Mijn vader heeft suikerziekte en iets aan zijn prostaat en mijn moeder heeft last van haar hart en heeft ook suikerziekte. Dus was is het gevolg? Een hele kast vol medicijnen. Ik nam even een kijkje in het kastje en vond hele opmerkelijke medicijnen, van een heel opmerkelijk bedrijf, en met hele rare ingredienten. Ik zal hieronder alles opschrijven want jullie hebben er meer verstand van dan ik. Daar komen ze:
.
- Ik heb 4 doosjes gecontroleerd op de naam en inhoud. 3 doosjes waren afkomstig van het bedrijf Sandoz. Wat is hier opmerkelijka aan, een gewone naam toch? Maar het probleem zit in de logo. Dat is namelijk een piramide, met een slang erin, in de vorm van de beginletter van Sandoz. Die S is een echte slang, dus het teken van de Duivel, in een piramide. Maar goed hier de inhoud en de naam ervan.
.
1. Methformine HCL Sandoz. Inhoud: metforminehydrochloride. In 1 tablet zit 850 mg van dat spul.
.
2. Fenprocoumon Sandoz. Inhoud: lactose, polyethyleenglycol, magnesiumstearaat, titianumdioxide, methylhydroxypropycellulose
.
3. Furosemide Sandoz. Inhoud: maiszetmeel, natriumzetmeelglycolaat, microkristallijnen cellulose.
.
En dan, het laatste doosje is van het bedrijf Cozaar, eigendom van MSD (Merck, Sharp & Dohme) in Haarlem. Wat is hier raar aan? De dubbele aa’s in het woordje Cozaar, zijn gevormd tot een piramide. En Cozaar, lijkt dat niet een beetje op Khazaar? Ok, hier het doosje van Cozaar:
.
1. Metropololtartraat Cozaar. Inhoud: calciumwaterstoffosfaat, calloidaal siliciumdioxide.
.
Nu, jullie hier op Zapruder hebben meer kennis van medicijnen dan ik. Ik vraag jullie dus om mij te helpen, want als blijkt dat mijn ouders al jaren vergiftigd worden, dan ga ik meteen thuis al die medicijnen in de prullenbak kieperen. Alsjeblieft help me.