Wachtwoord vergeten?

1 van de 2
1
Hologram aanval op WTC? 
Gepost: 15 juli 2008 11:50 PM   [ Negeer ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  18
Geregistreerd  2007-07-17

Zeer interessant!

http://www.youtube.com/watch?v=pj-HzHi3dF0

Profiel

Gepost: 16 juli 2008 09:23 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Ik ga ‘m binnenkort kijken, heb toevallig deel 1 op DVD gebrand gisteren. Lijkt mij inderdaad ook heel interessant om eens te bekijken. Ben nu deel 2 t/m 5 aan het binnenhalen. Dat wordt veel kijkplezier op regenachtige avonden. Woei!

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 16 juli 2008 10:45 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948
Geregistreerd  2007-05-10
graveyard - 15 juli 2008 11:50 PM

Zeer interessant!

http://www.youtube.com/watch?v=pj-HzHi3dF0

Nee nee nee.

Geen hologrammen. Het waren papieren vliegtuigjes gevuld met chocolade, op afstand bestuurd door marsmannetjes die op geiten vliegen. Grow a brain please.

Signature 

Het zijn gewoon allemaal ontiegelijke klootzakken.

Profiel

Gepost: 16 juli 2008 11:36 AM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685

Ik geloof ook niet dat het hologrammen waren, wel dat de WTC-gebouwen met explosieven zijn neergehaald nadat de (echte) vliegtuigen de gebouwen in zijn gevlogen. Toch ga ik die DVD bekijken, want de eerste twee minuten die ik zag gaan over het bestaan van aliens en het contact met aliens wat de regering geheimhoudt. En dát vind ik dan wel erg interessant!

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 16 juli 2008 11:37 AM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  633
Geregistreerd  2007-01-05

de gekken runnen het gesticht weer zie ik?

Signature 

“You can’t make somebody understand something if their salary depends upon them not understanding it.”

Profiel

Gepost: 16 juli 2008 11:30 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1450
Geregistreerd  2007-01-04

Hologram aanval op WTC?

Ik stel voor:

WAR ON HOLOGRAMS

Signature 

-==VICTORY IN AFGHANISTAN==-

NO SURRENDER TO THE TALIBAN

Profiel

Gepost: 17 juli 2008 10:17 AM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685

Waarom zou je hologrammen gebruiken als je ook gewoon een vliegtuig kunt gebruiken? Kun je überhaupt wel een hologram goed en helder projecteren in vol daglicht?

Signature 

Profiel

Gepost: 19 augustus 2008 01:29 AM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  109
Geregistreerd  2007-01-07

Wat een bullshit. Dit is de moeite van het reageren niet eens waard. Verrek, doe ik het toch smile.

En nee, ik heb niet gekeken. Ik ga ook niet kijken, want dit is gewoon je reinste onzin. Crap uit de 1e lijn.

Profiel

Gepost: 19 augustus 2008 04:28 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  529
Geregistreerd  2007-07-12

Je weet nochtans met zekerheid, dat je pas na bekijken kunt zeggen dat het crap is. Eerst kijken dus, dat ga ik alvast doen voor ik mijn comment op de OP geef.  rolleyes

Signature 

We are the revolution!
Mijn Forum

Profiel

Gepost: 19 augustus 2008 05:03 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  58
Geregistreerd  2008-02-19

IK vind Ellen Ripley’s vraag zeker relevant.

Dit is namelijk niet mogelijk met onze huidige techniek.

Je kunt op 2 manieren een 3D hologram maken:
- Met 1 projector projecteren op een halfdoorlatend, half spiegelend doek, met een spiegel of wit doek eronder, waardoor het beeld terugkaatst en de illusie van een 3D-beeld wordt gecreëerd. Dut kun je alleen doen als de complete achtergrond donker en zwart is, zodra je ook maar een klein beetje kleur op de achtergrond ziet, of er extra licht bijkomt, zie je door de illusie. Het beeld kan ook nooit dit doek verlaten. Dit alles is in een stad onmogelijk om begrijpelijke redenen.

- Door 3 super sterke projectoren te plaatsen in een precieze hoek van 120 graden van elkaar. In het punt waar deze lichtstralen elkaar raken zou in theorie een hologram kunnen ontstaan. Deze techniek is nooit echt bewezen, al zou het in theorie kunnen. Grote nadelen van dit systeem zijn dat je dit beeld alleen stil kun laten staan, aangezien het hologram alleen ontstaat op het raakvlak van de projectie stralen. Daarnaast is het bijna onmogelijk om in de lucht te projecteren met daglicht. Zelfs ‘s nachts zie je als je in de lucht projecteert enkel een paar lichtstralen, vergelijkbaar met een moving head (bewegende lamp) waar een prisma voor zit, alleen dan met meerdere kleuren.

Dit is al niet te doen op een projectiescherm, zonder een hele zware machine te gebruiken (en zelfs dan is het resultaat om te huilen). En zelfs al bestonden machines van dit kaliber, dan zou je ook de projectie stralen zien, om maar te zwijgen van het feit dat een hologram van kleur zou veranderen als de achtergrond van kleur veranderd (voor wolken, of als de zon achter de wolken tevoorschijn komt).

Het spijt me voor alle aanhangers van deze theorie, maar als ik als simpele video-technicus jullie ongelijk al kan aantonen met mijn vakkennis, dan is jullie theorie wel heel erg shacky. En zelfs al was het technisch gezien mogelijk om dit te doen, dan zou dit getest moeten zin om het af te regelen, projectie kun je onmogelijk plaatsen door plaatsing en afstelling te berekenen. Dit zou mensen opgevallen zijn. Dit met projectie willen doen is duurder en moeilijker dan een echt vliegtuig te gebruiken. En om mensenlevens te sparen zou men dit ook niet gedaan hebben, bij een ramp met 2000 doden maken die 50 extra ook niet uit.

Signature 

Wordt mijn discipel: http://killer-spree101.mybrute.com

Kimi no koto mamori nuku kara
Makenai de ichirin no hana

Profiel

Gepost: 19 augustus 2008 05:11 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948
Geregistreerd  2007-05-10

Hologrammen. Echt. En enorme speakers die de knal van boven lieten horen, een gigantische hamer gezwaaid door een vijftien meter hoge internet troll die de seismische trillingen veroorzaake en vijfhonderd neocon-kabouters die brokstukken naar beneden gooiden, terwijl vanuit de ruimte een wapen werd afgevuurd en een mega ventilator de vuurbal de zijkant uitblies. Ow wacht, het is misschien simpeler om een vliegtuig erin te knallen aangezien we die techniek wèl hebben.

Dit is niet eens kleuterschool-waardig, laat staan Zapruder-waardig. Van mij mag het draadje dicht.

Signature 

Het zijn gewoon allemaal ontiegelijke klootzakken.

Profiel

Gepost: 19 augustus 2008 05:12 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  58
Geregistreerd  2008-02-19
Renatus - 19 augustus 2008 05:11 PM

Dit is niet eens kleuterschool-waardig, laat staan Zapruder-waardig. Van mij mag het draadje dicht.

Van mij ook. Ik hoop dat mijn eerste post mensen duidelijk heeft gemaakt waarom dit pure bullshit is. Het waren gewoon vliegtuigen.

Signature 

Wordt mijn discipel: http://killer-spree101.mybrute.com

Kimi no koto mamori nuku kara
Makenai de ichirin no hana

Profiel

Gepost: 19 augustus 2008 06:28 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  18

Ik zeg ook niet dat het zo is, maar de techniek is veel verder dan je zou denken. Er staan gewoon filmpjes op internet waar te zie is dat er iemand op een podium staat die ineens weg is.

Maar sorry voor het filmpje!

Profiel

Gepost: 19 augustus 2008 09:57 PM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  165
Geregistreerd  2007-02-16

Met een dubbelgekromde spiegel kom je een heel eind op een podium.

Profiel

Gepost: 19 augustus 2008 10:37 PM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  31
Geregistreerd  2007-08-27
graveyard - 19 augustus 2008 06:28 PM

Ik zeg ook niet dat het zo is, maar de techniek is veel verder dan je zou denken. Er staan gewoon filmpjes op internet waar te zie is dat er iemand op een podium staat die ineens weg is.

Je doelt waarschijnlijk op het filmpje van Cisco:

http://www.youtube.com/watch?v=rcfNC_x0VvE

Signature 

“ Don’t worry about the future; or worry, but know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubblegum.”

Profiel

Gepost: 20 augustus 2008 12:59 AM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  18

Ja wel iets van die strekking.

Profiel

1 van de 2
1