Ik gok op Schiphol, maakt ons lekker onafhankelijk, waardoor we beslist de hulp van anderen moeten inroepen. Maar de Botlek heeft een groot vernietigingsvermogen als het om slachtoffers gaat. Maar vergeet de kern-centrale’s ook niet: Petten en Borselle. Nederland is maar klein, dus 1 grote ramp is zo gebeurd.
Maar daar zal Beatrix op de komende Bilderberg-vergadering wel voorstellen voor hebben.
Ze kan in ieder geval trots op ons zijn omdat we meedenken.
Maar wat als het nu eens iets heel anders is?
Waar komen opeens de reclame’s over “noodpaketten in huis” hebben vandaan? Waar slaat dat op? Naar aanleiding waarvan is die reclame ontstaan?
Eerlijk is eerlijk, toen 9-11 gebeurde en wij dat allemaal zagen, waren we meer dan verschrikt. Nu weten wij beter!!
We weten sinds vandaag dat minister Verburg toch de Kamer meegekregen heeft om voor de GMO’s te stemmen volgende week, terwijl de meerderheid heel duidelijk NEE had gezegd.Onder het mom, dat we ons geen kabinets-crisis kunnen veroorloven nu.
Kortom, werelds grootste moordenaar Monsanto heeft groen licht om ook in Europa aan de gang te gaan.
Groen klinkt niet echt groen, natuurlijk beschouwd.( Hetgeen Monsanto allang deed, hoor )
Gelukkig hebben wij de ECPA, Europian Crop Protection Assosastion. Klinkt heel geruststellend, jammer allen dat Monsanto daar ook onderdeel van is.
Jammer, we hebben op alle fronten al verloren: democratie in Nederland bestaat al heel lang niet meer, ministers gaan lekker hun eigen gang wat de achterban ook zegt, we lezen dit niet in de krant en zien het niet op TV.
O, ja, de Europese grondwet. Daar hebben we toch heel heldhaftig massaal NEE tegen gezegd, toch?
Lisabon-treat , aangenomen en bestaat, IS de Europese grondwet ! Kortom, wij hebben een Europese grondwet.
Big Brother is niet meer te stoppen, hooguit te vertragen. Maar hoeveel mensen weten dit nu eigenlijk?
Ik ga stiekum mijn eigen groente-tuintje maken en wil dat graag geheim houden.
Annelies
P.S.: Ik kan Osama BinLaden maar niet bereiken, heeft U onlangs nog contact met hem gehad?