Wachtwoord vergeten?

1 van de 2
1
Hallo, kan iemand dit verklaren? 
Gepost: 18 mei 2008 11:06 PM   [ Negeer ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  41
Geregistreerd  2008-05-18

Hallo, onderstaande plaatje van een simpel vliegveld in de woestijn van China vondt ik op google-earth.

Ik ben niet de eerste die deze heeft gevonden maar er klopt hier iets voor geen kant.
Volgens de google-earth community is dit een fake vliegveld welke word gebruikt voor oefen bombardementen. Beetje vreemd, Er is namelijk in de hele omgeving geen bomkrater te vinden.

Wat valt u op aan deze screenshot? Wat u hier ziet is onmogelijk!!! Dit vliegveld ligt onder een aantal OER-RIVIEREN door. Dit betekend dat dit vliegveld dus minimaal een paar duizend en misschien wel duizenden of miljoenen jaren geleden is aangelegd.

Hoelang bestaan vliegtuigen ook al weer?

Bekijk het zelf en geef mij hier eens een logische verklaring voor? hoe oud is dit vliegveld?

Gezien onze geaccepteerde kennis is wat u hier ziet dus simpelweg onmogelijk!

Beetje sceptisch blijven mensen. Maar vertel mij hoe dit in vredesnaam mogelijk is.
Ik heb de sceenshot moeten verkleinen om aan de 200kb toe te komen , Ik heb Patrick tevens het plaatje in ware grote toegestuurd.
indien gewenst kan ik wel een *.MKZ file maken zodat u het zelf kan bekijken op google earth

Ik heb nog veel meer van dit soort vage onverklaarbare dingen gevonden. Leuk man google-earth. the truth is out there!

Groetjes,

S.O.T.E

Signature 

Only words of the highest of truth can change reality in human mind because there only exists one truth of a kind.

Profiel

Gepost: 18 mei 2008 11:49 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  11
Geregistreerd  2008-05-08

Beetje raar hoe sommige dingen OVER de “rivieren” heen gaan en sommige onder.
Photoshoppen is altijd wel mogelijk, maar niet heel logisch.
En het kan ook zijn dat als de grond zacht is dat die rivier-lijnen heel snel vormen.

Ik denk zelf dat er een vrij normale verklaring is hiervoor.

Profiel

Gepost: 18 mei 2008 11:54 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Administrator
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  414
Geregistreerd  2006-12-29

Hmmmm, weet niet.
Dit is, als het waar is, ook wel erg bizar....
http://www.gearthblog.com/blog/archives/2006/07/huge_scale_mode.html
En dit in Zuid Amerika ook:
http://www.officialdisclosure.com/giants.htm

Signature 

Organize or Die

Profiel

Gepost: 19 mei 2008 12:59 AM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Geregistreerd  2008-03-17

kijk maar is naar de stad petra in jordanie die reuzen gebouwt hebben.

Signature 

We have decreed death among you, and We are not to be frustrated from changing your Forms and creating you (again) in (forms) that ye know not. 56:60

Profiel

Gepost: 19 mei 2008 01:36 AM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  41

Ik heb hem in iedergeval niet geshopped. Of het google earth team besodemietert de boel, ik weet het niet. Normaal ben ik aardig nuchter maar dit kan ik helaas niet op een nuchtere manier verklaren. Hier de google-earth file die kan je gewoon openen in Google-earth en dan kan je het gebied zelf bekijken, moest hem effe zippen want zapruder acceptreerd het bestandformaat niet. kijk maar eens goed. Dit is vreemd, er zitten nog meer vreemde dingen in dat gebied.

Groetjes,

S.O.T.E.

Bestanden
oud vliegveld zo onder oerrivieren.zip  (Grootte: 1KB - Downloads: 65)
 Signature 

Only words of the highest of truth can change reality in human mind because there only exists one truth of a kind.

Profiel

Gepost: 19 mei 2008 10:09 AM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  187
Geregistreerd  2007-01-03

Lijkt me of een bewerkt plaatje, of het hele vliegveld is niet echt, maar op een of andere manier op de grond geprojecteerd.

Signature 

“The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn.”

Profiel

Gepost: 19 mei 2008 10:23 AM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  41
Slaz - 19 mei 2008 12:59 AM

kijk maar is naar de stad petra in jordanie die reuzen gebouwt hebben.

Uhm, Petra is niet gebouwd door de Nepilim of door andere reuzen maar was de hoofdstad van de Nabateeƫrs op de handelsroute tussen Egypte, China en dergelijke.

Over het voorheen bestaan van reuzen(de nephilim) kunnen we speculeren.

Signature 

Profiel

Gepost: 19 mei 2008 10:52 AM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  41

Die gasten bakten bakstenen hee, maar dat was niet in Jordanie

Signature 

Profiel

Gepost: 19 mei 2008 11:43 AM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  187
Geregistreerd  2007-01-03
S.O.T.E - 19 mei 2008 10:52 AM

Die foto is toch Baalbek in Libanon?

Signature 

“The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn.”

Profiel

Gepost: 19 mei 2008 12:14 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  41
Ragna - 19 mei 2008 11:43 AM

S.O.T.E - 19 mei 2008 10:52 AM

Die foto is toch Baalbek in Libanon?

Ja klopt helemaal, de tempel van Baal en de tempel van Jupiter zijn gebouwd met ontiegelijk grote stenen. Daarna Hebben waarschijnlijk de Romeinen de kleinere stenen er bovenop gelegd. Die Romeinen verzieken ook altijd alles tot op de dag van vandaag. Zal wel komen omdat Vatican niets anders betekend dan VATIS= AANBIDDEN CAN=SLANG stelletje duistere occulte honden. Cycloop stenen heten die dingen geloof ik, wegen 1200 ton naar schatting.Er bestaat geen moderne echnologie waarmee ze deze stnen kunnen verplaatsen. Wat dat betreft hebben de jongens van de bouw het tegenwoordig een stuk makkelijker met die baksteentjes. Maar als er iets door reuzen of de nephilim is gebouwd dan is dit waarschijnlijk een van de bouwwerken. Dat krijg je als mens niet voor elkaar al ben je met 1000 man. kijk maar naar de grote van de stenen(fundering) van de poort.Ook vraag ik me af hoe ze die grote steen bovenaan de poort ertussen hebben gehangen(dit is namelijk Romeins)

Mysteries zat in de wereld.

Signature 

Profiel

Gepost: 19 mei 2008 04:54 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Geregistreerd  2008-03-17

Reuzen hebben geleeft, er is daar geen twijfel aan mogelijk.
Reuzen komen in alle Abraham religies voor!

Signature 

We have decreed death among you, and We are not to be frustrated from changing your Forms and creating you (again) in (forms) that ye know not. 56:60

Profiel

Gepost: 19 mei 2008 08:32 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  41

hahaha ja Slaz ben ik het helemaal met je eens. Je moet er alleen geen religies bij betrekken. Dat maakt het een beetje behoorlijk ongeloofwaardig als je begrijpt hoe religie is ontstaan in deze wereld. Religie is onderdeel van de Babylonische(spraak) verwarring. Ik ben 100% overtuigd van het bestaan van iets wat je zou kunnen omschrijven als de schepper. Ga alleen geen vergelijking maken en denken dat je er een evenbeeld van ben want das net als het woord GOD en belediging voor de schepper van het universum. Maar religie, welke je ook neemt is een groot manipulerend indoctrinerend leugen verhaal, een reverse occult psychologie. en nog allemaal verzonnen door een en hetzelfde duistere gedrocht ook. Zoals die rebel 2000 jaar geleden al zei. Jullie aanbidden de verkeerde goden!!God vind je niet in kastelen van marmer en goud met torens die tot aan den hemelen rijken. Dat zijn goden van verdeling, haat, armoede, honger, moord, doodslag, oorlog en alle andere shit die ze hebben veroorzaakt in de wereld. Al die religieuze schaapjes lopen achter een wolf in schaapskleren aan.Ze verkochten hun ziel aan het duister(de religie) en niet aan het licht(liefde) door zich aan te sluiten bij de religie. Kijk eens goed om je heen mensen, ken de geschiedenis zoals deze werkelijk is. Pas zelf de puzzelstukjes eens in elkaar en laat niet voor je denken maar denk zelf. Al je kennis over de wereld en de realiteit is een leugen veroorzaakt door de religie!

99% van de Christenen weet niet eens wat het betekend, ze gebruiken alleen het woord om ergens bij te kunnen horen.En de christen die het wel begrijpt, de echte volgeling van die Jezus figuur, die heeft geen bijbel, komt niet in de kerk en aanbid geen elohiem(meervoud), knielt niet voor een dominee of paus en laat zich niet indoctrineren maar zich nog liever aan een kruis spijkeren dan dat hij/zij zijn/haar belofte aan de schepper verbreekt.

Er bestaat maar 1 schepper en die heeft geen naam, geen vorm, schrijft niet 10 verschillende “heilige” boeken van verdeling en is niet te bevatten of te omschrijven voor een mens. Jullie aanbidden de verkeerde goden. Das het kwaad. Open je ogen mensen en ga weer zien. Jezus kon de blinden laten zien. Het is alleen jammer dat religieuzen allemaal slecht ziend zijn gebleven, en doof, en een stelletje verwende hebberige egocentrische kinderen.

En zo zei de rebel 2000 jaar geleden, Misschien gaan ze het ooit begrijpen. Jammer! 2000 jaar later begrijpen ze het nog niet en durven zichzelf een intelligent ras te noemen. Hahahahaha achterbaks en blindgeslagen ja. Die verboden vrucht in Edin(de aarde) is Materie en geld mensen. Wakker worden!! julie slaan elkaar de hersenen in door jullie hebzucht. aan de andere kant van de wereld verhongeren kinderen door jullie hebzucht! er word oorlog gevoerd door jullie hebzucht! Er is criminaliteit ontstaan door jullie hebzucht. Er is niets anders dan 6000 jaar ellende geweest door jullie egocentrische hebzucht.

En het mooiste van alles, jullie laten jezelf psychologisch onderdrukken door jullie hebzucht en jullie voelen je niet eens meer onderdrukt zo erg zijn jullie van generatie op generatie geindoctrineerd. How stupid can mankind be!!!! Lekker nuchter volkje. haha

Maar goed we gaan ineens wel heel erg ver off-topic. We hadden het over die Landingsbaan in de Gobi-dessert volgens mij. Waarover wil de Chineese regering ook alweer geen openheid geven? Was dat niet een volk dat leeft in de Gobi woestijn? Waar denkt men ook alweer dat dit volk, die chinezen met die grote ogen, vandaan komt?

Heeft iemand al een verklaring voor de ligging van dat vliegveld? Heb je die omgeving goed bekeken?

Signature 

Profiel

Gepost: 19 mei 2008 09:14 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  400
Geregistreerd  2007-03-05

Ik wil je er wel even op wijzen dat Google Earth een 3d engine is die wellicht wat plaatjes blend met elkaar. Wat er bij Google Earth op het aardoppervlak licht aan plaatwerk hoeft niet perse een naturel luchtfoto te zijn.

Signature 

Handen omhoog! Dit is een hypotheek!

Profiel

Gepost: 19 mei 2008 10:19 PM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  41

Hahaha. ja ik weet het, ik zit zelf in de 3d en special effects en heb een ruime ervaring met een aantal 3d en beeldbewerking applicaties en kan behoorlijk het kaf van de koren onderscheiden. Maar dat is dit dus niet. heb je zelf al gekeken met de kzm file en goed ingezoemd?

over 3d gesproken, deze maakte ik jaren geleden. denk er maar eens over na wat dit is. heeft temaken met zwaartekracht. Ik ben zo’n sukkel die niet denk aan geld en zijn uitvindingen weggeeft. Misschien is dit een oplossing voor het energie probleem, Zwaartekracht!!!dit is mijn G.E.P.S (gravity electronic power system)

have fun with it.

Signature 

Profiel

Gepost: 19 mei 2008 10:26 PM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948
Geregistreerd  2007-05-10

De laatste zwaartekracht lamp niet zo’n groot succes. Zelfs met hyperefficiente LEDjes en in de perfecte omstandigheden had je nog steeds een lamp die je om de zoveel minuten met spierkracht moest resetten. Kost ook energie trouwens..

Signature 

Het zijn gewoon allemaal ontiegelijke klootzakken.

Profiel

Gepost: 19 mei 2008 10:33 PM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  41

Niks resetten, het is een hydraulisch(of hoe schrijf je dat) systeem waardoor deze zichzelf aandrijft(oneindig) doormiddel van de kogel in de ring(trekken en duwen op de plus en de min pool) en een simpele veer of tandwielen(zoals het zelf opwindbare horloge).En natuurlijk een dynamo en een batterij die word opgeladen. Ik ben wel gek, maar ik denk wel na. dit is overigens een klein model met een lampje, maar denk eens na en gebruik je fantasie, bouw hem in het groot in een hal ofzo.

O wacht effe, volgens mij zie je hem verkeerd. Dit ding staat plat. Zie de ring aan de stang met de kogel als je arm met een koekenpan. Gooi eens water in een pan en begin hem licht te schudden van voor naar achter. Het water gaat aan je arm trekken en duwen, ofwel ENERGY. De stalen kogel is het trek en duw systeem van het water i de pan.

Ga er maar misbruik van maken stelletje egocentrische hebberige mensen kindertjes. Het volgende wat ik jullie dan leer is real occult psychologie, Voodoo hahahaha

Signature 

Profiel

1 van de 2
1

‹‹ Luchtfoto      Laag vliegende vliegtuigen???? ››