Wachtwoord vergeten?

3 van de 3
3
Amerika politiestaat, UK politiestaat (bigbrother al compleet ingevoerd) wanneer Nederland? 
Gepost: 07 juli 2008 09:40 AM   [ Negeer ]   [ # 31 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374
Geregistreerd  2007-05-29

Als je kijkt naar het socialestelsel hier in Nederland, zijn de zwakkeren in de samenleving in principe al opgegeven! maar ik ben geen zwakkere, ik ben zelfs heel sterk en robuust. Ik ben al een keer verongelukt, maar als je een bekwame dokter treft is dat geen probleem.

Profiel

Gepost: 26 juli 2008 02:36 PM   [ Negeer ]   [ # 32 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

ik kreeg kortgeleden bericht dat mijn post niet aankwam met een 501 melding, moet je daarvoor nou abonnement betalen??? voor virussen en spionage???

Profiel

Gepost: 19 november 2008 03:03 AM   [ Negeer ]   [ # 33 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  4
Geregistreerd  2008-10-05

Ik gok op Schiphol, maakt ons lekker onafhankelijk, waardoor we beslist de hulp van anderen moeten inroepen. Maar de Botlek heeft een groot vernietigingsvermogen als het om slachtoffers gaat. Maar vergeet de kern-centrale’s ook niet: Petten en Borselle. Nederland is maar klein, dus 1 grote ramp is zo gebeurd.
Maar daar zal Beatrix op de komende Bilderberg-vergadering wel voorstellen voor hebben.
Ze kan in ieder geval trots op ons zijn omdat we meedenken.
Maar wat als het nu eens iets heel anders is?
Waar komen opeens de reclame’s over “noodpaketten in huis” hebben vandaan? Waar slaat dat op? Naar aanleiding waarvan is die reclame ontstaan?
Eerlijk is eerlijk, toen 9-11 gebeurde en wij dat allemaal zagen, waren we meer dan verschrikt. Nu weten wij beter!!
We weten sinds vandaag dat minister Verburg toch de Kamer meegekregen heeft om voor de GMO’s te stemmen volgende week, terwijl de meerderheid heel duidelijk NEE had gezegd.Onder het mom, dat we ons geen kabinets-crisis kunnen veroorloven nu.
Kortom, werelds grootste moordenaar Monsanto heeft groen licht om ook in Europa aan de gang te gaan.
Groen klinkt niet echt groen, natuurlijk beschouwd.( Hetgeen Monsanto allang deed, hoor )
Gelukkig hebben wij de ECPA, Europian Crop Protection Assosastion. Klinkt heel geruststellend, jammer allen dat Monsanto daar ook onderdeel van is.
Jammer, we hebben op alle fronten al verloren: democratie in Nederland bestaat al heel lang niet meer, ministers gaan lekker hun eigen gang wat de achterban ook zegt, we lezen dit niet in de krant en zien het niet op TV.
O, ja, de Europese grondwet. Daar hebben we toch heel heldhaftig massaal NEE tegen gezegd, toch?
Lisabon-treat , aangenomen en bestaat, IS de Europese grondwet ! Kortom, wij hebben een Europese grondwet.

Big Brother is niet meer te stoppen, hooguit te vertragen. Maar hoeveel mensen weten dit nu eigenlijk?

Ik ga stiekum mijn eigen groente-tuintje maken en wil dat graag geheim houden.

Annelies

P.S.: Ik kan Osama BinLaden maar niet bereiken, heeft U onlangs nog contact met hem gehad?

Profiel

Gepost: 19 november 2008 10:44 AM   [ Negeer ]   [ # 34 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Bin Laden is dood sinds 2001 (nog laat, ik dacht dat ‘ie eigenlijk al veel eerder het hoekie om was gegaan). Vandaar dat je steeds maar de voicemail krijgt.

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 21 november 2008 02:37 AM   [ Negeer ]   [ # 35 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

ik ben kortgeleden naar de rechter geweest, ik had geen enkel idee maar dat ben ik gewend. ik weet niet of ik voldoende kon duidelijk maken dat die terroristen mij in een inrichting wilden stoppen en vertellen over hun onkunde in plaats van te ijveren voor het eigen volk, hebben ze er teveel laten steriliseren en daardoor sterft het eigen volk uit en daardoor moeten ze nu genoegen nemen met idioten uit andere landen want het eigen volk sterft uit.doordat ze mij niet goed genoeg vonden werd ik ge-eugeniseerd, maar zo ga je toch niet met het eigen volk om??? maar ik weet wel waar ze het van hebben, ik weet nog wel dat de rechter de waarde va mijn huis vroeg en ik zei:: wat is de waarde van alles als je het eigen volk laat uitsterven. moet ik daarvoor nou belasting betalen??? en verwacht je nog veel schepen???

Profiel

Gepost: 21 november 2008 03:09 AM   [ Negeer ]   [ # 36 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

landverraders hebben niets te zeggen

Profiel

Gepost: 23 november 2008 09:04 PM   [ Negeer ]   [ # 37 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

In Rotterdam zijn ze zelfs zo gestoord dat ze een gedeelte van het eigen volk laten uitsterven omdat ze vinden dat ze belasting moeten betalen, maar voor een stel idioten die het eigen volk geen voordeel kunnen bezorgen, maar laten uitsterven, daar hoef je geen belasting voor te betalen. Ze hadden natuurlijk ook kunnen ijveren voor de groei en de continuiteit van het eigen volk, maar daar kunnen ze niet genoerg aan verdienen.

Profiel

3 van de 3
3