In de boeing staan drukvaten gelijkend een biervat (die ook onder druk staan). En niet eens door het hele vliegtuig. Dan kijk goed naar de aansluitingen en leidingen. Dat is geen testopstelling voor het verplaatsen van gewicht.
Zoals ik al eerder zei:
Ik ben geen expert, maar gezien de afmetingen van de “test"vliegtuigen en de rest van het interieur kan ik niet anders zeggen dat het juiste antwoord nog niet is gegeven.
Ik trek conclusies uit de eerder getoonde aibusplaatjes, waar de tanks wel door het hele vliegtuig staan. Dus deze tanks zijn niet bedoeld voor het verplaatsen van gewicht. Ook niet onder (hoge)druk. Of je moet die enorme opstelling computers vol water willen spuiten.
en ik denk dus van niet. Gewoon een beetje nuchter tegen de feiten aankijken. Hoe kun je nou een vliegtuig in onbalans brengen met een paar vaten boven het centrale kantelpunt of gewrichtspunt gezien over de lengte van het vliegtuig? En dan ook nog van die vaten formaat biervat. Testen ze bij airbus dus grondiger dan bij boeing? Door echte onbalans te veroorzaken met veel grotere tanks, door het hele vliegtuig? (meer tanks en groter)Ook bij de airbus staan ze natuurlijk in verbinding, hoe kun je ander onbalans creeren?
Misschien dat vaten met vloeistof realistischer reageren op vliegbewegingen? Als jij een groot vliegtuig wilt testen met daarin 500 passagiers van gemiddeld honderd kilo (we gaan uit van Amerikanen) dan is dat 50 ton gewicht dat “los” zit. Dwz niet meteen meegaat. Vertraagd. Net als water. Je leunt misschien wat meer een kant op in een scherpe bocht. Water kan dat simuleren door tegen één kant op te klimmen, het gewicht verplaatst zich dus.. Een berg ijzer vastlassen aan het frame geeft hele andere testresultaten.
Edit: misschien symboliseert elk vat 10 of 20 passagiers. En ik denk dat het voor een vliegtuig niet interessant is hoe mensen reageren op bewegingen in de lengte richting, maar alleen in de dwarsrichting. Wellicht dat je daarom kunt volstaan met een aantal “vaten” in het midden van het vliegtuig. Maar goed, allemaal speculaas hier.
Waarom een douche voor Hazard materials op dat vliegtuig?
Is dat wat er met sproeier bedoelt wordt of is het idd gewoon sproeivliegtuig nr 5?
De laatste foto’s van arie lijken mij idd goede vaten om gewicht te verdelen, maar de eerste foto zeker niet, deze lijken op vaten die tegen een hoge druk kunnen om zo de vloeistof te nevelen (of hoe zeg je zoiets!:-S)
er staan ook nog twee gekoppelde kleinere doorzichtige tankjes aan het eind van zo’n rij vaatjes. Zijn die nodig voor gewichtsverplaatsing??. Dus het idee dat er onder hoge druk water heen en weer gepompt wordt is dubieus. Ik heb de foto ook even door photoshop heen gejast en geen afwijking kunnen vinden mbt tot de text.En zo test boeing zijn vliegtuigen: Boeing
Editje ertussen door:
Wie het antwoord weet mag het zeggen. Er valt genoeg te speculeren hoe zo’n vliegtuig er uit zou kunnen zien, maar het ging me in eerste instantie om hoe verspreid je een vaccin? Kan dat via chemtrails? Of gebruiken ze daar de cropdusters voor? Migrerende vogels die je wil vaccineren op een klassieke inentingsmanier lijkt me onmogelijk. En zo ja, heeft dat gevolgen voor de gezondheid? Zelf denk ik dat als je er geen punt van maakt, het geen ene donder uitmaakt.
Vogels vaccineren met een sproeivliegtuig? Volgens mij overschat je het menselijk altruisme. Serieus jongens, chemtrails? Ik kom hier vanmorgen op mijn werk en er zitten 30-40 kaarsrechte “chemtrails” in de lucht. Allemaal consistent met de vliegbewegingen tussen het oosten (Duitsland en verder) en het westen (Engeland en verder). Chemtrails zijn zooo onlogisch, het valt bij mij echt in de categorie onzin.
De trails zijn kaarsrecht, dus als het één vliegtuig was dat vanmorgen hier enthousiast heeft liggen sproeien (??) dan is hij op grote hoogte 20x heen en weer gevlogen tussen Duitsland en Engeland. Kom op zeg! Wie bedenkt dit soort onzin??
Als je conspiracies wilt, ze zijn er genoeg. Waarom dingen hopeloos complex maken door je druk te gaan maken over een foto met een paar tankies erop. Man, misschien zit er wel gewoon bier in voor een feestje. Chemtrails zijn een agent-provocateur onder de conspiracy theories. Ze zijn de “ik ga me druk maken om mijn CO2 uitstoot” terwijl er iedere dag genoeg hout gekapt wordt om 8 miljoen mensen (!) van New York naar Londen te laten vliegen. Het is een NON-issue.
We worden reeds aan alle kanten vergiftigd (voedsel, straling, chemicaliën, smog, weet ik veel wat) dus waarom zou je sproeien? Snap je niet dat de media al genoeg zijn om de mens tot kuddedier te laten vervallen? Waarom zouden ze anders dingen uitzenden over conspiracies? Ze weten gewoon dat het begraven gaat worden onder massa’s reclame en onzin programma’s van het niveau Oeh een Koe.
Er worden bij tests van nieuwe vliegtuigen watertanks gebruikt om het gewicht van passagiers en bagage te simuleren. Puur om op maximaal gewicht van het toestel bepaalde tests te doen.
er gaan ook verhalen de ronde dat het de additieven zijn die brand/explosie-vertragend (verplicht op vliegdekschepen) werken en dus fijnere uitlaatgasparticeltjes achterlaten waar de ijskristallen zich aan kunnen hechten. Maar dan is er verdomd veel militair vliegverkeer. Feit is dat ook vandaag weer de strepen uren lang bleven hangen en verwaaien tot een sluierbewolking.