Wachtwoord vergeten?

1 van de 2
1
Mijn ouders worden vergiftigd. Help! 
Gepost: 02 mei 2008 04:17 PM   [ Negeer ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  60
Geregistreerd  2008-04-30

Mijn vader heeft suikerziekte en iets aan zijn prostaat en mijn moeder heeft last van haar hart en heeft ook suikerziekte. Dus was is het gevolg? Een hele kast vol medicijnen. Ik nam even een kijkje in het kastje en vond hele opmerkelijke medicijnen, van een heel opmerkelijk bedrijf, en met hele rare ingredienten. Ik zal hieronder alles opschrijven want jullie hebben er meer verstand van dan ik. Daar komen ze:
.

- Ik heb 4 doosjes gecontroleerd op de naam en inhoud. 3 doosjes waren afkomstig van het bedrijf Sandoz. Wat is hier opmerkelijka aan, een gewone naam toch?  Maar het probleem zit in de logo. Dat is namelijk een piramide, met een slang erin, in de vorm van de beginletter van Sandoz. Die S is een echte slang, dus het teken van de Duivel, in een piramide. Maar goed hier de inhoud en de naam ervan.
.

1. Methformine HCL Sandoz. Inhoud: metforminehydrochloride. In 1 tablet zit 850 mg van dat spul.
.

2. Fenprocoumon Sandoz. Inhoud: lactose, polyethyleenglycol, magnesiumstearaat, titianumdioxide, methylhydroxypropycellulose
.

3. Furosemide Sandoz. Inhoud: maiszetmeel, natriumzetmeelglycolaat, microkristallijnen cellulose.
.

En dan, het laatste doosje is van het bedrijf Cozaar, eigendom van MSD (Merck, Sharp & Dohme) in Haarlem. Wat is hier raar aan? De dubbele aa’s in het woordje Cozaar, zijn gevormd tot een piramide. En Cozaar, lijkt dat niet een beetje op Khazaar? Ok, hier het doosje van Cozaar:
.

1. Metropololtartraat Cozaar. Inhoud: calciumwaterstoffosfaat, calloidaal siliciumdioxide.

.

Nu, jullie hier op Zapruder hebben meer kennis van medicijnen dan ik. Ik vraag jullie dus om mij te helpen, want als blijkt dat mijn ouders al jaren vergiftigd worden, dan ga ik meteen thuis al die medicijnen in de prullenbak kieperen. Alsjeblieft help me.

Signature 

‘’Countless people ... will hate the new world order ... and will die protesting against it’’ (H.G. Wells)

Profiel

Gepost: 02 mei 2008 05:19 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  25
Geregistreerd  2008-01-19

“Nu, jullie hier op Zapruder hebben meer kennis van medicijnen dan ik.” Oh really? Alles is relatief en vraag een second opinion aan bij een arts. Je gaat de gezondheid van je ouders toch niet op een forum bespreken? Zeker niet bij Zapruder, of zijn dat medische experts? Get real.

Profiel

Gepost: 02 mei 2008 05:22 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  60
Fra Mauro - 02 mei 2008 05:19 PM

“Nu, jullie hier op Zapruder hebben meer kennis van medicijnen dan ik.” Oh really? Alles is relatief en vraag een second opinion aan bij een arts. Je gaat de gezondheid van je ouders toch niet op een forum bespreken? Zeker niet bij Zapruder, of zijn dat medische experts? Get real.

Die idiote ‘’dokter’‘ waar je het over hebt, die heeft juist al deze dure medicijnen voorgeschreven. Als ik een second opinion aanvraag, schrijft ie alleen maar nog meer duur vergif voor. En trouwens, ik vroeg of iemand me kon helpen, jij wilt dat niet, dus wat de neuk kakel je dan? Als je het niets kan schelen of als je het onzin vind dan plaats je gewoon geen reactie.

Signature 

‘’Countless people ... will hate the new world order ... and will die protesting against it’’ (H.G. Wells)

Profiel

Gepost: 02 mei 2008 05:33 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  40
Geregistreerd  2007-01-29

Misschien kun je dit eens vragen aan de huis-pillendraaier Wilhelm Godschalk. Die man weet geloof ik wel het een en ander van dit vakgebied.

Profiel

Gepost: 02 mei 2008 06:32 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948
Geregistreerd  2007-05-10

Ravenheer, de titel impliceert dat je bang bent dat ze bewust vergiftigd worden. Heb je gewoon standaard huis-tuin-en-keuken ouders dan zou ik zeggen take it easy want je klinkt nogal paranoide. Als ze journalisten zijn, of biochemici, of microbiologen, of in het leger of de marine zitten, of accountant zijn, of op een positie zitten waarbij ze “een gevaar vormen”, dan pas zou ik verder kijken naar dit vergiftigingsplot.

Zie je, als mensen lastig zijn gebeuren er meestal hele andere dingen dan een stel vage pillen.

Signature 

Het zijn gewoon allemaal ontiegelijke klootzakken.

Profiel

Gepost: 02 mei 2008 06:54 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  77
Geregistreerd  2007-05-09

Beste Ravenheer,

ik verwijs je door naar enkele andere sites.

Leg op deze site je probleem voor:

http://www.anderekijk.net/forum/index.html

Wel onder het kopje “off topic onderwerpen”. De andere hebben namelijk betrekking op AIDS medicijnen.

Voor de rest is deze site interessant:

http://www.fonteine.com

Voor de rest wil ik nog enkele suggesties geven, ook uit eigen ervaring:

- Alles met kunstmatige suikers vermijden (geen frisdanken, alleen water)
- 1000 mg natuuurlijke vitamine c per dag. Let op..de “natuurlijke” versie. Niet de supermarktversie welke met chemische zoetstoffen bewerkt is. Bepaalde gezondheidswinkels verkopen deze. Ze zijn duur, maar ze werken perfect ( ik gebruik ze zelf sinds 2 jaar)
Overigens werken 1000 mg pillen van Kruidvat ook, maar deze werken maar voor zeer korte duur.

Over het algemeen hangt het natuurlijk af van je ouders.

Succes!

[ : 02 mei 2008 06:59 PM Ross]
 Signature 

You’re imprisoned in matter in a virtual reality. Your spirit is captured in a body, within this artificial created universum

Profiel

Gepost: 02 mei 2008 08:19 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  25
Geregistreerd  2008-01-19

Good luck with your parents, of zoals dr House het zou zeggen: You Idiot!
Gooi de medicijnen maar weg, lekker verantwoorde vent ben jij om je ouders zo te helpen. Je laat je leiden door die gekke lui die alleen maar te hoop lopen tegen Big Pharma. Totdat ze ziek zijn, dan piepen de kuikens wel anders.

Profiel

Gepost: 02 mei 2008 11:19 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  384
Geregistreerd  2007-09-06

Shit. Ik kan weinig sympathie voor je ouders opbrengen, sorry.

Per slot van rekening hebben ze jou op de wereld gezet.

Signature 
Profiel

Gepost: 02 mei 2008 11:29 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  60

Ik weet niet waarom je zo vervelend moet doen. Je hebt er uiteindelijk ons allemaal mee. De NWO wil juist dat wij NWO-tegenstanders allemaal verdeeld en klein blijven en met elkaar ruzie maken. Kijk maar hoe de NWO het grote Joegoslavie op de grond hebben gekregen, door het te verdelen in een stuk of tien bananenrepublieken (Kroatie, Montenegro, Servie, Kosovo, Bosnie, Slovenie etc). Laten we ophouden met het elkaar bashen.

Signature 

Profiel

Gepost: 02 mei 2008 11:35 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  384

Niks persoonlijks hoor. Mijn ouders waren ook niet perfect. Verre van dat… Een stelletje klootzakken eigenlijk, een beetje zoals bejaarde oorlogsmisdadigers. “Was ik echt zo? Neeneenee, dat herinner je je helemaal verkeerd. Jij herinnert alleen maar de slechte dingen, blablabla...”

Elk nadeel hep z’n voordeel: mijn ouders hebben mij de beste opvoeding gegeven om me voor te bereiden op de NWO. Je kunt niemand vertrouwen, zelfs je eigen ouders niet (in mijn geval).

Oeps. In ieder geval: ik neem het je ouders niet echt kwalijk.

Signature 
Profiel

Gepost: 02 mei 2008 11:35 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Moderator
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1788
Geregistreerd  2007-01-04

noplaners op zaplog, nazis op het forum.

Gaat lekker met zap…

Signature 

Geloof niet alles wat je verteld wordt
http://www.911disinformation.com
Mijn Youtube
http://www.youtube.com/11septembervideos

Profiel

Gepost: 03 mei 2008 09:32 AM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  370
Geregistreerd  2007-01-02

Nu missen we alleen nog een zionistische vrijmetselaar op de hoofdpagina.

Profiel

Gepost: 03 mei 2008 10:59 AM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Geregistreerd  2008-03-17
ikkeduivelke - 03 mei 2008 10:25 AM

typish !  altijd dezelfden, enne eentje bijgemaakt !

onze westerse wereld is niet goed genoeg ? jongen toch wat houd je tegen om terug te gaan ?  oooooh daar kun je niet doen wat je hier kunt ! 

zoals de bijbel zegt ga en vermenigvuldig u , bij jullie staat zoiets “ met een zwaard” kan mis zijn !

effe proberen site over te nemen , wijl ze ( de witte vellen ) bij ons hun geld gaan opdoen !

ach ja , inhoudelijk, als je enige notitie hebt van medicijnen, ga toch spelen ,,,,,,

???????????????????????????????????

Signature 

We have decreed death among you, and We are not to be frustrated from changing your Forms and creating you (again) in (forms) that ye know not. 56:60

Profiel

Gepost: 03 mei 2008 11:43 AM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  37
Geregistreerd  2008-01-02

stel al zouden ze in een “slow” poisoning positie zitten
wie ben jij dan om ze te helpen zonder dat ze er om hebben gevraagd

als je denkt dat hun ziektes op een natuurlijke manier te genezen zijn dan kun je ze hooguit informeren daarover (video.google Dr John Cristopher en Dr Richard Schultze)

wat je niet kan doen is die beslissing voor je ouders maken, zij hebben immers nog steeds vertrouwen in conventionele medicijnen!

Signature 

Claim Your Rights!
Studieforum met als doel het bereiken van Free-man status zoals voorgangers uit commonlaw

Profiel

Gepost: 03 mei 2008 11:48 AM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  370
Geregistreerd  2007-01-02

Tja helaas met de stijgende populariteit haal je ook de gekken binnen, dus nu hebben we al een neonazi en een moslimfoob.Dan begin je wel een beetje terug te verlangen naar billy braad en zijn bende.

Profiel

Gepost: 03 mei 2008 04:20 PM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  384
Drecul - 03 mei 2008 11:48 AM

Tja helaas met de stijgende populariteit haal je ook de gekken binnen, dus nu hebben we al een neonazi en een moslimfoob.Dan begin je wel een beetje terug te verlangen naar billy braad en zijn bende.

Nee. Ik verkies niet het ene boven het andere. Het is allemaal even erg maar na verloop van tijd taaien ze toch weer af.

Alleen lieden met echt hersentrauma zoals Lugtigkeit blijven maar loopen.

Signature 
Profiel

1 van de 2
1

‹‹ Roken      Dooie dokters liegen niet. ››