Wachtwoord vergeten?

1 van de 5
1
P. de Vries en Natalee Holloway case
Gepost: 13 januari 2008 04:59 AM   [ Negeer ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  45
Geregistreerd  2007-05-29

Kijk hier voor een andere, alleszins mogelijke visie op de zaak http://judicial-inc.biz/Joran_va_der_sloot.htm
Joran’s gedrag tijdens en na de P & W uitzending spreekt boekdelen.

Gr. Papillon.

Profiel

Gepost: 13 januari 2008 06:08 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  135
Geregistreerd  2007-01-11

En pa en ma v/d Sloot hadden juist ingestemd met een interview
met hun zoontje om zijn negatieve imago wat op te vijzelen. Hahaha

Signature 

Even I am a Conspiracy

Profiel

Gepost: 13 januari 2008 06:21 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  135
Geregistreerd  2007-01-11

Hier het filmpje waar Joran Peter een glas water (?) in zijn gezicht gooit.:

Signature 

Even I am a Conspiracy

Profiel

Gepost: 13 januari 2008 06:55 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  633
Geregistreerd  2007-01-05
Papillon - 13 januari 2008 04:59 AM

Kijk hier voor een andere, alleszins mogelijke visie op de zaak http://judicial-inc.biz/Joran_va_der_sloot.htm

Gr. Papillon.

Dus jij stelt dat de reactie van Joran impliceert dat hij schuldig is? smirk

Signature 

“You can’t make somebody understand something if their salary depends upon them not understanding it.”

Profiel

Gepost: 13 januari 2008 07:24 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  405
Geregistreerd  2007-03-25
Papillon - 13 januari 2008 04:59 AM

Gr. Papillon.

Wat zeggen die boekdelen volgens jou dan?

Signature 

Politics - poly [many] tics [blood sucking parasites]

Profiel

Gepost: 13 januari 2008 07:25 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
Geregistreerd  2007-01-01

Papillon is graag kort door de bocht merk ik aan zijn posts.

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 13 januari 2008 07:47 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  48
Geregistreerd  2007-11-17
Dutchman - 13 januari 2008 06:21 PM

Hier het filmpje waar Joran Peter een glas water (?) in zijn gezicht gooit.:

het was wijn. En de alcohol brandde goed in de ogen van peter

Profiel

Gepost: 13 januari 2008 07:53 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  77
Geregistreerd  2007-05-09

Zeer interessante website. De waarheid hoeft het niet persé te zijn, maar dat een grote vriendjespolitiek heerst in Aruba is wel duidelijk. De geschiedenis van Aruba wordt aardig uiteengezet op de website waar ik nog niets over wist. TJa,,behalve dan wat me op school werd verteld.

Signature 

You’re imprisoned in matter in a virtual reality. Your spirit is captured in a body, within this artificial created universum

Profiel

Gepost: 13 januari 2008 08:34 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  405
monkeyman - 13 januari 2008 07:25 PM

Papillon is graag kort door de bocht merk ik aan zijn posts.

Dat blijkt ja, want dit is echt een oorzaak-gevolgtrekking die kant noch wal raakt!

Signature 

Profiel

Gepost: 16 januari 2008 12:58 AM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  384
Geregistreerd  2007-09-06

Kunnen we nou ophouden over Natalee of voor mijn part die Engelse kleuter?  cool mad

Ze zijn dood (waarschijnlijk) en zo gaan er elke dag wel meer naar gene zijde in bijv. Irak.

Signature 
Profiel

Gepost: 16 januari 2008 11:06 AM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Hoezo? Is het erger als een soldaat omkomt dan wanneer een kleuter of iemands tienerdochter (al dan niet na sexueel misbruik) vermoord wordt? Militairen kiezen bewust voor een carriere bij het leger - en dus ook voor het risico om overhoop geschoten te worden. Dat kun je van Holloway en McCann niet zeggen. Ook kun je niet zeggen dat de omstandigheden rond deze twee moordzaken niet verdacht is (zachtjes uitgedrukt). Misschien moet je deze thread gewoon niet meer lezen als het je niet (meer) boeit?

[ : 16 januari 2008 11:08 AM Ellen Ripley]
 Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 16 januari 2008 12:18 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948
Geregistreerd  2007-05-10
Arthur - 16 januari 2008 12:58 AM

Kunnen we nou ophouden over Natalee of voor mijn part die Engelse kleuter?  cool mad

Ze zijn dood (waarschijnlijk) en zo gaan er elke dag wel meer naar gene zijde in bijv. Irak.

Hij bedoelt dat het zo onzinnig is om te praten over deze onderwerpen, omdat het zo duidelijk is dat het smokescreens zijn voor het echt belangrijke nieuws. Mensen gaan soms dood, ja het is triest, maar het is nog veel triester om met 30 man te kijken hoe iemand een klein katje helpt dat aangereden is op straat, terwijl achter hen een flatgebouw in de hens staat waar duizenden mensen levend verbranden. Want die vergelijking komt enigszins in de buurt tussen Holloway en bijv. de plastic continenten in de Indische oceaan waar niemand over schrijft.

Signature 

Het zijn gewoon allemaal ontiegelijke klootzakken.

Profiel

Gepost: 16 januari 2008 12:27 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Dat zou waar kunnen zijn wat de Hollyway zaak betreft, maar ik denk dat de McCann zaak geen smokescreen is maar eerder een tipje van de sluier. Het zou mij niets verbazen als deze kidnap het werk is van een internationale bende die handelt in kinderen, a la MONARCH. Denk aan het pedofielennetwerk dat de zaak Dutroux omhoog rakelde. De zaak Dutroux kreeg ook een hoop media-aandacht, alleen werd er voornamelijk gefocust op de ‘fall guy’. Zoals gewoonlijk. Nu zijn er geen verdachten in beeld bij de McCann zaak dus worden de ouders maar afgezeken, net als bij JonBenet Ramsey in de VS.

Maar goed, misschien ben ik wel te paranoide en zie ik dingen die er niet zijn, dat zou zo maar eens kunnen rasberry

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 16 januari 2008 03:35 PM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948

Ik weet niet veel meer van de zaak Dutroux, maar was het niet zo dat een toevallige politie inval die hele beerput opentrok? Ze konden het in de media toen moeilijk meer verbloemen. En in het geval van Maddie.. áls ze inderdaad het slachtoffer is geworden van kinderhandel en/of prostitie, waarom zou de media dan aandacht blijven schenken? Ik snap dat het misschien wat dubbel over kan komen maar bij de zaak Dutroux kreeg ik het vermoeden dat de media blij was om de zaak te laten rusten en bij McCann krijg ik dat niet. Of is er informatie over mogelijke betrokkenheid van ontvoering?

Signature 

Profiel

Gepost: 16 januari 2008 03:39 PM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948

Bij de weg, welkom.. Ellen.

* checkt onder het bureau voor facehuggers *

Signature 

Profiel

Gepost: 16 januari 2008 04:14 PM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  405

Volgens mij is het gewoon zo, dat beide zaken (Halloween en McCann) niet opgelost zijn. Dat maakt het interessant voor de media.
Er zijn genoeg rookgordijnen (vooral in de entertainmenthoek). Daar hebben ze deze zaken niet voor nodig.
Als er een gordijn nodig is, trekken ze gewoon Britney Spears weer uit de kast. Doet het altijd goed.

Persoonlijk vind ik beide zaken interessant, de Halloween-zaak nog iets meer dan de McCann zaak, omdat er zo’n prominente verdachte is wiens schuld ze maar niet kunnen bewijzen. Ik geloof niet dat Joran van der Sloot het gedaan heeft en ik vind het verschrikkelijk, werkelijk STUITEND, hoe hij door de media veroordeeld en geteisterd wordt, zonder enige vorm van sluitend bewijs.

Signature 

Profiel

1 van de 5
1