Wachtwoord vergeten?

1 van de 2
1
Bijzondere ‘Teken’films
Gepost: 06 januari 2008 04:03 AM   [ Negeer ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  317
Geregistreerd  2007-08-25

US Government propaganda cartoon from WWII era

Signature 

WE ARE CHANGE!

http://www.WACHolland.org

Profiel

Gepost: 06 januari 2008 04:13 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  317
Geregistreerd  2007-08-25

Signature 

WE ARE CHANGE!

http://www.WACHolland.org

Profiel

Gepost: 11 augustus 2008 10:08 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  117
Geregistreerd  2007-09-27
Tyler Durden - 06 januari 2008 04:13 AM

Deze scene is heel erg duister. Diegene die deze scene bedacht heeft is in ieder geval geniaal.
Wat zou het verhaal hier achter zijn dat diegene dit in een cartoon verwerkt heeft?

Signature 

If the NWO doesn’t exist, I’ll create it.
If else, I’ll join it.

Profiel

Gepost: 12 augustus 2008 01:10 AM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1450
Geregistreerd  2007-01-04

Misschien een van de boeken van Mark Twain? Ik dacht eerst dat die oude man Einstein was.

Het is gewoon een leugen dat de mens slecht is. Dat is wat de elite ons wil doen geloven. En ik heb het grootste deel van mijn leven in die leugen geloofd.

Maar verreweg de meeste mensen willen gewoon huisje boompje beestje. Een eigen huis, een plek onder de zon…

Signature 

-==VICTORY IN AFGHANISTAN==-

NO SURRENDER TO THE TALIBAN

Profiel

Gepost: 12 augustus 2008 11:00 AM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Mensen zijn in principe vredelievend en zeer bereid tot het helpen van de medemens (lees de WOII verhalen er maar eens op na), maar als je mensen (of dieren) teveel op een kluitje stopt dan worden mensen aggressief en moorddadig. Dit fenomeen is bekend als de “Behavioral Sink” en Dr. John B. Calhoun heeft er veel onderzoek naar gedaan (met ratten en muizen welliswaar). Het lijkt erop dat de hele ‘urbanization’ policy erop gericht is om mensen zoveel mogelijk tegen elkaar op te zetten. De daaruit voortvloeiende gewelddadigheden en criminaliteit kan dan vervolgens mooi gebruikt worden voor propaganda (en argumenten) die de invoering van strengere wetgeving en verdere onderdrukking rechtvaardigt. Drugs spelen ook een belangrijke rol (voornamelijk speed staat bekend als een drug die mensen aggressief maakt). Ja, die ‘Brave New World’ komt er nog wel!

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 13 augustus 2008 10:04 AM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  117
Audie - 12 augustus 2008 01:10 AM

Misschien een van de boeken van Mark Twain? Ik dacht eerst dat die oude man Einstein was.

Het is gewoon een leugen dat de mens slecht is. Dat is wat de elite ons wil doen geloven. En ik heb het grootste deel van mijn leven in die leugen geloofd.

Maar verreweg de meeste mensen willen gewoon huisje boompje beestje. Een eigen huis, een plek onder de zon…

Het komt uit The Adventures of Mark Twain (1985).
Maar ik bedoel wat is de achterliggende gedachte, want dit is niet echt iets dat je voor die doelgroep maakt.

Wat ik ook wel goed gedaan vind, is dat die false angel als een hele simpele loner wordt afgebeeld, maar aangezien hij ver boven de mens in de piramide staat, zijn mensen nog veel simpeler, dus dit maakt Satan tot een ongekende dictator voor mensen, terwijl collega engelen (buitenaardse wezens/goden/of hoe je die lui ook wilt noemen) hem misschien maar als een simpele loser zien.

En voor hem is alle narigheid die hij uithaalt kattenkwaad, maar voor mensen is het super beangstigend en ongelooflijk.

@ Ellen Ripley: cocaine maakt agressiever.

Signature 

If else, I’ll join it.

Profiel

Gepost: 13 augustus 2008 04:35 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685

Geloof ik ongetwijfeld, Hendrik. Maar ik ben nu wetenschappelijke artikelen uit eind jaren ‘60 aan het lezen en toen was speed de Grote Boosdoener(TM). Ik kom vanzelf wel bij de cocaine klaagzangen uit, ooit. Zo’n stapel die ik nog door moet worstelen, pfffff.

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 13 augustus 2008 09:25 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank

XTC zorgt ervoor dat je enorm opgefokt raakt. Or so I’ve heard.

Toch wel hilarisch die Donald Duck-propaganda: if you’re spending money on fun you spend it on Hitler!

Signature 

Profiel

Gepost: 14 augustus 2008 12:28 AM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  117

Een juiste dosis speed is naar mijn mening de meest spirituele drugs die er bestaat.

Signature 

If else, I’ll join it.

Profiel

Gepost: 14 augustus 2008 09:19 AM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685

De meesten schrijven dat aan LSD toe (religieuze ervaringen en life changing visioenen en zo), maar ik heb persoonlijk geen ervaring met geen enkele drug dus ik geloof iedereen op z’n woord. Ik weet wel dat ik nooit aan de LSD ga, dat spul is mij te sterk hallucinerend. Hoffman waarschuwde er al voor en de CIA heeft er lekker niet naar geluisterd met alle horrors ten gevolg (de grootste daarvan het monsterlijk Orange Sunshine, wat wel 30x sterker is dan LSD - leuk spul, CIA!).

Signature 

Profiel

Gepost: 15 augustus 2008 01:00 AM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank

Mijn dromen zijn al fascinerend genoeg. Ik heb nogal slechte ervaringen met tabak en alcohol (shaggie op een lege maag = overgeven terwijl je niks in je maag hebt, overgeven door teveel alcohol = doodswens (op dat moment)).

Maar ik kan er wel met mate van genieten.

Cannabis doet hoegenaamd niks met me, ‘t maakt me alleen wat duf en rooie oogjes.

Sterkere drugs: geen denken aan. Je zal maar een bad trip krijgen....

Met wat training kun je al gauw lucide dromen (heb ik ook gekund), dat wil zeggen dat je bewust bent dat je droomt en dingen naar je hand kunt zetten. Om de een of andere reden heb ik hier niet zo’n behoefte meer aan. Waarschijnlijk sinds ik de werkelijkheid geaccepteerd heb.

Signature 

Profiel

Gepost: 15 augustus 2008 09:56 AM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685

Lucide dromen doe ik al jaren. Heb ik mezelf aangeleerd om van m’n nachtmerries af te komen, want ik had als kind onwijs veel nachtmerries. Sinds m’n dromenvanger op m’n slaapkamer hangt heb ik eigenlijk nooit geen (beginnende) nachtmerries meer. Die indiaantjes waren/zijn zo gek nog niet! =)

Signature 

Profiel

Gepost: 15 augustus 2008 01:20 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948
Geregistreerd  2007-05-10

Grappig dat jullie beginnen over lucide dromen. Ik ben licht lucide tijdens dromen: kan altijd wakker worden als ik dat wil, heb nooit nachtmerries, kan vliegen als ik dat wil en ik kan saven en loaden. Toevallig had ik vannacht nog een vage droom.. details zal ik je besparen maar denk een beetje aan de eerste Bourne Conspiracy als ze in Duitsland worden achtervolgt. Ik was op diverse punten in mijn droom in een hoek gedreven, waarbij ik terugging naar een eerder punt en een andere weg nam. Best handig wink

Signature 

Het zijn gewoon allemaal ontiegelijke klootzakken.

Profiel

Gepost: 16 augustus 2008 01:26 AM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank

De ergste droom die ik een tijdje geleden had, kwam door fysieke omstandigheden: ik was te lui om te gaan plassen ‘s morgens en dus lekker doormaffen. Droomde ik ineens dat ik in m’n kamer was en weg moest! Naar werk of zo. Uiteraard had ik meteen door dat het niet mijn kamer was (maar ‘mijn kamer’ in mijn droom) maar net buiten besef ik dat ik wel nodig naar de plee moet! Dit was geen lucide droom anders was ik gewoon meteen wakker geworden.

In die droom wist ik dat de droomrealiteit mij gebonden hield maar ik wist ook dat ik snel wakker moest worden vanwege knappende blaas. Mijn compromis: ik terug naar ‘mijn kamer’ gegaan omdat ik wist dat daar (het begin van de korte droom) wellicht een ontsnappingsmogelijkheid lag. Ik dus gaan zoeken in m’n kamer, onder het bed, etc… En gelukkig werd ik toen wakker. Pfft. Als ik nu ‘s ochtends wakker word meteen naar de W.C. want zo’n angstdroom is geen pretje.

Signature 

Profiel

Gepost: 16 augustus 2008 01:32 AM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
Administrator
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  461
Geregistreerd  2006-12-29

Ik heb laatst nog een hele zwik “banned Disney cartoons” gedownload. Cartoons met racisme enzo erin.
Moet het nog kijken, maar sowieso interessant als tijdsbeeld.

Signature 

L’enfer, c’est les autres

Profiel

Gepost: 15 november 2008 07:30 AM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  49
Geregistreerd  2007-07-17

Profiel

1 van de 2
1