Wachtwoord vergeten?

3 van de 4
3
chemtrails en H5N1 made in Holland
Gepost: 09 februari 2008 10:14 AM   [ Negeer ]   [ # 31 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  34
Geregistreerd  2007-03-13

L-arie, er is genoeg te vinden over contrails en chemtrails, maar naiviteit die jij aan de dag legt typeert een niet onderlegde debunker van de ergste soort. Alleen maar vanuit je onmetelijke wijsheid besluiten dat het niet bestaat, of uit angst, of desinteresse. Er zijn genoeg mensen die meer willen weten over dit fenomeen, ongeacht de uitkomst. Waarschijnlijk ben je niet oud genoeg om zelf conclusies te trekken mbt contrails die uren lang blijven hangen en uitwaaien.

Profiel

Gepost: 09 februari 2008 12:42 PM   [ Negeer ]   [ # 32 ]  
Moderator
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1788
Geregistreerd  2007-01-04

Volgens mij ben je gewoon pissed dat ik je foto heb ontmaskerd als zijnde een testvliegtuig en probeer je nu met een hele reeks beledigingen daar de aandacht van af te leiden.

Signature 

Geloof niet alles wat je verteld wordt
http://www.911disinformation.com
Mijn Youtube
http://www.youtube.com/11septembervideos

Profiel

Gepost: 09 februari 2008 01:20 PM   [ Negeer ]   [ # 33 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  34
Geregistreerd  2007-03-13

reeks beledigingen? en aandacht afleiden? Die is goed.... Arie, succes met je forum. Dit is geen partij voor mij. Aan eenieder die wel meer wil weten over chemtrails/contrails; het web staat er vol mee. Helaas is dit medium geen geschikte plaats om serieus/oplossend met dit soort zaken om te gaan. Zapruder onwaardig. Bye.

Profiel

Gepost: 09 februari 2008 10:32 PM   [ Negeer ]   [ # 34 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  737
Geregistreerd  2007-01-03

w00t, chemtrails wederom
die zijn op dit forum al ‘ad infinitum’ besproken, oa in dit draadje met >750 replies waarvan een hoop serieuze wink

http://zapruder.nl/forums/viewthread/8468/

een search leverde nog veel meer topics op...als je je daar in wilt verdiepen wens ik je veel plezier, ik ga lekker aan het bier! (he dat rijmt wink )

Signature 

9/11 Press for Truth met Nederlandse ondertiteling

Profiel

Gepost: 11 februari 2008 09:51 AM   [ Negeer ]   [ # 35 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948
Geregistreerd  2007-05-10
busje - 09 februari 2008 01:20 PM

reeks beledigingen? en aandacht afleiden? Die is goed.... Arie, succes met je forum. Dit is geen partij voor mij. Aan eenieder die wel meer wil weten over chemtrails/contrails; het web staat er vol mee. Helaas is dit medium geen geschikte plaats om serieus/oplossend met dit soort zaken om te gaan. Zapruder onwaardig. Bye.

Dat klinkt bekend in de oren.
 Signature 

Het zijn gewoon allemaal ontiegelijke klootzakken.

Profiel

Gepost: 11 februari 2008 12:22 PM   [ Negeer ]   [ # 36 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  165
Geregistreerd  2007-02-16

In Amsterdam is de lucht een paar dagen geleden ook weer vol geweest met die boter, kaas en eieren spelende straaljagers of vliegtuigen geweest.
Doen ze dat met mooi weer of zie ik het dan pas goed?
Of maken ze zo het mooie weer?
Misschien had iemand mooi weer besteld.

Profiel

Gepost: 21 mei 2008 12:06 AM   [ Negeer ]   [ # 37 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  41
Geregistreerd  2008-05-18

Volgens mij sproeit MONSANTO en moorden ze zo de bijen uit, Ik heb hierover op dit forum nog niets kunnen vinden maar imkers zitten behoorlijk met hun handen in het haar. Bijen bestuiven bloemetjes en zo maken de bloemetjes zaadjes. Als er geen bijtjes meer zijn, Waar kan je dan als boer straks nog terecht voor je zaadjes? precies bij de duistere verlichten(illuminati chemie bedrijf MONSANTO, voor het genetisch gemanipuleerde chemisch bestraalde zaadje, krijg je er gelijk een eetbare kodak FCID chip bij in de aanbieding. Zijn trouwens behoorlijk in NL aan het opereren en hier de boel aan het opkopen in zaad en pesticiden land

Link IT!!!

Signature 

Only words of the highest of truth can change reality in human mind because there only exists one truth of a kind.

Profiel

Gepost: 22 mei 2008 12:39 PM   [ Negeer ]   [ # 38 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  12
Geregistreerd  2008-04-14

En waarom verspillen zij zoveel water, in kriskras patroontjes in de lucht dan?
Is dat een geintje oid? Vinden ze dat leuk ofzo?
Heel apart dat wel

Profiel

Gepost: 22 mei 2008 03:45 PM   [ Negeer ]   [ # 39 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  41

Ik heb heel wat foto’s gemaakt van die vliegtuigen en de damborden en strepen die ze maken in de tijd dat ik nog in Nederland woonde. Ik zal de foto’s eens opzoeken. Ze kunnen mij niet wijsmaken dat het water of normale trails zijn. Een ding weet ik wel, ze doen het niet om ons te bschermen tegen de straling van de zon. Ik woon al een tijdje in Spanje en hier komt het helemaal niet voor terwijl iedere dag de zon schijnt. Ik reis aardig veel heen en weer met het vliegtuig en het gebeurt ook alleen onder het laagste wolkendek en niet erboven.

Echter als ik alle verhalen op een rij zet en ik ga het een en ander aan elkaar linken dan kom ik uit bij monsanto chemie, dode bijen, mislukte oogsten op veel continenten(Australie hadden bijvoorbeeld veel boeren dit jaar 70 tot 90% minder opbrengst) de bijen sterven uit(hier klagen veel amerikaanse boeren en imkers over, die vinden hun bijen vanbinnen leeggevreten). Het doet mij allemaal sterk denken aan pesticieden die giftig zijn voor de fauna en waarschijnlijk dan ook niet helemaal gezond voor de mens. Het blijft toch vreemd een chemie bedrijf in de pesticiden en de zaadhandel die de handel wereldwijd aan het overnemen is.

Maar goed.google op Monsanto en je vindt een berg ellende en aanklachten die tegen die Monsanto lopen, van mensen die kanker krijgen tot weet ik veel wat allemaal dat die honden hebben veroorzaakt. Eerst ging de opbrengst omhoog door hun pesticide troepje daarna bleek de grond te zijn vergiftigd en nu mislukken de oogsten, de bijen sterven uit en er zit een Chemie bedrijf in de (bestraalde)zaadhandel. Het komt mij behoorlijk verdacht over allemaal helemaal als je de bedoelingen van de “zogenaamde” verlichten en de NWO bevatten kan.

Als het water is dan zal het wel water met pesticiden of ander gif zijn denk ik dan. Overigens, ik weet niet wie vroeger de X-files heeft gevolgd, volgens de maker is dit geen fiction maar is de serie gemaakt om de mensen te waarschuwen. De mensen die het hebben gezien zullen zich de aflevering nog wel herinneren van die witte koepels tussen de maisvelden waar Monsanto bijen hield. Ja je hebt bijen nodig om zaad aan te maken in sommige gewassen is het niet. Dus als je nou bijen kweekt in tenten en laboratoria en de rest uitmoord dan heb je binnen de kortte keren de voedsel industrie in handen.

Denk er eens over na waarom de Chinezen de rijst export kraan hebben dicht gedraait naar het westen. waarschijnlijk omdat de Chinezen de enige zijn die tegen de NWO en hun plannen op kunnen boxen.

Maar ja laten we niet vergeten dat dit SPECULEREN is. Alleen vallen de puzzelstukjes wel verrekte goed in elkaar.

Google zelf er staan op youtube ook een paar brute filmpjes over Monsanto en de NWO

Signature 

Only words of the highest of truth can change reality in human mind because there only exists one truth of a kind.

Profiel

Gepost: 22 mei 2008 04:24 PM   [ Negeer ]   [ # 40 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  41

Deze foto’s zijn genomen in februari boven Putten Gelderland.

Het kleine zwarte stipje bij de pijl is een normaal vliegtuig welke ondanks de atmospherische omstandigheden aldus Helga van Leur geen trail achterlaat, de andere trails zijn inmiddels uitgewakkkerd.
Op de orginele foto is duidelijk een vliegtuig waar te nemen.

Dat andere vliegtuig op dezelfde dag, vlak voor al die strepen zich begonnen te vormen heeft 4 trails. Kijk eens naar die vreemde waas in de lucht. Als die dingen aan het sproeien zijn en je kijkt recht naar boven dan lijkt deze waas op een paar meter bovven je hoofd te hangen en blurred de rest.

Signature 

Profiel

Gepost: 22 mei 2008 04:41 PM   [ Negeer ]   [ # 41 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  41

En zo begon het die ochtend. Ik debunk niets, ik heb namelijk wel hersens die zelf denken en conclusies kunnen trekken die niet zijn voorgeprogrameerd. En btw laat je niets wijsmaken een normale trail blijft onder de ideale atmosferische omstandigheden hooguit een half uur zichtbaar en wakkeren niet uit in een wazige gloed. Ik ben een boerenlul en heb in mijn leven heel wat naar de wolken liggen staren dit is toch echt iets van de laatste paar jaar. Debunk it mensen!! Ufo’s bestaan ook niet. Wil je foto’s zien? mijn camera resolutie is namelijk wel scherp.

Signature 

Profiel

Gepost: 22 mei 2008 05:57 PM   [ Negeer ]   [ # 42 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  41

of ze sprayen tegen de attack of the ORBS. What Attack??? O ja gewoon als een gek foto’s maken van de lucht en er zitten er altijd wel een paar tussen in allerlij formaties zelfs. try it yourself before you debunk without knowledge.

Hmm typisch, de foto waarbij staat “geen sterren dus” daar zie ik ineens ook 3 kleine stipjes in de vorm van een driehoek die op de andere foto niet staan. Maar goed, het zullen mijn hersenspinsels wel zijn denk ik.

Signature 

Profiel

Gepost: 22 mei 2008 06:36 PM   [ Negeer ]   [ # 43 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  223
Geregistreerd  2007-06-07

Leg je dat vast met een simpel f. toestelletje?
Vind overigens wel dat de maan gister zeer laag hing, of is dat normaal.
Ik was gisteren op het balkon zag wel wat lichtjes maar kon niet erg goed vastellen of ze bewogen of dat ik zwak op me beentje sta LOL

Profiel

Gepost: 22 mei 2008 06:56 PM   [ Negeer ]   [ # 44 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  41

Ja ik gebruik een simpele Sony cybershot 6.0 megapixel camera. Beetje spelen met verschillende instellingen en je krijgt van dit soort vage plaatjes. een fenom een dat men LIGHT-fishing noemt. Over de maan boven Nederland kan ik je niets vertellen. Momenteel zit ik in Spanje. Maar ga er maar vanuit dat het normaal is. btw alles in de lucht beweegt anders kan het toch nooit de snelheid waarmee de aarde door deruimte vliegt bijhouden.

Signature 

Profiel

Gepost: 22 mei 2008 11:15 PM   [ Negeer ]   [ # 45 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
Geregistreerd  2007-01-01

Ja laten we het over orbs gaan hebben want chemtrails is nog niet genoeg.... downer

Waarom is trouwens het vliegtuigje zonder trail normaal en de rest dus abnormaal?
Als alles een streep trekt zou je zeggen dat het ene vliegtuig abnormaal is.

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

3 van de 4
3

‹‹ The Ninth Gate      Black Ops ››