Wachtwoord vergeten?

Waarom de NWO nooit zal gaan werken.. 
Gepost: 29 april 2008 10:14 AM   [ Negeer ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948
Geregistreerd  2007-05-10

Vanmorgen tijdens het douchen kreeg ik de volgende gedachte: hoe kan de NWO ooit gaan werken zonder voldoende beschikbaarheid van energie? Voor mij is Peak Oil een realiteit die zich nu afspeelt en dat betekent dat ieder jaar, iedere dag een bepaalde hoeveelheid minder fosiele energie beschikbaar is met als gevolg economische teneergang, armoede, hongersnood, etc. Hoe wil een NWO zich dan staande houden? De NWO is een soort van eindresultaat, een superglobalisatie. Peak Oil theorie leert ons dat juist het omgekeerde gaat gebeuren: schaalverkleining omdat de boel in elkaar dondert. The center does not hold.

Hoe zal de African Union akkoord gaan met de energie verdeling waarin Afrika ieder jaar minder krijgt? Hoe zal de Aziatisch unie het vinden dat ze minder krijgen dan het westen? Ik zie het niet werken. De NWO is een illusie, een megalomaan idee van een stel absurd rijke idioten die er nooit rekening mee gehouden hebben dat er zoals is als Peak Oil. Alles op onze planeet is eindig. Hoe denk je dat computers zullen werken als er geen koper meer is? Toegegeven, het zal niet morgen gebeuren, maar het gáát gebeuren. Nee, ik zie de NWO als een prachtig, occult zo je wilt, einddoel van de elite maar het gaat niet gebeuren. De enige manier waarop de NWO kàn bestaan is bij een significante populatie reductie (lees vijf miljard mensen minder). Hmm, wacht, volgens mij geef ik nu een tegenstrijdig antwoord op mijn eigen stelling… :-(

Met andere woorden: onze toekomst is very gloomy. Of het nu Peak Oil is, of de superflu, of nucleaire holocaust of whatever, most of us will die.

Signature 

Het zijn gewoon allemaal ontiegelijke klootzakken.

Profiel

Gepost: 29 april 2008 10:46 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Ach, ik heb altijd al gedacht dat een elitegroep van fascisten achter het wereldwijde complot zat. Bilderberg is toch ook gewoon een theekransje van fascisten? Bohemian Grove idem dito. En het fascisme heeft wel degelijk baat bij de gebeurtenissen zoals Peak Oil. Tuurlijk, WIJ kunnen dan geen auto meer rijden. Maar ZIJ wel. Wat denk je nou? Dat ze hun grote bak gaan laten staan en gaan lopen of zo? Kom nou toch!

De grootindustriëlen hebben genoeg geld om alles wat ze willen hebben op te kopen als ze straks alles en iedereen onder de duim hebben. En dat duurt niet lang meer. Als ze Amerika regeren, regeren ze de wereld. Dat is al vanaf 1918 het hele idee. Wij allemaal loonslaaf van de grote corporaties, zij alle winst en alle poen en luxe. Leuk verdeeld, toch?

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 29 april 2008 08:59 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  8
Geregistreerd  2008-03-29

Natuurlijk gaat de NWO werken, en wel d.m.v. een WWIII (incl. WMD’s)! Wat je (uit)vind(t) (of verkoopt) moet je ook gebruiken, vinden jullie ook niet?

Maar...uh alle gekheid op een stokkie,(ik weet eerlijk gezegd niet, of het wel gekheid is) het begint er wel dreigend uit te zien in de wereld! Het wordt zo langzamerhand tijd, dat die truthseekers in de US of A de hele Bush admie voor het gerecht slepen!
Als ik zo alle berichtgevingen op InfoWars, Prison Planet, 911TruthMovement enz. moet geloven, hebben zij nu toch voldoende aanwijzingen (bewijzen), dat 911 een inside job is geweest! Ik ben bang,
dat als hiermee nog langer gewacht wordt, Syrie en Iran aan de beurt zijn! Met als gevolg een WWIII, ook dat geeft een reductie van 80% aan wereldbevolking! Zie het maar als een begroting, in WWI en II
zijn er miljoenen slachtoffers gevallen, in WWIII zullen dat er miljarden zijn!

Signature 

Politiek is NIET het oudste beroep, maar de uitkomst is hetzelfde!

Profiel

Gepost: 29 april 2008 10:30 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Geregistreerd  2008-03-17

Het gaat de NWO ook niet om one world goverment, het zijn en blijven satanisten (illuminati, duivelskinderen) die heel wat anders in mind hebben.

Signature 

We have decreed death among you, and We are not to be frustrated from changing your Forms and creating you (again) in (forms) that ye know not. 56:60

Profiel

Gepost: 29 april 2008 10:41 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  384
Geregistreerd  2007-09-06
Renatus - 29 april 2008 10:14 AM

Vanmorgen tijdens het douchen kreeg ik de volgende gedachte: hoe kan de NWO ooit gaan werken zonder voldoende beschikbaarheid van energie? Voor mij is Peak Oil een realiteit die zich nu afspeelt en dat betekent dat ieder jaar, iedere dag een bepaalde hoeveelheid minder fosiele energie beschikbaar is met als gevolg economische teneergang, armoede, hongersnood, etc. Hoe wil een NWO zich dan staande houden? De NWO is een soort van eindresultaat, een superglobalisatie. Peak Oil theorie leert ons dat juist het omgekeerde gaat gebeuren: schaalverkleining omdat de boel in elkaar dondert. The center does not hold.

Hoe zal de African Union akkoord gaan met de energie verdeling waarin Afrika ieder jaar minder krijgt? Hoe zal de Aziatisch unie het vinden dat ze minder krijgen dan het westen? Ik zie het niet werken. De NWO is een illusie, een megalomaan idee van een stel absurd rijke idioten die er nooit rekening mee gehouden hebben dat er zoals is als Peak Oil. Alles op onze planeet is eindig. Hoe denk je dat computers zullen werken als er geen koper meer is? Toegegeven, het zal niet morgen gebeuren, maar het gáát gebeuren. Nee, ik zie de NWO als een prachtig, occult zo je wilt, einddoel van de elite maar het gaat niet gebeuren. De enige manier waarop de NWO kàn bestaan is bij een significante populatie reductie (lees vijf miljard mensen minder). Hmm, wacht, volgens mij geef ik nu een tegenstrijdig antwoord op mijn eigen stelling… :-(

Met andere woorden: onze toekomst is very gloomy. Of het nu Peak Oil is, of de superflu, of nucleaire holocaust of whatever, most of us will die.

En de oplossing voor dit alles: 80% minder!

Waarom zouden ze ons vermoorden, ze hebben ons toch nodig? Fout. Economie, energie, voedsel, etc… Er is geen schaarste meer in een Brave New World met niet meer dan 500 miljoen aardbewoners die onder een Nieuw Feodaal stelsel leven. Zoals in het Cambodja van Pol Pot zullen de steden leegstromen en het grootste deel van de wereld wordt een natuurgebied waarin de elite naar hartelust kan jagen en vakantie vieren. De slaven die ze nog nodig hebben worden onder de duim gehouden door de kapo’s, de toezichthouders, de taserklasse.

Signature 
Profiel

Gepost: 14 september 2008 01:40 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  55
Geregistreerd  2007-01-30

Bob Chapman, The International Forecaster

Deze man heeft een interessante kijk op de economie, illuminati, bankiers, goud, zionisten, Georgie etc..
Hij zou hier op Zapruder geen gek figuur slaan ondanks zijn 72 jaar en lange carriere in de financiele dienstverlening.
Zijn analyse is dat het NWO project niet helemaal lekker loopt..

http://www.theinternationalforecaster.com/International_Forecaster_Weekly

Een quote:

“The Illuminati are worried and filled with fear over what they have done.  In their attempt to continue the fleecing of the sheople, they have watched in horror as the inevitable outcome of their unparalleled fraud, corruption and greed has manifested itself right before their eyes in what can only be described as the ultimate in poetic justice.”

Profiel

Gepost: 10 oktober 2008 07:32 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374
Geregistreerd  2007-05-29

wat is dat nou voor een order, de deurwaarder heeft beslag gelegd op een gedeelte van mijn uitkering omdat ze vinden dat ik jaren geleden op de verkeerde dag mijn huisvuil had buitengezet. Volgens mij proberen ze met hun machtspelletjes een burgeroorlog uit te lokken, want zo ga je toch niet met het eigen volk om??? en moet je daarvoor nou zonodig belasting betalen??? In plaats van te ijveren voor de groei van het eigen volk laten ze het uitsterven, dat is een gevolg van eugenica, het eigen volk sterft daardoor uit.!!! daarom moeten ze nu genoegen nemen met idioten uit andere landen !!! want het eigen volk sterft uit en daarom hoef je ook geen belasting te betalen, want ze ijveren niet voor het eigen volk!!!en landverraders hebben niets te zeggen.

Profiel

Gepost: 28 april 2009 02:42 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  2
Geregistreerd  2009-02-03

Natuurlijk zullen ze nooit gaan werken !!! Wij doen al het werk !!! wink

Profiel

‹‹ Endgame vertaald      Vrijmetselarij vraagje ››