We noemen iedereen racist en nazi, maar als de term jood gebezigd wordt dan is Nederland ineens te klein. Dat schuldgevoelcomplex uit WO II ook....
Blijf bij het onderwerp: Joran is gesignaleerd in Thailand. Verkrachters, pedofielen en moordenaars worden nooit zwaar gestraft in Nederland. Denk ook aan die twee pedofiele Nederlanders die in Brazilie bussen vol kinderen gefolterd hadden en daar heftig voor gestraft werden door de Braziliaanse rechter, totdat ze gratis paspoorten verstrekt kregen van het Nederlandse Consultaat en hiernaartoe konden vluchten. Nu heeft de ene een taakstraf van 240 uur en de ander is vrijgesproken. Welkom in Nederland.
Ik vind het persoonlijk mooi om te zien dat als een volk wordt gebruikt als zwart schaap voor iets waar ze helemaal niets mee te maken hebben mensen dit ‘debunken’. Ik acht geenstijl.nl niet tot de serieuze media.
Ik heb twee vragen:
Wie zijn ‘wij’ ? Als je het hebt over dat wij iedereen racist en nazi noemen?
Ravenheer - 06 mei 2008 01:24 AM
Het is niet de eerste keer dat er jonge meiden verdwijnen in de handen van zionisten.
Kan je hier voorbeelden van geven?
Ravenheer - 06 mei 2008 04:20 PM
Ik ben dus niet iemand die 2 zinnen schrijft en dan niet meer terugkomt. Integendeel, ik beantwoord elke vraag die aan mij gesteld wordt hier zolang ik op het internet surf, kijk maar naar de andere topics.
Flauw hoax, hij is gebanned.
Dus kan hij niet terug komen.
Ik denk dat die midlife-crise vader van Joran Nathalee ook heeft verkracht.
Hier ben ik ook heilig van overtuigd.
Ik heb hier totaal geen bewijs voor maar tja, ik weet de waarheid al dus bewijs is niet nodig.
Ik heb ook geen bewijs, maar het ligt wel erg voor de hand.
Zijn vader zit in de welbekende midlife crise. Zijn vrouw was op dat moment in het buitenland (als de kat van huis is) en zijn zoon is een bewezen psychopaat( dit staat los van het feit of hij wel of niet iets te maken heeft met de verdwijning van Holloway).
En je weet zelf de appel valt niet ver van de boom, dat psychopathische karakter heeft Joran niet van een vreemde.
Ik heb hier totaal geen bewijs voor maar tja, ik weet de waarheid al dus bewijs is niet nodig.
Zijn vader zit in de welbekende midlife crise. Zijn vrouw was op dat moment in het buitenland (als de kat van huis is) en zijn zoon is een bewezen psychopaat( dit staat los van het feit of hij wel of niet iets te maken heeft met de verdwijning van Holloway).
En je weet zelf de appel valt niet ver van de boom, dat psychopathische karakter heeft Joran niet van een vreemde.
Het is wachten op de dag dat iemand zo snel conclusies trekt over jou, eens kijken hoe je dat gaat vinden.
Het is wachten op de dag dat iemand zo snel conclusies trekt over jou, eens kijken hoe je dat gaat vinden.
Over mij zijn er in het verleden genoeg verkeerde conclusies getrokken. Ik ken het klappen van de zweep.
Ik had het overigens alleen over de persoonlijke omstandigheden van Vaders en Joran van der Sloot. En laten we eerlijk wezen: er zijn veel meer conpsiracies om veel minder aanleiding ontstaan.
En er zijn dus ook genoeg juridische omstandigheden omtrent vaders Joran, die op zijn minst opmerkelijk te noemen zijn.
En tuurlijk, je kan voor dit soort speculaties nooit iemand vast zetten, maar dat weet Papa “jurist” van der sloot ook maar al te goed en hij weet ook als de beste hoe hij een lijk moet weg werken.
Ik had het overigens alleen over de persoonlijke omstandigheden van Vaders en Joran van der Sloot.
En er zijn dus ook genoeg juridische omstandigheden omtrent vaders Joran, die op zijn minst opmerkelijk te noemen zijn.
En tuurlijk, je kan voor dit soort speculaties nooit iemand vast zetten, maar dat weet Papa “jurist” van der sloot ook maar al te goed en hij weet ook als de beste hoe hij een lijk moet weg werken.
Interessant zeg…
welke persoonlijke omstandigheden van Vaders en Joran van der Sloot ?
Welke omstandigheden omtrent vaders Joran zijn op zijn minst opmerkelijk te noemen zijn?
Waarop baseer je dat papa van der Sloot als de beste hoe hij een lijk moet weg werken?
Ik had het overigens alleen over de persoonlijke omstandigheden van Vaders en Joran van der Sloot.
Interessant zeg…
welke persoonlijke omstandigheden van Vaders en Joran van der Sloot ?
Welke omstandigheden omtrent vaders Joran zijn op zijn minst opmerkelijk te noemen zijn?
Deze juridische omstandigheden zijn bekend. Als je die niet weet, heb je niet veel te zoeken in dit topic.
Waarop baseer je dat papa van der Sloot als de beste hoe hij een lijk moet weg werken?
Ben benieuwd!
Juristen weten precies hoe dat moet. Ook hier voor geldt, als ik je dit ook nog moet gaan voorkauwen, heb je helemaal niks te zoeken op een conspiracy forum.
bedankt voor je duidelijke onderbouwing (NOT). Ik wist niet dat zapruder een “conspiracy forum” is. Als dat zo is heb ik hier wellicht inderdaad niets te zoeken.
Ik heb nog een mooie conspiracy, Joran is je vriendje en jij bent die daury die samen met Joran mevr Holleway na haar overlijden nog een beurt hebben gegeven. De welbekende hormonen weet je wel. Je kat was toen van huis, en toen is er een appel naast de ‘boot’ gevallen. Maarja ik ga het je niet allemaal voorkauwen.
bedankt voor je duidelijke onderbouwing (NOT). Ik wist niet dat zapruder een “conspiracy forum” is. Als dat zo is heb ik hier wellicht inderdaad niets te zoeken.
Ik heb nog een mooie conspiracy, Joran is je vriendje en jij bent die daury die samen met Joran mevr Holleway na haar overlijden nog een beurt hebben gegeven. De welbekende hormonen weet je wel. Je kat was toen van huis, en toen is er een appel naast de ‘boot’ gevallen. Maarja ik ga het je niet allemaal voorkauwen.
Nee hoor want ik heb een heel goed alibi. En dat alibi kan ik steeds herhalen, ik vertel niet zoals Joran vier verschillende verhalen.
Als zapruder geen “conspiracy forum” is, wat is het dan wel?
Men die conclussie is toch allang getrokken. Iedereen is crimineel volgens de elite, behalve de elite zelf natuurlijk dat zijn hele brave families, altijd geweest van oom dracula tot tante Bea, en 99% van de wereldbevolking heeft een psychische stoornis, de rest noemt zichzelf wetenschapper en voert het beroep psychiater uit. Zielenknijpers en kwakzalvers word wakker je leeft in een waan. Je bent geen wetenschapper maar een PSEUDO-Wetenschapper. Toon eerst eens iets wetenschappelijk aan voor je een psychologisch wanenboek gaat schrijven en nietszeggende artikelen gaat presenteren aan het volk. farmercials zijn jullie en niets anders. farmercials=farmaceutische commercials. Als je gaat denken dat de hele wereld gestoord is dan kan het best eens aan jezelf liggen is het niet.
Wat is die nieuwe ziekte ook alweer? dwangmatige klaagstoornis, symptomen: klagen over autoriteiten? klagen over belasting, klagen over corrupte psychiaters, klagen over sportuitslagen, klage over brandstofprijzen en alles waar het opstandige volk over durft te klagen.En de gevaarlijkste van de symptomen, de patient erkend de ziekte niet en is daarom een gevaar voor zichzelf en zijn/haar omgeving het is daarom beter de patient op te sluiten in de psychiatrie. Ja mensen de nieuwe DSM-IV(de bijbel van de psychiatrie) komt uit. Bovenstaande is een nieuwe ziekte. check http://www.ncrm.nl en/of http://www.cchr.org. Kijk dus maar uit met je geklaag, zo krijg je nog een diagnonsens bovenop je complot waanzin stoornis(compotten bestaan niet! aldus diegene die de complotten bedenken)
Stop the child on psychiatric drugs project!!!! Daar creeer je Joran’s mee!! ADHD and all their deseases are a non scientific hoax!!!
Wat heeft bea voor mooi nieuw medallion?(foto 2008 RIVD website) occulte geitenneuker. Waarom begint de elite de afgelopen jaren met het openbaren van occulte symboliek?