Wachtwoord vergeten?

2 van de 2
2
Geert Wilders over dit Kabinet
Gepost: 01 juli 2008 12:54 PM   [ Negeer ]   [ # 16 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1120
Geregistreerd  2006-12-29

Ik moet niets van warmongers hebben, en ook niet van voorstanders van etnische zuiveringen. Wat inhoudt dat ik ook niets van Wilders moet hebben, en ik zijn geschop tegen het kabinet gewoon hypocriet vind. Hij is gewoon de meer uitgesproken versie van die club, niets meer, niets minder.

Signature 

De speech van Wilders

Profiel

Gepost: 01 juli 2008 02:19 PM   [ Negeer ]   [ # 17 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  137
Geregistreerd  2007-01-09

Wilders word meer en meer verdacht.. hij is een pion in dienst van iemand, of geprogrammeerd..
Loopt wel heel sterk in lijn met de US.

Was tie ooit op een Bilderberg kransje ?

Signature 

POLITICIANS CAN REMOVE DEMOCRATIC RIGHTS / FASTER THAN TERRORISTS

Profiel

Gepost: 01 juli 2008 11:50 PM   [ Negeer ]   [ # 18 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Guderian - 01 juli 2008 02:19 PM

Wilders word meer en meer verdacht.. hij is een pion in dienst van iemand, of geprogrammeerd..
Loopt wel heel sterk in lijn met de US.

Was tie ooit op een Bilderberg kransje ?

Voor zover ik weet niet. Maar maakt het wat uit? Ik denk dat hij een puppet is van de haviken in zowel Israël als de VS, niet zozeer om zijn eigen beleid te maken, maar wel om de benodigde etnisch-religieuze onrust te scheppen (dan wel bevorderen), die hen in de kaart speelt. Het doet er niet toe of hij gelijk heeft over boerka’s en dergelijke. Hij moet de problemen die er met (extremistische) moslims zijn zoveel mogelijk uitvergroten, zodat de mensen elkaar de schuld gaan geven van...nou ja, zo’n beetje alles. Wedden dat straks mensen gaan roepen dat moslims schuldig zijn aan de stijgende prijzen in de supermarkt en aan de pomp?

Next thing you know: bomb Iran, because they’re Islamic…

Signature 

De speech van Wilders

Profiel

Gepost: 02 juli 2008 12:26 AM   [ Negeer ]   [ # 19 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  137
Geregistreerd  2007-01-09

Past Rita ook in dit plaatje? ik denk van niet, denk dat ze Wilders zag en dacht, dat kan ik ook..

Signature 

POLITICIANS CAN REMOVE DEMOCRATIC RIGHTS / FASTER THAN TERRORISTS

Profiel

Gepost: 02 juli 2008 01:15 AM   [ Negeer ]   [ # 20 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Guderian - 02 juli 2008 12:26 AM

Past Rita ook in dit plaatje?

Ik denk dat Rita gewoon jaloers is op de aandacht die Ayaan kreeg. Ze dacht: “dat wil ik ook!”

Maar ze lijkt me te onhandig en aandachtsgeil om als tool te dienen voor welke lobby dan ook. Ik heb uit anonieme, maar absoluut betrouwbare bron, stevige geruchten gehoord over bepaalde fratsen van haar als minister, buiten het oog van de camera.  Ik heb beloofd daar verder niets over te zeggen, en kan er dus ook niets mee, maar als van die verhalen ook maar een kwart op waarheid berust, denk ik niet dat haar “beweging” ooit echt coherent zal worden, dan wel een lange houdbaarheidsdatum heeft. 

Maar goed, misschien zit er nog wel een typiste-baan in bij één of andere overzeese denktank wink

Signature 

De speech van Wilders

Profiel

Gepost: 02 juli 2008 09:47 AM   [ Negeer ]   [ # 21 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Er stond vandaag in DAG dat TON een nieuw bestuur heeft en er werden eerder al vergelijkingen gemaakt met de LPF toen er over het gerommel binnen TON bericht werd. Het ziet er inderdaad naar uit dat deze “partij” geen lang leven beschoren is.

Ik weiger trouwens om TON als een legitieme politieke partij te beschouwen zolang het een fascistische stichting is die geld inzamelt bij het bedrijfsleven (schandalig dat dit getolereerd wordt!).

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 21 augustus 2008 12:36 AM   [ Negeer ]   [ # 22 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  529
Geregistreerd  2007-07-12

De gevestigde orde laat zich echt niet wegstemmen.

Geert Wilders is integendeel een integraal deel van de gevestigde orde. Het is een groter plan om de Nederlandse politiek in diskrediet te brengen. Dat is nu trouwens in de meeste landen aan de hand. Zet je maar alvast schrap voor de Nieuwe Wereld Regering.(NWO) cool grin

Signature 

We are the revolution!
Mijn Forum

Profiel

Gepost: 21 augustus 2008 09:33 AM   [ Negeer ]   [ # 23 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948
Geregistreerd  2007-05-10

Europa wordt toch al steeds meer centraal vanuit Brussel geregeerd? Ik bedoel, bij zet je maar schrap verwacht je een duidelijk moment waarop 150 man met NWO T-shirts Den Haag in banjert maar dit is niet het geval. Ze doen het gewoon vanuit Brussel, maar het gaat stapsgewijs.

Signature 

Het zijn gewoon allemaal ontiegelijke klootzakken.

Profiel

Gepost: 20 september 2008 12:18 PM   [ Negeer ]   [ # 24 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  357
Geregistreerd  2007-06-15

Wat een held..... ik ben om grin

Signature 

“Banking establishments are more dangerous than standing armies” Thomas Jefferson

Lanyard

Profiel

Gepost: 03 oktober 2008 09:26 PM   [ Negeer ]   [ # 25 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374
Geregistreerd  2007-05-29

>>” investeer dat geld in Nederlands, bijvoorbeeld in de zorg om te voorkomen dat we hier in Nederland derde-wereldpraktijken krijgen. “
welnee, in plaats van het eigen volk te leiden denken ze meer te kunnen bereiken met idioten uit andere landen want het eigen volk sterft uit. ze hebben er teveel laten eugeniseren!!

Profiel

Gepost: 04 oktober 2008 01:12 AM   [ Negeer ]   [ # 26 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Geregistreerd  2008-03-17

Laat ik het even zo uitleggen.
Wilders is afgesplitst van de VVD omdat hij de unieke taak heeft gekregen om de vermoorde Pim Fortuyn te vervangen.
Pim Fortuyn was niet omkoopbaar en ging niet mee met de New World Order, dus daarom werd hij ook vermoord.
Geert Wilders neemt zijn plek nu in om zo de Pim Fortuyn stemmers te trekken naar Geert Wilders en zo er macht over hebben.
Geert Wilders is 1 van de vele armen die er is geplaatst om als tegenstander te functioneren, tegenstander incognito wel te verstaan. Hij blijft in dienst van de NWO lui, hij is er alleen maar om een tegengeluid te geven tegen om zo de wanhopige Nederlander wat hoop te geven zodat er niet een nieuwe Pim Fortuyn opstaat die werkelijk voor het volk is.

Niet te vergeten dat hij elke week de deur plat loopt bij de Israëlische Ambassade.
*bukt voor de anti-semitische knuppel”

Signature 

We have decreed death among you, and We are not to be frustrated from changing your Forms and creating you (again) in (forms) that ye know not. 56:60

Profiel

Gepost: 06 oktober 2008 08:33 PM   [ Negeer ]   [ # 27 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  13
Geregistreerd  2008-09-16

Ach het is toch allemaal bullshit.
Denk maar niet dat iemand een verschil kan maken.

Mijn inziens ligt het plan al een hele tijd roestvast.

Of Wilders nu goed of slecht of niet of wel concreet is,
it doesnt matter, he is allready in the past.
Kijk hoe hij gebukt gaat… dat duurt niet lang meer. Hij
heeft straks gedaan wat hij moest, de afleiding is er ge-
weest, misschien komt er nog wat meer ophef en nog wat
meer afleiding en daarna is het een aflopende zaak.

Profiel

Gepost: 27 oktober 2008 03:05 PM   [ Negeer ]   [ # 28 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Geert Wilders is de bliksemafleider van Rita Verdonk. Het 100% fascistische TON waar niemand iets aan doet vind ik vele malen beangstigender dan het hersenloze gekakel van Wilders en zijn kornuiten.

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 12 maart 2009 05:26 PM   [ Negeer ]   [ # 29 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  164
Geregistreerd  2009-03-11

Wilders is een zionistische marionet die dient om ervoor te zorgen dat kritiek op het multi-culturalisme wordt herleid tot populistische anti-Islamitische onzin.

Signature 

Speaking the Truth in times of universal deceit is a revolutionary act. (George Orwell)

Profiel

Gepost: 20 maart 2009 12:15 AM   [ Negeer ]   [ # 30 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374
Geregistreerd  2007-05-29

nou ik weet het niet maar hier in Rotterdam willen ze het geld dat ik had gereserveerd voor mijn begrafenis verduisteren omdat ze het liever geven aan idioten uit andere landen die hierheen moesten komen omdat ze niet genoeg te eten hadden, en het eigen volk laten ze uitsterven.

Profiel

2 van de 2
2