Wachtwoord vergeten?

Luchtramp Helios Airways
Gepost: 29 mei 2008 11:44 PM   [ Negeer ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1450
Geregistreerd  2007-01-04

Hier wat serieuzers, geheel in lijn met ons zonnige onderwerp (van een ander draadje maar wie weet interressant voor meer mensen):

http://en.wikipedia.org/wiki/Helios_Airways_Flight_522

Een nogal een bizar verhaal over een passagiersvliegtuig waarvan alle inzittenden, bemanning en passagiers, bedwelmd raken door gebrek aan zuurstof, waarna het toestel blind doorvliegt, onderweg wordt onderschept door gevechtsvliegtuigen van de Griekse luchtmacht, die vervolgens melden dat ze iemand in de cockpit zien bewegen maar het is niet de piloot.

Achteraf reconstrueert men dat om de een of andere reden een stewardess en haar vriend (of zo) niet bewusteloos zijn geraakt en proberen het toestel onder controle te krijgen. Helaas resulteren hun pogingen in een bizar laatste traject over gebergte waarna het toestel zich in de grond boort.

Klinkt volgens mij als het scenario van een slechte (doorsnee) rampenfilm. Minus het happy end uiteraard.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Helios

http://www.airlinesafety.com/images/Helios737TailSectionAPphoto.jpg

Op dit kaartje zouden de laatste bokkesprongen van het Heliosvliegtuig aangegeven zijn. Kan heel goed vervalst zijn maar het gaat om de boodschap: wat zie je als het laatste stuk van de route bekijkt (net voor het vliegtuigsymbool)? Draai het beeld effe een kwart slag naar links. Is het nu duidelijker?
Wat zien we met enige verbeelding? Een pyramide met oogje.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0d/Helios_airways_flight_522_en_remi.png

Noem mij paranoïde en een fantast maar volgens mij is het heel goed mogelijk dat die hele Heliosluchtvaartmaatschappij in het leven is geroepen om juist deze ramp te volbrengen. Een zonneoffer of zo. Verder ben ik van mening dat deze rampvlucht een mooi voorbeeld is van hoe de inzittenden van de vluchten op 11 september 2001 kunnen zijn uitgeschakeld.

Signature 

-==VICTORY IN AFGHANISTAN==-

NO SURRENDER TO THE TALIBAN

Profiel

Gepost: 30 mei 2008 10:26 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  72
Geregistreerd  2008-03-18

Terug die kurk en nu direct je roes uitslapen. wink

Signature 

“It’s lonely in the saddle since the horse died.”

Profiel

Gepost: 30 mei 2008 10:32 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948
Geregistreerd  2007-05-10
Audie - 29 mei 2008 11:44 PM

Verder ben ik van mening dat deze rampvlucht een mooi voorbeeld is van hoe de inzittenden van de vluchten op 11 september 2001 kunnen zijn uitgeschakeld.

Of ze zijn helemaal niet uitgeschakeld, maar waren gewoon machteloze passagiers van een remote-controlled vliegtuig, a la de lone gunmen episode.

Signature 

Het zijn gewoon allemaal ontiegelijke klootzakken.

Profiel

Gepost: 30 mei 2008 08:26 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
ABC - 30 mei 2008 10:26 AM

Terug die kurk en nu direct je roes uitslapen. wink

Is het je niet opgevallen dat overal waar de zon(negod) prominent in figureert, of het nu een zonnesekte, oliemaatschappij (Shell) of Apolloprogramma is, er al gauw stront aan de knikker is? Dus als er een vliegmaatschappij genaamd Helios Airways op zo’n bizarre manier in het nieuws komt dan is dat helemaal verdacht.

En ik heb het niet bedacht, maar vind je het niet frappant dat de laatste bokkesprongen van dat vliegtuig op dat kaartje een pyramide met oog oplevert (als je een kwartslag naar links kantelt). Geen flauw idee hoe dat vliegtuig in werkelijkheid heeft gevlogen maar bedenk dat Kennedy op Dealy Plaza ook toevallig werd neergeschoten toen hij de halverwege de rechterzijde van de pyramide was. De pyramide is hier het stratenplan van Dealy Plaza (met uiteraard een obelisk + eeuwige vlam aan het begin), de rechter schuine zijde is Elm Street (correctie).

De zon, het licht, de eeuwige vlam, pyramides en obelisken. De bekende symbolen van zonnecultisten oftewel de illuminati (de verlichten)

Signature 

Profiel

Gepost: 30 mei 2008 08:38 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Renatus - 30 mei 2008 10:32 AM

Audie - 29 mei 2008 11:44 PM
Verder ben ik van mening dat deze rampvlucht een mooi voorbeeld is van hoe de inzittenden van de vluchten op 11 september 2001 kunnen zijn uitgeschakeld.

Of ze zijn helemaal niet uitgeschakeld, maar waren gewoon machteloze passagiers van een remote-controlled vliegtuig, a la de lone gunmen episode.

Nah. Ik geloof niet zo in hysterische taferelen met krijsende passagiers die naar hun dood gevlogen worden. En stel je voor dat ze er dan in slagen om via de radio (of hun mobiele telefoons cool grin ) nog een noodkreet uit te zenden.

Of die passagiers kregen gewoon te horen dat hun vlucht wegens een noodsituatie moest uitwijken naar een andere landingsplaats (militair vliegveld of zo) en dat ze vervolgens in een loods zijn opgeruimd d.m.v. een bom: hun stoffelijke resten zouden dan naar de lijkschouwing vervoerd kunnen zijn als zijn afkomstig van de crash plaats.

Of er waren geen onschuldige passagiers en het waren allemaal medewerkers van defensie en de veiligheidsdiensten. Dan zijn ze gewoon uitgestapt op een ander vliegveld terwijl hun vluchtnummer administratief werd weggewerkt.

De kans dat de oorspronkelijke passagiers in die toestellen zaten die hun doelen raakten, acht ik vrijwel nihil. Komt alleen in films voor. Ze hebben die vliegtuigen gewoon geswitched met drone toestellen die er ongeveer hetzelfde uitzagen. Stond ook al zo uitgelijnd in de Northwoods documenten. Alle vliegtuigen namen merkwaardige routes naar hun doelen, onderweg passeerden ze allemaal een militaire basis dus dan kan dat drone toestel opgestegen zijn terwijl het gekaapte toestel landde en op de radar zag het eruit alsof één enkel vliegtuig wat treuzelt boven een basis om vervolgens z’n weg te vervolgen.

Signature 

Profiel