Wachtwoord vergeten?

Ritalin, Strattera en Concerta (van het concert des levens..)
Gepost: 19 juli 2008 10:32 PM   [ Negeer ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  35
Geregistreerd  2008-03-03

Zojuist gelezen op nos.nl, onze vertrouwde(..) vaderlandse nieuwsberichtgeving.

Steeds meer mensen krijgen medicijnen tegen ADHD. Op dit moment krijgen 90.000 mensen, vooral kinderen, een middel tegen hyperactiviteit, meldt RTL Nieuws. Dat is 16% meer dan vorig jaar.
Vergeleken met zes jaar geleden worden medicijnen als Ritalin, Strattera en Concerta 3,5 keer zo vaak verstrekt; dit jaar naar schatting 726.000 keer.

Al jaren verbaas ik me over het openlijk drogeren van met name kinderen.
Er zijn onderzoeken die uitwijzen dat kinderen die jarenlang Ritalin slikken een grotere kans ontwikkelen verslaafd te raken aan middelen zoals cocaïne.

Van jongs af aan voer je ze een overdosis E-nummers, aspartaam, fluor en andere chemische toevoegingen. Daarvoor kunnen ze dan gelijktijdig aan de Ritalin de Strattera en de Concerta (zo’n mooie naam ook..). En dan worden ze dwangmatig gebruikers van cocaïne.

Met dank aan de toevoegingsmiddelen-, farmaceutische- en narcotica maffiozo.
En niet te vergeten de -zorg-verzekeraars..

Zooo en de cirkel is weer rond.

[ : 19 juli 2008 10:35 PM signs]
 Signature 

I don’t know where we’re going, but we’re on our way.

Profiel

Gepost: 21 juli 2008 07:44 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  187
Geregistreerd  2007-01-03

probleem - reactie - oplossing = twee keer geld verdienen, zowel aan het probleem als aan de oplossing, gewoon een win win plaatje, oftewel de creatie van de chemische consument.

Signature 

“The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn.”

Profiel

Gepost: 22 juli 2008 10:44 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  405
Geregistreerd  2007-03-25

Waarom verbaas je je erover dan?
Het is gewoon een legale manier voor de overheid en pharmaceutische industrie om geld te verdienen aan een illegale drug!

Coke op recept smile

Signature 

Politics - poly [many] tics [blood sucking parasites]

Profiel

Gepost: 22 juli 2008 03:39 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  35
Geregistreerd  2008-03-03

Ach misschien is het woordje verbaasd niet zo treffende woordkeus geweest..
En ach dat er massa’s geld aan wordt verdient dat is voor mij wel zó duidelijk. Ja! ging het maar om geld!
Als je deze dope-cirkel slechts bekijkt vanuit het financiële gewin ga je dus voorbij van de impact van de mindcontrol. En dát is nou net de rede van mijn topic.

[ : 22 juli 2008 09:14 PM signs]
 Signature 

I don’t know where we’re going, but we’re on our way.

Profiel