Wachtwoord vergeten?

4 van de 4
4
chemtrails en H5N1 made in Holland
Gepost: 23 mei 2008 12:05 AM   [ Negeer ]   [ # 46 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  41
Geregistreerd  2008-05-18
monkeyman - 22 mei 2008 11:15 PM

Ja laten we het over orbs gaan hebben want chemtrails is nog niet genoeg.... downer

Waarom is trouwens het vliegtuigje zonder trail normaal en de rest dus abnormaal?
Als alles een streep trekt zou je zeggen dat het ene vliegtuig abnormaal is.

Waarschijnlijk omdat bij dergelijke atmosferische omstandigheden “normale” vliegtuigen geen van allen contrails achter zich laten, niet alleen deze die er toevallig tussen staat, maar geen van allen die die dag kwamen langsvliegen, ik kan je nog wel een stuk of tig foto’s laten zien van dezelfde dag. Kijk eens om je heen voor je gaat lopen gillen. Dat is overigens geen vliegtuigJE maar een vliegtuig. Hoe komen dus die grote strepen in de lucht waar deze onder vliegt? Dit is een hoge resolutie foto, waarop je duidelijk kan zien dat dit een passagiers vliegtuig is, die ik voor het forum heb moeten verkleinen. Beetje vreemd dus he die strepen. Maar goed de rest zal wel normaal zijn als jij het zegt. Zo te horen is het jou al vaker opgevallen dat die strepen niet bestaan dan al die mensen die ze wel hebben waargenomen. Als jij die strepen normaal vindt dan heb je volgens mij niet helemaal goed opgelet en verder gekeken dan je neus lang is de afgelopen paar jaar. En nogmaals als je gaat lopen debunken, praat dan wel vanuit ervaring en niet vanuit je onwetendheid ok.

En waarom zouden we het niet over orbs kunnen hebben? De vraag was toch bestaan chemtrails en zo ja waarom sproeien ze dan? Misschien sproeien ze wel sinds de wetenschappers de Orb en de Criters in de lucht waarnemen. Weet jij veel.  Bestaan natuurlijk ook niet in jouw ogen. Help mijn camera liegt tegen me!!! dan zullen al die foto’s van de natuur en mijn familie die ik heb gemaakt ook wel niet echt zijn.  Lijkt de media wel.
Ofwel kom eerst eens met het bewijs dat ze niet bestaan voor je het bewijs dat zich wereldwijd opstapelt dat het wel bestaat debunkt.

De eerste foto is het vliegtuigJE.

Dit is dus normaal volgens jou?

Signature 

Only words of the highest of truth can change reality in human mind because there only exists one truth of a kind.

Profiel

Gepost: 23 mei 2008 09:32 AM   [ Negeer ]   [ # 47 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
Geregistreerd  2007-01-01

Als je even de search gebruikt voor je gaat gillen....hebben we al enorme lange topics over gehad.
Maar leg dan eens uit, tanken die andere vliegtuigen bij een ander pompstation...of hoe gaat dat?

en de Criters in de lucht waarnemen.

What the hell??? Geef eens een voorbeeld, hier heb ik nog nooit van gehoord.

Orbs zijn gewoon stofdeeltjes of iets anders dat weerkaatst, lenzen gedoe. Al zo vaak verklaard door experts op foto gebied.

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 23 mei 2008 01:58 PM   [ Negeer ]   [ # 48 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  41
Geregistreerd  2008-05-18

Ga me niet vragen waar die vliegtuigen tanken of wat ze tanken. Ik denk dat de duizenden foto’s die er te vinden zijn over chem-trails die wereldwijd worden waargenomen(niet hier in Spanje voor zover ik weet) meer dan genoeg zeggen. Ik kom hier niet om iets te bewijzen daar heb ik namelijk geen enkele reden toe. Maar ik dacht laat ik mijn foto’s in de topic plaatsen omdat het gaat over chemtrails. Normaal hou ik mijn foto’s zelf omdat ik in de computergraphics zit en ik dus ook de boel zou kunnen neppen.

Critters worden ook wel spaceworm of airworm genoemd en werden het eerst vastgelegd door de infrarood camera’s van de NASA http://www.youtube.com/watch?v=nw5rvMVstWE of http://www.youtube.com/watch?v=WQolYu28uiU&feature=related zijn enkele van de filmpjes, er zijn er nog veel meer, ook vanaf de aarde gefilmd door burgers. Een critter is een of andere hoge energie frequentie worm(lijkende) “materie” die zich door het luchtruim beweegt. Ook tijdens de ufo conferenties hebben hooggeplaatste militairen toegegeven dat die dingen zich wel degelijk onder ons bevinden maar bestaan uit een dusdanig hoge energie frequentie dat ze door het oog niet waarneembaar zijn. Er word door de wetenschap(de niet overheid erkende wetenschap, die men ook wel IT noemt It= intelectueel terrorist(iedereen die darwin tegenspreekt) gedacht aan een of andere nieuwe nog onbekende levensvorm, ofwel een diertje dat we nog niet kennen zoals er dagelijks dieren en insecten worden gevonden die we nog niet kennen. Wat het is weet niemand ik dus al helemaal niet, maar ze zijn er wel degelijk. Als je een overeenkomst zoekt met de film critters zit je op het verkeerde spoor. Critters is namelijk ook een verzamelnaam voor insecten als ik me niet vergis. De benaming Critter bestond al voor de film uitkwam.

Orbs zijn er in vele verschillende soorten, je hebt stof orbs, je hebt regen(vochtdeeltjes) orbs, zoals je zegt de reflectie of lens vlek orb en vele andere. In Australie is er momenteel een studie gaande naar wat men noemt paranormale orbs(deeltjes pure energie die reageren op mensen en overal worden waargenomen met (infrarood) camera’s op plekken waar veel menselijke activiteit is, vooral waar kinderen aan het spelen zijn, discotheken, clubs, paranormale bijeenkomsten e.d deze orbs hebben mandala achtige patronen in zich in vergelijking tot de rest. Het schijnt dat we zelf ook orbs(energie bollen) maken(uitstoten) als we intensief met iets bezig zijn.Er is dus nog helemaal niets aangetoont door foto experts. Ook ik was skeptisch tot ik ze zelf begon waar te nemen. Iemand kan namelijk alleen skeptisch zijn over bepaalde fenomenen als ze zelf nooit iets hebben ervaren of waargenomen is het niet? 

En Dr Klaus Heinemann is ook gestoord.
Dr. Klaus Heinemann, a former research professor at Stanford University and researcher in materials science for NASA, the American space agency says ‘ There is no doubt in my mind that the Orbs may well be one of the most significant ‘outside of this reality’ phenomena mankind at large has ever witnessed’.

Geesten bestaan ook niet en toch doet de katholieke kerk al eeuwen aan duivel uitdrijving. Het monster van Lochness bestaat ook niet en toch pompt de wetenschap er miljoenen in. Ufo’s hebben ook nooit bestaan en toch hebben ze het er allemaal over. En zo zijn er vele voorbeelden te geven.

Niemand geloofd in Occulte(geheime) spirituele “onzin” leer, behalve de elitie en de ervaringsdeskundigen. Is dat niet vreemd? Tony Blair geeft het openlijk toe. Dus de wereld word geregeerd door zweverige wierdo’s maar das algemeen bekend;-)
Toen Collumbus zei dat de aarde rond is, hoe reageerde het onwetende volk toen? probeer ze nu eens te overtuigen dat de aarde plat is. Toen men 300 jaar geleden vertelde dat de mensen ooit met machines door de lucht zouden vliegen, hoe reageerden de skeptics toen?

Er bestaat een groot verschil tussen niet bestaan en niet willen weten. Als je niet geloofd dat je een fiets hebt ga er dan maar vanuit dat je geen fiets hebt. Als je niet geloofd in geesten, orbs, ufo’s of wat dan ook, neem dan maar aan dat je ze nooit zal waarnemen. Hoe kan je immers waarnemen wat je niet kent of niet wil waarnemen? Realiteit is hetgeen waar je 100% van bent overtuigd. En als je ergens niet 100% van bent overtuigd zal het geen realiteit zijn in jouw belevingswereld.

We moeten ons maar eens gaan beseffen dat er meer bestaat dan ons verstand kan bevatten.

Zij die de kennis hebben discussieren niet, zij die discussieren weten niet. Discussieren staat interessant maar komt voort uit pure onwetendheid.

maar goed, ik ga hier geen ellenlange onzinnige discussie over voeren dat word een berg citeer, knip en plak werk. Ben ik effe blij dat ik die shit niet heb (uit)gevonden, ben ik ook niet verantwoordelijk voor de discussie. Zoekt en gij zult vinden. Overtuig JEZELF en anders gewoon niet;-)

Ik ben geen profeet en begin te geloven dat mijn camera vreemde trails in de lucht maakt;-)

btw. ik zeg niet dat het bestaat, maar ik kan ook niet zeggen dat het niet bestaat. Ik weiger te debunken vanuit mijn eigen onwetendheid. want hoe ga je dit vrklaren als een stofdeeltje voor de camera? http://nl.youtube.com/watch?v=fGckCSyBxvQ

Signature 

Only words of the highest of truth can change reality in human mind because there only exists one truth of a kind.

Profiel

4 van de 4
4

‹‹ The Ninth Gate      Black Ops ››