Wachtwoord vergeten?

4 van de 4
4
Ik word melig van MultiKul-sterren
Gepost: 24 juni 2010 01:58 PM   [ Negeer ]   [ # 46 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  3
Geregistreerd  2010-06-23
forfun@freedom - 24 juni 2010 04:33 AM

@
Davey Jones Lumey
Out of the Box
Ravenheer
I’m with you!
-
@ Illuminated
-
Mijn dank dat je deze topic nieuw leven hebt ingeblazen. Interesting.....
Also revealing why above members don’t seem to like it here and consequently stopped visiting.
Sorry……. I’m wrong as it was definitely because of my arrival here.
But when I read the reaction of Audie I start doubting again.
-
Quote:
Pfft, Out of the box: mijns inzien mag je oprotten.
In je handjevol posten heb je mij in ieder geval al flink verveeld. En ik heb nog maar drie van de dertien gelezen.
Dus: oprotten S.V.P.
Signature
-==VICTORY IN AFGHANISTAN==-
NO SURRENDER TO THE TALIBAN
-
-
1.  Maintain humanity under 500,000,000 in perpetual balance with nature.
-
Ik ga er van uit dat je een eigen mening hebt over de eerst zin van THE GEORGIAN GUIDE STONES en ben dan ook benieuwd wat die dan wel is.
Zonder dat het mij gevraagt is ...waarom ook..... wilde ik mij toch graag mengen in deze topic. Of ik een antwoord krijg....och....zo niet....geen man overboord en ben dat al gewoon hier en zegt eigenlijk meer over de overall members hier dan dat ze eigenlijk willen....hahaha.
HOI zium ...ben je er weer?
-
OK....
Volgens mij is het stukken beter zijn om de natuur zijn gang te laten gaan inplaats van zich een GOD status aan te meten. Onze ‘socalled’ ruling class die zeggen het allemaal zo goed te weten stinken al sinds mensenheugenis mijlen in de wind.
Lees geschiedenis.
Als het aan die inteelt lag dan was de aarde nog zo plat als een pannekoek. Ze gaan er van uit dat de natuur enkel en alleen voorbehouden is aan moeder aarde.
-
Such ignorant arrogance is mind-boggling and should better be exposed to the world population to what it’s worth!
-
http://v.youku.com/v_show/id_XMTY1MDk5NzYw.html

-
One evening in October, when I was one-third sober,
An’ taking home a ‘load’ with manly pride;
My poor feet began to stutter, so I lay down in the gutter,
And a pig came up an’ lay down by my side;
Then we sang ‘It’s all fair weather when good fellows get together,’
Till a lady passing by was heard to say:
‘You can tell a man who “boozes” by the company he chooses’
And the pig got up and slowly walked away.

Nou, ik weet niet zo goed wat ik van de guidestones moet vinden. Het lijken de basisregels voor de NWO en de 1e regel komt
toch ziekelijk over vind ik. Want als er straks een NWO-regering komt te zitten die deze regels wilt gaan handhaven, dan vraag
ik me af hoe ze de 1e regel willen gaan bewerkstelligen.

Profiel

Gepost: 19 november 2010 05:52 AM   [ Negeer ]   [ # 47 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  50
Geregistreerd  2008-08-23

Dat er verschillende mensenrassen bestaan, is een feit. Kijk maar om je heen. Net zo als er verschillende dierenrassen bestaan.

De Elites maken hier misbruik van door dit gegeven te ontkennen, en mensen samen te persen in een hok ( we zijn allemaal gelijk, multiculturele samenleving blablabla)

Dat de grootste schurken op aarde (Bush, Blair, Obama, Merkel etc) steeds luider beginnen te kwekken over diversiteit, spreekt boekdelen.

Apartheid --> mensen uit elkaar halen (zuid afrika etc)
Samenheid --> mensen tot mekaar persen (anno 2010, multicultuur)

Beiden zijn het misdaden tegen de menselijkheid.

Let op de vele illuminati-commercials die diversiteit en multicultuur promoten (interraciale koppels etc)

Dat kan nooit goed gaan.Een multiculturele samenleving ontwricht het land en tast de homogeniteit van de bevolking aan. De gewone Vlaming, Fransman of Nederlander kan zichzelf nooit tegen de overheid verzetten omdat ie zijn handen vol heeft aan Turken, Marokkanen en Antillianen of Afrikanen.

Profiel

Gepost: 30 november 2010 02:16 PM   [ Negeer ]   [ # 48 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15
Eenzame Wolf - 19 november 2010 05:52 AM

De gewone Vlaming, Fransman of Nederlander kan zichzelf nooit tegen de overheid verzetten omdat ie zijn handen vol heeft aan Turken, Marokkanen en Antillianen of Afrikanen.

Ja, en dat is zo omdat we ons tegen elkaar laten opzetten. Xenofobie die door de politiek (nee, niet alleen Wilders) wordt aangewakkerd. Het aloude verdeel en heers principe werkt anno 2010 nog steeds perfect. In plaats van dat wij vs. zij gezeik zouden mensen eens moeten inzien dat we met z’n allen in een land wonen en allemaal in hetzelfde schuitje zitten ongeacht ras of religie. We hebben dus allemaal dezelfde wensen en verlangens. Eendracht maakt macht, samen sta je sterk, enz.

Een paar leden op het forum hier zouden met hun antisemitische en/of anti-moslim posts zo in het AIVD desinfo team kunnen gaan zitten. Of misschien zitten ze dat al. Who knows LOL Ik erger me in ieder geval aan dat soort kortzichtig geneuzel, juist op deze plek zouden mensen beter dienen te weten en zou je verwachten dat men veel beter geïnformeerd en wakkerder is. Maar misschien liggen mijn verwachtingen wel te hoog.

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 03 december 2010 07:43 PM   [ Negeer ]   [ # 49 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  50
Ellen Ripley - 30 november 2010 02:16 PM

Een paar leden op het forum hier zouden met hun antisemitische en/of anti-moslim posts zo in het AIVD desinfo team kunnen gaan zitten. Of misschien zitten ze dat al. Who knows LOL Ik erger me in ieder geval aan dat soort kortzichtig geneuzel, juist op deze plek zouden mensen beter dienen te weten en zou je verwachten dat men veel beter geïnformeerd en wakkerder is. Maar misschien liggen mijn verwachtingen wel te hoog.

Ik hoop dat het bovenstaande niet op mij slaat.

Feit is dat de Elites de ‘multiculturele samenleving’ en ‘diversiteit’ als uitgangspunt nemen in hun globale projecten. Een kunstmatige maatschappij met zoveel verschillende nationaliteiten door elkaar heen, dat de neuzen nooit dezelfde kant op kunnen staan. Een groepje van 10 wolven kunnen meer dingen voor mekaar krijgen dan een groepje van 2 schapen, 3 kippen, 4 olifanten en 1 geit.

Er zijn meer aanwijzingen dat de Illuminati overal ter wereld multiculturele samenlevingen stimuleert en financiert dan dat 911 door de Amerikaanse overheid is georkestreerd. Dat is jammer voor de hippies en New Age-goeroes onder ons die steevast ‘gelijkheid’ roepen en een leuke Turkse vriend op de kermis hebben ontmoet, maar het is niet anders.

http://www.illuminati-news.com/062406a.htm

Diversity-Motivation6.jpg

Profiel

Gepost: 13 december 2010 12:59 PM   [ Negeer ]   [ # 50 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Ik vrees dat ik het pertinent met je oneens ben. Xenofobie wordt uitgebuit en als tool gebruikt om te voorkomen dat mensen samenspannen tegen de regering. Niets meer en niets minder. Ik geloof helemaal niks van het “inferieure rassen” gelul. Dat is toch wel zooooo jaren ‘30 (en achterhaald).

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 30 maart 2011 06:40 PM   [ Negeer ]   [ # 51 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  50
Ellen Ripley - 13 december 2010 12:59 PM

Ik vrees dat ik het pertinent met je oneens ben. Xenofobie wordt uitgebuit en als tool gebruikt om te voorkomen dat mensen samenspannen tegen de regering. Niets meer en niets minder. Ik geloof helemaal niks van het “inferieure rassen” gelul. Dat is toch wel zooooo jaren ‘30 (en achterhaald).

Typische autoriteitsargument.

‘’Dat mag niet van VN, dus dat fout’’. ‘’Dat is racistisch, dus fout.’’. ‘’Op school werd dat verboden, dus fout’’. ‘’Dat is van vroeger, dus achterhaald’’.

Je kan roepen wat je wil, maar er zit weinig verschil tussen jouw woorden en die van de gemiddelde fearmonger als Frits Barend van de nationale tv. Je ogen zijn nog niet helemaal open, of je zit nog half in de Matrix.

Profiel

Gepost: 30 maart 2011 08:13 PM   [ Negeer ]   [ # 52 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  12
Geregistreerd  2011-03-30

Het wegstoppen van immigranten in ghetto’s heeft Nederland er niet beter op gemaakt. Als je dat nu nog eens opnieuw kon doen, dan had je deze immigranten meteen laten integreren in plaats van er tweederangs burgers van gemaakt. Of je had ze teruggestuurd nadat het werk waarvoor ze naar Nederland gehaald moesten worden erop zat.

Als je immigranten naar Nederland haalt en je geeft ze niet genoeg middelen om te kunnen overleven in deze maatschappij, dan weet je dat je op termijn criminaliteit zal krijgen. En natuurlijk zullen er succesverhalen zijn, maar tegen elk succesverhaal staan meerdere niet zo succesvolle verhalen.

Zo kan een machtshebber bijvoorbeeld moslimhaat creëren. Om daarmee later een oorlog tegen de islam te beginnen.

En dan heb ik het niet eens over alle Afrikaanse vluchtelingen die hoogopgeleid zijn in hun land van herkomst en in Europa voor nog niet de helft van het minimumloon als putjesschepper werken. Zo weet je zeker dat Afrika niet slimmer zal worden, omdat alle kennis vertrekt.

Ik weet te weinig over rassenleer en het verschil tussen rassen, maar weet wel dat de manier die we in Europa gehanteerd hebben om tot een multicultirele maatschappij te komen niet de juiste manier is.

Profiel

4 van de 4
4