Ik heb heel wat foto’s gemaakt van die vliegtuigen en de damborden en strepen die ze maken in de tijd dat ik nog in Nederland woonde. Ik zal de foto’s eens opzoeken. Ze kunnen mij niet wijsmaken dat het water of normale trails zijn. Een ding weet ik wel, ze doen het niet om ons te bschermen tegen de straling van de zon. Ik woon al een tijdje in Spanje en hier komt het helemaal niet voor terwijl iedere dag de zon schijnt. Ik reis aardig veel heen en weer met het vliegtuig en het gebeurt ook alleen onder het laagste wolkendek en niet erboven.
Echter als ik alle verhalen op een rij zet en ik ga het een en ander aan elkaar linken dan kom ik uit bij monsanto chemie, dode bijen, mislukte oogsten op veel continenten(Australie hadden bijvoorbeeld veel boeren dit jaar 70 tot 90% minder opbrengst) de bijen sterven uit(hier klagen veel amerikaanse boeren en imkers over, die vinden hun bijen vanbinnen leeggevreten). Het doet mij allemaal sterk denken aan pesticieden die giftig zijn voor de fauna en waarschijnlijk dan ook niet helemaal gezond voor de mens. Het blijft toch vreemd een chemie bedrijf in de pesticiden en de zaadhandel die de handel wereldwijd aan het overnemen is.
Maar goed.google op Monsanto en je vindt een berg ellende en aanklachten die tegen die Monsanto lopen, van mensen die kanker krijgen tot weet ik veel wat allemaal dat die honden hebben veroorzaakt. Eerst ging de opbrengst omhoog door hun pesticide troepje daarna bleek de grond te zijn vergiftigd en nu mislukken de oogsten, de bijen sterven uit en er zit een Chemie bedrijf in de (bestraalde)zaadhandel. Het komt mij behoorlijk verdacht over allemaal helemaal als je de bedoelingen van de “zogenaamde” verlichten en de NWO bevatten kan.
Als het water is dan zal het wel water met pesticiden of ander gif zijn denk ik dan. Overigens, ik weet niet wie vroeger de X-files heeft gevolgd, volgens de maker is dit geen fiction maar is de serie gemaakt om de mensen te waarschuwen. De mensen die het hebben gezien zullen zich de aflevering nog wel herinneren van die witte koepels tussen de maisvelden waar Monsanto bijen hield. Ja je hebt bijen nodig om zaad aan te maken in sommige gewassen is het niet. Dus als je nou bijen kweekt in tenten en laboratoria en de rest uitmoord dan heb je binnen de kortte keren de voedsel industrie in handen.
Denk er eens over na waarom de Chinezen de rijst export kraan hebben dicht gedraait naar het westen. waarschijnlijk omdat de Chinezen de enige zijn die tegen de NWO en hun plannen op kunnen boxen.
Maar ja laten we niet vergeten dat dit SPECULEREN is. Alleen vallen de puzzelstukjes wel verrekte goed in elkaar.
Google zelf er staan op youtube ook een paar brute filmpjes over Monsanto en de NWO