@
Davey Jones Lumey
Out of the Box
Ravenheer
I’m with you!
-
@ Illuminated
-
Mijn dank dat je deze topic nieuw leven hebt ingeblazen. Interesting.....
Also revealing why above members don’t seem to like it here and consequently stopped visiting.
Sorry……. I’m wrong as it was definitely because of my arrival here.
But when I read the reaction of Audie I start doubting again.
-
Quote:
Pfft, Out of the box: mijns inzien mag je oprotten.
In je handjevol posten heb je mij in ieder geval al flink verveeld. En ik heb nog maar drie van de dertien gelezen.
Dus: oprotten S.V.P.
Signature
-==VICTORY IN AFGHANISTAN==-
NO SURRENDER TO THE TALIBAN
-
-
1. Maintain humanity under 500,000,000 in perpetual balance with nature.
-
Ik ga er van uit dat je een eigen mening hebt over de eerst zin van THE GEORGIAN GUIDE STONES en ben dan ook benieuwd wat die dan wel is.
Zonder dat het mij gevraagt is ...waarom ook..... wilde ik mij toch graag mengen in deze topic. Of ik een antwoord krijg....och....zo niet....geen man overboord en ben dat al gewoon hier en zegt eigenlijk meer over de overall members hier dan dat ze eigenlijk willen....hahaha.
HOI zium ...ben je er weer?
-
OK....
Volgens mij is het stukken beter zijn om de natuur zijn gang te laten gaan inplaats van zich een GOD status aan te meten. Onze ‘socalled’ ruling class die zeggen het allemaal zo goed te weten stinken al sinds mensenheugenis mijlen in de wind.
Lees geschiedenis.
Als het aan die inteelt lag dan was de aarde nog zo plat als een pannekoek. Ze gaan er van uit dat de natuur enkel en alleen voorbehouden is aan moeder aarde.
-
Such ignorant arrogance is mind-boggling and should better be exposed to the world population to what it’s worth!
-
http://v.youku.com/v_show/id_XMTY1MDk5NzYw.html
-
One evening in October, when I was one-third sober,
An’ taking home a ‘load’ with manly pride;
My poor feet began to stutter, so I lay down in the gutter,
And a pig came up an’ lay down by my side;
Then we sang ‘It’s all fair weather when good fellows get together,’
Till a lady passing by was heard to say:
‘You can tell a man who “boozes” by the company he chooses’
And the pig got up and slowly walked away.
Nou, ik weet niet zo goed wat ik van de guidestones moet vinden. Het lijken de basisregels voor de NWO en de 1e regel komt
toch ziekelijk over vind ik. Want als er straks een NWO-regering komt te zitten die deze regels wilt gaan handhaven, dan vraag
ik me af hoe ze de 1e regel willen gaan bewerkstelligen.