Wachtwoord vergeten?

2 van de 2
2
Hallo, kan iemand dit verklaren? 
Gepost: 20 mei 2008 03:06 PM   [ Negeer ]   [ # 16 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Geregistreerd  2008-03-17

S.O.T.E even ter verduidelijking Elohiem = plural.

Signature 

We have decreed death among you, and We are not to be frustrated from changing your Forms and creating you (again) in (forms) that ye know not. 56:60

Profiel

Gepost: 20 mei 2008 06:22 PM   [ Negeer ]   [ # 17 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  41
Geregistreerd  2008-05-18

Hoi Slaz,

Maar plural is grammatica en betekend toch meervoud als ik het goed lees op wiki? Hoe dan ook wie de schepper een naam of een vorm geeft zal wel meer weten dan ik. Gelukkig weten ze het allemaal daarom claimen ze de waarheid en slaan ze elkaar de hersenen in om wie er gelijk heeft. Lekker achterbaks volk is het niet. gelukkig staat de schepper die ik ken er ver boven. Sinds wanneer is eigenlijk de Koran lezer onze vijand? en een terrorist?

En waar zijn al die vijanden dan die de familie Bush(e) voor ons heeft verzonnen? De terroristen staan voor de deur Wilders en ze heten Amerikanen, elite en politici, En gebruiken de hersenloze Wilders als pion. Wakker worden witkop! I will curse your soul to the eternal darkness! try not to believe it, just wait and see.

Signature 

Only words of the highest of truth can change reality in human mind because there only exists one truth of a kind.

Profiel

Gepost: 30 mei 2008 06:16 PM   [ Negeer ]   [ # 18 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  41
Geregistreerd  2008-05-18
Renatus - 19 mei 2008 10:26 PM

De laatste zwaartekracht lamp niet zo’n groot succes. Zelfs met hyperefficiente LEDjes en in de perfecte omstandigheden had je nog steeds een lamp die je om de zoveel minuten met spierkracht moest resetten. Kost ook energie trouwens..

Huh? HAD je een lamp die je MOEST resetten? Dit is een 3d model gemaakt met Maya7.0, Die moest je niet resetten die is namelijk nog nooit in productie geweest. Ik heb dat ding zelf ontworpen. Maar goed, heeft iemand al een verklaring voor dat vage vliegveld waarmee deze topic begon?

groetjes,

R

Signature 

Only words of the highest of truth can change reality in human mind because there only exists one truth of a kind.

Profiel

2 van de 2
2

‹‹ Luchtfoto      Laag vliegende vliegtuigen???? ››