelijke samenzwering? De rederij, die een verloren schip kon claimen bij de verzekeringsmaatschappij wat ze eerder niet hadden kunnen doen bij die zware aanvaring. Het Britse marineschip HMS Hawke was een pantserkruiser en in die tijd hadden die nog een ram. De schade die de aanvaring veroorzaakte bij de Olympic zal qua oppervlak niet erg groot zijn geweest maar het schip werd wel doorboord. Verder hadden natuurlijk de snode samenzweerders die de Federal Reserve wilden opzetten in Amerika baat bij de ondergang van het passagiersschip.

Signature 

Profiel

Gepost: 22 juli 2008 12:49 AM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  529
Geregistreerd  2007-07-12

Intressant verhaal, Audie, maar je stukken gekleurde tekst zijn niet leesbaar voor mij.

Signature 

We are the revolution!
Mijn Forum

Profiel

Gepost: 22 juli 2008 02:09 AM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1120
Arwin Rummel - 22 juli 2008 12:49 AM

Intressant verhaal, Audie, maar je stukken gekleurde tekst zijn niet leesbaar voor mij.

Gewoon ff alle tekst selecteren wink

Signature 

De speech van Wilders

Profiel

Gepost: 22 juli 2008 10:04 AM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948
Audie - 21 juli 2008 06:01 PM

Hier is nog ‘piraat’ Maddox’ visie op 9/11:
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=911_morons [/color]

Yeah, je had toch wel door dat je Maddox niet serieus hoeft te nemen? If not, dan is zijn poging tot misleiding gelukt. De voorpagina “Unfastened Coins” (Loose Change) was een parodie op 1 april. Nou zit ik persoonlijk niet te wachten op weer een conspiracy die niet uit te leggen is aan anderen. Die drie federal reserve gasten hadden ze ook gewoon van het schip af kunnen gooien. En als het een ongeluk moest lijken, wat hebben die drie dan gedaan dan ze op het zwarte lijstje stonden? Wie waren die drie mannen? Ik zoek nog steeds naar een motief hier.

Signature 

Profiel

1 van de 3
1