Wachtwoord vergeten?

1 van de 4
1
Dit zegt zo’n beeetje alles. Ongelooflijk. 
Gepost: 16 januari 2008 08:12 PM   [ Negeer ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  34
Geregistreerd  2007-03-13

kijk en huiver, dit zal sitchin geen goed doen.

http://www.youtube.com/watch?v=3Ym3fWwLG1g&feature=related

Profiel

Gepost: 16 januari 2008 08:52 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
Geregistreerd  2007-01-01

Haha 10 seconden was genoeg voor mij, maffe griet.

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 16 januari 2008 08:57 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  34

dat zij ik toch…
Maar als je tijd hebt moet je toch eens kijken. Hoe kan het zo zijn dat zo’n dametje via channeling klaarblijkelijk zo’n verhaal houdt? Dit is ongewoon op alle fronten.

[ : 16 januari 2008 10:00 PM busje]
Profiel

Gepost: 16 januari 2008 10:07 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Een snotaapje van 12 (die wel een meid lijkt, scary) die ons de geschiedenis van de mensheid gaat vertellen. Ach gossie! *aait over z’n bolletje* Volgens mij heeft ‘ie teveel Ritalin gehad of zo.

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 16 januari 2008 10:13 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  405
Geregistreerd  2007-03-25

Ja, ‘t is inderdaad een jongetje… Sjonge.
Waar DE NEUK gaat dit over, dit gaat me echt even zwaar boven m’n pet hoor. What drugs is he on? Die wil ik ook! Damn.

Signature 

Politics - poly [many] tics [blood sucking parasites]

Profiel

Gepost: 16 januari 2008 10:24 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  34

het blijkt een meisje te zijn. Sla eens een paar delen over. Het gaat over atlantis en de creatie van de mens. Deze verhalen vindt je overal terug. Maar voordat je zoiets gaat vertellen in deze strekking, moet je van bijzondere huize komen.
Je kunt ook Hans Vermeulen en het verhaal van de annunaki bekijken, maar dit is zeer gedetaileerd.

Profiel

Gepost: 16 januari 2008 10:36 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  405
Geregistreerd  2007-03-25
busje - 16 januari 2008 10:24 PM

het blijkt een meisje te zijn. Sla eens een paar delen over. Het gaat over atlantis en de creatie van de mens. Deze verhalen vindt je overal terug. Maar voordat je zoiets gaat vertellen in deze strekking, moet je van bijzondere huize komen.
Je kunt ook Hans Vermeulen en het verhaal van de annunaki bekijken, maar dit is zeer gedetaileerd.

Waarom zegt ze dan in het begin ‘when I was a young boy’?
Toegegeven, ik heb het niet afgekeken. Maar dat heeft een heel duidelijke oorzaak hoor.
Ik vind er namelijk geen hol aan.

Signature 

Politics - poly [many] tics [blood sucking parasites]

Profiel

Gepost: 17 januari 2008 12:26 AM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685

Volgens mij is dit een geval van Meerdere Persoonlijkheid Stoornis. Het ene moment een jongen, het andere een meisje, en dan zelf er heilig van overtuigd zijn dat het allemaal vorige levens zijn smile

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 17 januari 2008 03:18 AM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  317
Geregistreerd  2007-08-25
busje - 16 januari 2008 10:24 PM

Hij/zij zei inderdaad ‘when I was a young boy’ en dat hij van lezen houd… maar goed whatever,
je zegt dat je al die verhalen overal terug vind (dat is waar) dus kan hij alles uit zijn hoofd hebben geleerd…
Als je alle verhalen kan terug vinden is het dus ook niets nieuws… en zonder onderbouwing… en slaapverwekkend hmmm

Maargoed ik vind het wel heel knap dat zo’n jong iemand (hoe oud zou die zien?) die kennis al heeft, het kan vertellen en het zelf ook snapt…

Gaan we in de toekomst welicht meer van zien (in onderbouwde lezingen)

maar bij Exposed:History of Man 78- SEX and Masturbation SUPPORT heb ik mijn nodige vraagtekens…

Signature 

WE ARE CHANGE!

http://www.WACHolland.org

Profiel

Gepost: 17 januari 2008 03:38 AM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1524

Jongens, ik wilde gaan slapen toen ik op deze docu stootte.
Dames, welkom, en ik ben heel druk met het Zaplog, maar ik ben blij dat het forum ook nog bestaat. Want dit is niks voor het Zaplog, het vraagt een meer diepgravende analyse, zoals we op het Zap-forum gewend waren.

Ik heb alleen het eerste YouTubeje gezien:
http://www.youtube.com/watch?v=3Ym3fWwLG1g&feature=related

Ik wil jullie eerst even laten zien hoe je dit op Zapruder kunt embedden. (De procedure is hetzelfde voor Zaplog.) Wis alles behalve de YouTube code. Wat overblijft, is dit:
3Ym3fWwLG1g
Vervolgens deze code selecteren en kopiëren.
Druk dan op <youtube> en breng de code in:

Nu staat hij embedded. Iedereen kan hem zien.

Over deze docu wil ik het graag hebben. Want het klopt niet, het bezorgt me kippenvel en een soort van alarm, oftewel slapeloosheid.

Gelukkig is het forum er nog, want Zaplog is zo snel, dat surft slechts oppervlakkig. Ik wil het plaatje graag compleet hebben en dan kaarten we het aan.

Vraag 1) een jongen of een meisje?
2) Hoe oud is dit kind?
3) Is het echt, of een akteurtje?
4) Wie betaalt hem dan?
5) Zo ja, waarom?

Verder wil ik Ellen Ripley echt van harte welkom heten. Volgens mij zijn we met dezelfde dingen bezig. Maar nu wil ik weer proberen om te slapen, dus morgen meer!

Nachtzoen van Inanna!  kiss  red face  tongue laugh

Signature 

Inanna schrijft BOUblog rolleyes

Profiel

Gepost: 17 januari 2008 10:07 AM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  77
Geregistreerd  2007-05-09

Busje, kun je een samenvatting maken van haar verhaal? Heb ‘t zelf niet gezien, maar misschien wel interessant om haar meest relevante punten op een rijtje te zetten.

Signature 

You’re imprisoned in matter in a virtual reality. Your spirit is captured in a body, within this artificial created universum

Profiel

Gepost: 17 januari 2008 10:37 AM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  633
Geregistreerd  2007-01-05

Oh jeetje, een messiascomplexje in da house…

Signature 

“You can’t make somebody understand something if their salary depends upon them not understanding it.”

Profiel

Gepost: 17 januari 2008 11:33 AM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948
Geregistreerd  2007-05-10

Dank Inanna… dat vroeg ik me altijd al af met die Youtube linkjes.

Ik haakte af toen hij/zij/het zei: “The main question is how the fuck did we get here?” tongue laugh

Signature 

Het zijn gewoon allemaal ontiegelijke klootzakken.

Profiel

Gepost: 17 januari 2008 11:43 AM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1524

Ross, volgens mij is het een jongen. En volgens mij hebben ze hem een verhaal uit zijn hoofd laten leren, dat hij op zijn eigen manier moet navertellen.
Hij vertelt het echter alsof hij het zelf heeft meegemaakt, hij heeft het over het “begin der tijden”, toen hij nog jong was en Atlantis nog bestond. Er waren volgens hem toen verschillende planeten met ieder hun eigen bevolking. Zo heeft hij het over de Martians, de bewoners van Mars, en over de Reptiles. En dan gaat het over Anu, Enlil, Marduk en Enki, die graag onsterfelijk wilden worden.

Gelukkig weet ik voldoende van de Sumerische en Babylonische mythologie, om te beseffen dat Marduk in dit rijtje niet thuis hoort. Anu, Enlil en Enki zijn Sumerische goden, Marduk is een Babylonische god, hij is daarom ook van later datum. Enlil en Marduk zijn twee namen voor dezelfde god, Enlil was de oppergod, net als Zeus in Griekenland. De naam Enlil bleef ook nog vrij lang bestaan. Maar Anu en Enki komen volgens mij nooit voor in combinatie met Marduk! Er zit dus een systematische fout in dit verhaal. En dat reeds in de eerste 10 minuten. De rest heb ik nog niet gezien.

De mensen die deze film hebben gemaakt, willen de kijkers iets wijs maken. Die jongen is blond, heel erg blond! Ik schat hem ongeveer 12 jaar oud en slim genoeg voor het VWO. Het is mooi kind. Ik wil de hele voorstelling wel zien, al kan ik ongeveer voorspellen wat hij gaat vertellen: die hele reptilian-crap met Atlantis, Niburu, de Anunnaki en zo voort. En waarschijnlijk 2012, waarop de wereld vergaat of zo.

Verontrustend vind ik, dat men ons wil laten geloven dat dit echt is! Dat er mensen geloven in die Reptilians en zo, dat moeten ze zelf weten. Er zijn ook mensen die geloven in Jehova, of de Maitrea, of Jezus Christus, of Mohammed en Allah. Maakt me niet uit. Maar de mensen die deze film hebben gemaakt, weten dat dit een fake is! Ze zijn er dus bewust op uit om de kluit te belazeren. De vraag is dan: waarom?

Op het einde is er ook een website-adres zichtbaar: http://www.desteni-universe.co. of zo. Maar dat adres werkt niet.

Nog even verder gezocht met Google. Kwam ik hier terecht: http://desteni-universe.nl/
Wat een vage kliek!

[ : 17 januari 2008 12:16 PM Inanna]
 Signature 

Inanna schrijft BOUblog rolleyes

Profiel

Gepost: 17 januari 2008 02:07 PM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  738
Geregistreerd  2007-01-03
Inanna - 17 januari 2008 11:43 AM

Ross, volgens mij is het een jongen. En volgens mij hebben ze hem een verhaal uit zijn hoofd laten leren, dat hij op zijn eigen manier moet navertellen.
Hij vertelt het echter alsof hij het zelf heeft meegemaakt, hij heeft het over het “begin der tijden”, toen hij nog jong was en Atlantis nog bestond. Er waren volgens hem toen verschillende planeten met ieder hun eigen bevolking. Zo heeft hij het over de Martians, de bewoners van Mars, en over de Reptiles. En dan gaat het over Anu, Enlil, Marduk en Enki, die graag onsterfelijk wilden worden.

Gelukkig weet ik voldoende van de Sumerische en Babylonische mythologie, om te beseffen dat Marduk in dit rijtje niet thuis hoort. Anu, Enlil en Enki zijn Sumerische goden, Marduk is een Babylonische god, hij is daarom ook van later datum. Enlil en Marduk zijn twee namen voor dezelfde god, Enlil was de oppergod, net als Zeus in Griekenland. De naam Enlil bleef ook nog vrij lang bestaan. Maar Anu en Enki komen volgens mij nooit voor in combinatie met Marduk! Er zit dus een systematische fout in dit verhaal. En dat reeds in de eerste 10 minuten. De rest heb ik nog niet gezien.

De mensen die deze film hebben gemaakt, willen de kijkers iets wijs maken. Die jongen is blond, heel erg blond! Ik schat hem ongeveer 12 jaar oud en slim genoeg voor het VWO. Het is mooi kind. Ik wil de hele voorstelling wel zien, al kan ik ongeveer voorspellen wat hij gaat vertellen: die hele reptilian-crap met Atlantis, Niburu, de Anunnaki en zo voort. En waarschijnlijk 2012, waarop de wereld vergaat of zo.

Verontrustend vind ik, dat men ons wil laten geloven dat dit echt is! Dat er mensen geloven in die Reptilians en zo, dat moeten ze zelf weten. Er zijn ook mensen die geloven in Jehova, of de Maitrea, of Jezus Christus, of Mohammed en Allah. Maakt me niet uit. Maar de mensen die deze film hebben gemaakt, weten dat dit een fake is! Ze zijn er dus bewust op uit om de kluit te belazeren. De vraag is dan: waarom?

Op het einde is er ook een website-adres zichtbaar: http://www.desteni-universe.co. of zo. Maar dat adres werkt niet.

Nog even verder gezocht met Google. Kwam ik hier terecht: http://desteni-universe.nl/
Wat een vage kliek!

dank voor deze samenvatting; geef mijn portie maar aan Fikkie

*klikt nog even op de link naar desteni en proest het vervolgens uit van het lachen*

Fijne dag iedereen

Signature 

9/11 Press for Truth met Nederlandse ondertiteling

Profiel

Gepost: 17 januari 2008 04:31 PM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685

Vraag 1) een jongen of een meisje?
2) Hoe oud is dit kind?
3) Is het echt, of een akteurtje?
4) Wie betaalt hem dan?
5) Zo ja, waarom?

Ik heb maar 1 zinnetje gehoord na een hysterische lachbui om het diepe ademhalen aan het begin. Maar goed, ik ga mijn best doen:

1) Mijn stem gaat naar “jongen”
2) Ik schat een jaar of 12
3) Ik denk dat het een acteurtje is
4) Ik betwijfel dat hij betaald krijgt, hij is eerder gehersenspoeld met deze onzin want dan komt het geloofwaardiger over als hij er zelf ook in gelooft. Ik bedoel, hoe kun je dit soort verhalen nou met een strak gezicht vertellen?
5) Tja, misschien is het gewoon uit een lolletje. Of er zijn gekken die dit soort dingen daadwerkelijk geloven. Helaas vrees ik dat de laatste optie de meest waarschijnlijke is…

Verder wil ik Ellen Ripley echt van harte welkom heten. Volgens mij zijn we met dezelfde dingen bezig.

Dank u! Leuk om medestanders te zien die zich met hetzelfde bezighouden. Tot nu toe had ik alleen maar een Engelstalig forum om van gedachten te wisselen over dit soort zaken. Hier worden wel veel meer dingen besproken waar ik nog geen kaas van gegeten heb en ik vind het wel leuk om me ook af en toe eens in te lezen over andere/nieuwe dingen. Je weet maar nooit, het kan soms wel eens onopgemerkte verbanden opleveren.  cool smile

Signature 

Profiel

1 van de 4
1