Wachtwoord vergeten?

Downloaden, branden, kopieren.. kortom piraterij.  :  “It’s what Jesus would do!!”
Gepost: 03 april 2008 12:42 PM   [ Negeer ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  89
Geregistreerd  2008-02-12

Deze “add” kwam ik tegen op de fantastische site:  http://www.rlslog.net
Op deze site vind je de nieuwste releases met torrents voor films, docu’s, games en software.
Naar mijn weten mag je in Nederland downloaden wat je wil.
Het uploaden van beschermd materiaal daarintegen is strafbaar.
Dus allemaal naar:
rlslog.net
thepiratebay.org
btjunkie.org

en help het milieu.

Grtz Luuk

Profiel

Gepost: 03 april 2008 02:00 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
Geregistreerd  2007-01-01

Kun je een hoop lui mee gaan knuppelen, heb je toch nog iets aan die Al Gore zijn praatjes.

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 03 april 2008 02:25 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Geregistreerd  2008-03-17
monkeyman - 03 april 2008 02:00 PM

Kun je een hoop lui mee gaan knuppelen, heb je toch nog iets aan die Al Gore zijn praatjes.

Ja idd, ik vind hem maar een eng mannetje Al Gore… en dan te denken dat hij probeert zichzelf in te houden van het lachen als hij liegt over Global Warming en HIV op TV… nouw al gore, stop die nobelprijs maar in je reet!

Signature 

We have decreed death among you, and We are not to be frustrated from changing your Forms and creating you (again) in (forms) that ye know not. 56:60

Profiel

Gepost: 29 mei 2008 06:43 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  41
Geregistreerd  2008-05-18

Jezus heeft nooit bestaan!! Jezus is een verzinsel van de religie!! De naam van Christus was Jmmanuel en zijn oudste ZOON heette Josef en die christus is niet gestorven aan een kruis maar na zijn verblijf in israel vertrokken naar INDIA, lees dit maar eens. Hier zijn de religies al 20 jaar niet zo blij mee. Ik kan de pdf niet plaatsen die is te groot maar zoek maar eens naar de talmud of Jmmanuel

[ : 29 mei 2008 07:03 PM S.O.T.E]
 Signature 

Only words of the highest of truth can change reality in human mind because there only exists one truth of a kind.

Profiel

Gepost: 29 mei 2008 06:46 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  41
Geregistreerd  2008-05-18

Maar je hebt gelijk downloaden kan geen kwaad en als je het goed wil doen download je alles van Collumbia records, Columbia pictures, Walt disney, 20th century en noem maar op. Raak de illuminati maar goed in hun portomonee!! Vooral alles wat begint met Collumbia zijn freemason company’s. en laat een huis ontwerpen door Architect Pen das de vader van een oude kennis van me ook een mason!! Wel laten ontwerpen maar niet betalen!! Ja Pen je zoon heeft je verlinkt en je apen pakkie laten zien!! hond

[ : 29 mei 2008 06:54 PM S.O.T.E]
 Signature 

Only words of the highest of truth can change reality in human mind because there only exists one truth of a kind.

Profiel

Gepost: 30 juni 2009 01:03 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  27
Geregistreerd  2009-06-30

Niet vergeten: Bij Torrents upload je ook materiaal dus ben je wel degelijk illegaal bezig, ikzelf ben een Belg dus mag zoiezo niks downloaden :D

Profiel