Wachtwoord vergeten?

3 van de 3
3
Mohammed een barbaar? Wat zeiden de wijze historische mensen over hem
Gepost: 01 juni 2008 05:22 PM   [ Negeer ]   [ # 31 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Geregistreerd  2008-03-17

Maar beantwoordt mijn vraag eens: als jij het oneens bent met de stelling (wetenschappelijk, imam of koran welke theorie dan ook) dat varkens onrein zijn, sta jij dan vrij om varkensvlees te eten en een goede moslim te zijn?

In de bijbel staat het trouwens ook:

“Of there flesh (of the swine, another word for pig) you shall not eat, and of their carcass you shall not touch; they are “unclean to you.”

- Letvicus 11:8

Verder wist je dat een varken niet geslacht kan worden van de nek? Het heeft geen eens een nek.
De medicinale wetenschap zegt dat er een risico is voor diverse ziektes omdat een varken de gastheer is voor vele parasieten en dreigende ziektes.
“The blood, it is important to note that the pig’s biochemistry excretes only 2% of it’s total uric acid content, the remaining 98% remains as an integral part of the body.”
De islam verbiedt niet alleen de varken, maar alle dieren die hunzelf eten of van een ander lichaamafval.
Een moslim reden als de varken daadwerkelijk geschikt is voor consumptie, dan had de maker (God) de varken met een nek voorzien.

Ja het eet zijn eigen scheit, en scheit wat dat betreft weinig slechts uit, het houd 98% binnen. Mede hierdoor produceert een varken erg veel soorten anti-lichamen in zijn lichaam dan andere dieren. Verder heeft de lichaam van een varken erg hoge cholesterol.

Tot slot heeft de varken een bedreigende substance genaamd “trichna worm”.
Deze is vaak genoeg gevonden in een varken, wanneer deze de menselijk lichaam binnen komt vind het meteen plaats in de hartspier en heeft direct dreiging van fatale gevolgen.

Pas tot de 20e eeuw wist mens deze gevaar te ontdekken.
Als als als als als jij niet in God gelooft maar toch wel geloof je dan?

Signature 

We have decreed death among you, and We are not to be frustrated from changing your Forms and creating you (again) in (forms) that ye know not. 56:60

Profiel

Gepost: 02 juni 2008 01:07 AM   [ Negeer ]   [ # 32 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  357
Geregistreerd  2007-06-15
Slaz - 01 juni 2008 05:22 PM

Maar beantwoordt mijn vraag eens: als jij het oneens bent met de stelling (wetenschappelijk, imam of koran welke theorie dan ook) dat varkens onrein zijn, sta jij dan vrij om varkensvlees te eten en een goede moslim te zijn?

In de bijbel staat het trouwens ook:

“Of there flesh (of the swine, another word for pig) you shall not eat, and of their carcass you shall not touch; they are “unclean to you.”

- Letvicus 11:8

Verder wist je dat een varken niet geslacht kan worden van de nek? Het heeft geen eens een nek.
De medicinale wetenschap zegt dat er een risico is voor diverse ziektes omdat een varken de gastheer is voor vele parasieten en dreigende ziektes.
“The blood, it is important to note that the pig’s biochemistry excretes only 2% of it’s total uric acid content, the remaining 98% remains as an integral part of the body.”
De islam verbiedt niet alleen de varken, maar alle dieren die hunzelf eten of van een ander lichaamafval.
Een moslim reden als de varken daadwerkelijk geschikt is voor consumptie, dan had de maker (God) de varken met een nek voorzien.

Ja het eet zijn eigen scheit, en scheit wat dat betreft weinig slechts uit, het houd 98% binnen. Mede hierdoor produceert een varken erg veel soorten anti-lichamen in zijn lichaam dan andere dieren. Verder heeft de lichaam van een varken erg hoge cholesterol.

Tot slot heeft de varken een bedreigende substance genaamd “trichna worm”.
Deze is vaak genoeg gevonden in een varken, wanneer deze de menselijk lichaam binnen komt vind het meteen plaats in de hartspier en heeft direct dreiging van fatale gevolgen.

Pas tot de 20e eeuw wist mens deze gevaar te ontdekken.
Als als als als als jij niet in God gelooft maar toch wel geloof je dan?

Ik ga toch even herhalen.

1 De wetenschap vertelt dat varkensvlees onrein is? Kan je dat beargumenteren?

2 Maar beantwoordt mijn vraag eens: als jij het oneens bent met de stelling (wetenschappelijk, imam of koran welke theorie dan ook) dat varkens onrein zijn, sta jij dan vrij om varkensvlees te eten en een goede moslim te zijn?

Jij beantwoord mijn vragen niet.

Verder wil ik aan je meegeven dat 80% van alle vogelsoorten salmonella bij zich dragen. Erg onrein lijkt me, zijn kippen ook Haram?

en ohja… ‘scheit’ is volgens mij met een lange ‘IJ’

Signature 

“Banking establishments are more dangerous than standing armies” Thomas Jefferson

Lanyard

Profiel

Gepost: 02 juni 2008 09:12 AM   [ Negeer ]   [ # 33 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382

Je kunt niet oneens zijn met de wijze worde van God.

Signature 

We have decreed death among you, and We are not to be frustrated from changing your Forms and creating you (again) in (forms) that ye know not. 56:60

Profiel

Gepost: 02 juni 2008 10:47 AM   [ Negeer ]   [ # 34 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948
Geregistreerd  2007-05-10

Oh dat kan makkelijk hoor, Slaz. Ik was vorige week in een huwelijks kerkdienst in een gereformeerde kerk en die voorganger geloofde heilig in het bestaan van zijn God terwijl hij ons zegende met uitgestrekte handen en zijn ogen dicht. De software genaamd EasyWorship op de laptop naast me zorgde voor een naadloze overgang van de afbeeldingen van teksten van de gezongen liedjes. Vrome koppies allemaal daar. Het geloof stroomt als een warme deken over je heen.. hmmmmm.

Maar voor mij was hun gebazel over de heer is mijn herder even veel larie als een imam die zingt (in een taal die ik niet versta) over Allah.

Dus ik kan het prima oneens zijn met de wijze woorden van God, welke God dan ook. Net als jij het oneens kunt zijn met alle andere goden die jouw gelooft ontkent, kan ik het oneens zijn met alle Goden plus de jouwe wink

Zie het niet als een aanval, maar ik voelde me geroepen om mijn waarheid aan jouw waarheid te spiegelen.

Signature 

Het zijn gewoon allemaal ontiegelijke klootzakken.

Profiel

Gepost: 02 juni 2008 11:57 AM   [ Negeer ]   [ # 35 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  357
Slaz - 02 juni 2008 09:12 AM

Erg jammer dat je geen antwoorden op mijn vragen wilt geven.

Als antwoord op jouw stelling: Ik ben het oneens met de wijze woorden van jouw God dat het varken een onrein dier is. Dus is het wel mogelijk het oneens te zijn met de ‘wijze woorden’ van god.

Maar voor mij houd hier de discussie op. Dit omdat jij consequent geen antwoord geeft op mijn vragen.

Dikke ‘ongelovige’ kus

Signature 

“Banking establishments are more dangerous than standing armies” Thomas Jefferson

Lanyard

Profiel

Gepost: 02 juni 2008 02:34 PM   [ Negeer ]   [ # 36 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Hoax - 02 juni 2008 11:57 AM

Slaz - 02 juni 2008 09:12 AM

Erg jammer dat je geen antwoorden op mijn vragen wilt geven.

Als antwoord op jouw stelling: Ik ben het oneens met de wijze woorden van jouw God dat het varken een onrein dier is. Dus is het wel mogelijk het oneens te zijn met de ‘wijze woorden’ van god.

Maar voor mij houd hier de discussie op. Dit omdat jij consequent geen antwoord geeft op mijn vragen.

Dikke ‘ongelovige’ kus

Jij verwacht een antwoord op een als vraag?

Signature 

Profiel

Gepost: 02 juni 2008 06:33 PM   [ Negeer ]   [ # 37 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  357

ik begrijp je vraag niet

Signature 

Lanyard

Profiel

Gepost: 04 juni 2008 06:30 PM   [ Negeer ]   [ # 38 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  1
Geregistreerd  2008-06-04
Hoax - 01 juni 2008 10:34 AM

Slaz - 26 mei 2008 06:21 PM
spaceinvader - 26 mei 2008 04:39 PM
Slaz,

Is het in de Islam niet zo dan dat je maar hebt te slikken wat de Imam je toeroept ?
In iedere religie zijn er religieus leiders die de waarheid in pacht hebben, en hun waarheid is de enige.

Juist niet, compleet tegenover gesteld.

Dus als jij het oneens bent met de stelling dat varkens onrein zijn sta jij vrij om varkensvlees te eten en een goede moslim te zijn?

Als je het zo stelt wel natuurlijk! Maar aan de andere kant ben je het dan ook oneens met de Quran, en in hoeverre kan je je dan nog Moslim noemen??

Profiel

3 van de 3
3