Wachtwoord vergeten?

2 van de 2
2
Freeman on the land
Gepost: 12 januari 2008 10:54 AM   [ Negeer ]   [ # 16 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  37
Geregistreerd  2008-01-02

nog 1 stuk voor verduidelijking door mensen die het beter kunnen verwoorden en dan laat ik het rusten tot er meer reakties zijn:

The process of written law seems to be a tool to manufacture consent from people that dont even know that they have the right to consent or not to in the first place. Does’nt that make the whole process fraudulant ? And if it does, is’nt every Court in every land a Trojan horse ?! The people would not agree to laws that were detremental to them unless they did’nt understand them and if the law is worded in ways that are meant to confuse where is the mutal consent that would make a society ? It seems to me that Written law was written so as to contradict Common law in such a way that nobody knows just what the law is !
I have so many questions to ask, the most pressing question that I have to ask is this. Being that Canadian law is built upon British statutes and the Magna Carta, do the same get out clauses apply to Human beings in Britain, especially regarding the Birth certificate being a bond that has been traded since its issue ? Because I’m just assuming that it does as the words, Application, submission and registration are being used which implies that they need consent for power ? And if so, where exactly did I consent if I was never given a choice ? Oh yeh, if so how much is that bond worth ? Can I get at those funds indirectly by setting off ?
Cheers. Vive la Revolution.

Those are very wise observations for someone’s second post!
It would be fraudulent, except that the entire thing rests on your actions and those are generally taken in a rush for so called benefits. There is a maxim in law that states: Let he who would be deceived, be deceived. It refers to a lack of due diligence and how that lack is your own fault.

Imagine you are in a line, chained to the one in front and behind and being led onto a ship you know will deliver you to certain slavery. Every step of the way, when you get on the dock, you are asked to show what you have in your pocket. You show them a metal thing and they tell you don’t lose that, you need it to eat on board.

At the dock they ask to see it and you show them and thus you may continue.
Getting on the boat, they ask to see you show them and thus you get on board.
Every time they feed you, they ask to see you show them and accept the benefits of the journey.

Finally you are delivered to the destination and a life of slavery and they ask to see this metal thing which you have never bothered to examine but have used.
You show them and they take it.
And they then use it to unshackle you, because all along you had the key, and the claim that you did not consent to this is pretty much void and meaningless, at least to your new master.

In Britain the people in government consider themselves and proclaim to be ‘The Lords Temporal and Spiritual’ over you. That is what I would first address.

The value is a function of the value of the assets of the country, its debt, and the number of people. And then you factor in how many people are accessing it or aware of it. That can actually increase its value.

Hope that confuses you further. Welcome to the rabbit hole. It ain’t nearly as deep as you think.
Rob

misschien dat dit het idee wat duidelijker maakt
anyways leave a message smile

Signature 

Claim Your Rights!
Studieforum met als doel het bereiken van Free-man status zoals voorgangers uit commonlaw

Profiel

Gepost: 13 januari 2008 08:21 PM   [ Negeer ]   [ # 17 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  37
Geregistreerd  2008-01-02

toch nog maar een kleine toevoeging
na wat zoeken op het net kwam ik deze tegen:
geboorte_akte.jpg

op dit document is de code rechtsonderin afgebeeld
achteraf denk ik dat wanneer je je geboorteakte opvraagt bij het stadhuis je alleen een “notice” krijgt van de akte want dit document lijkt in verre op wat ze mij hebben meegegeven…

Signature 

Claim Your Rights!
Studieforum met als doel het bereiken van Free-man status zoals voorgangers uit commonlaw

Profiel

Gepost: 12 april 2010 10:32 AM   [ Negeer ]   [ # 18 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

In je paspoort staan de namen ook in hoofdletters. Rijbewijs ook volgens mij, maar daar heb ik nooit zo goed naar gekeken (irritant klein k*tkaartje). Wel een vreemd verhaal van die twee geboorteaktes. Wat ik mij afvraag: hoe vaak komt het voor dat een ambtenaar van de Burgerlijke Stand weigert om een kind onder de naam die de ouders gekozen hebben te registeren? Je moet het wel erg bont maken wil dat gebeuren volgens mij (naar mijn mening mishandelen veel te veel mensen hun kinderen met belachelijke namen tegenwoordig, maar wellicht ben ik ouderwets). Ik heb het nog niet vaak gehoord dat het gebeurt in ieder geval. En dat de koning(in) een naamsverandering weigert te erkennen heb ik eerlijk gezegd helemaal nog nooit van gehoord (wist niet eens dat Bea zoveel te vertellen had over je naam, eerlijk gezegd).

Maar ik wil 1 kanttekening maken bij dit hele verhaal met name over martial law in de VS. Ik heb me daar een tijdje geleden een beetje in verdiept en naast het namen in hoofdletters in de rechtbank is er nog het geval van de vlag. In rechtbanken in de VS (en andere overheidsgebouwen) heeft de Amerikaanse vlag goudkleurige franjes. Dat is niet de officiĆ«le vlag, maar het vertegenwoordigd de martial law volgens sommigen. Het schijnt ergens in de jaren ‘70 (door Tricky Dick Nixon) stilletjes te zijn ingevoerd. Als dit inderdaad zo is (ik weet er te weinig van om er met zekerheid over te oordelen) dan heeft het in de Verenigde Staten wel degelijk zin om tegen je naam in hoofdletters te protesteren en luid en duidelijk mee te delen dat je de jurisdictie van het gerechtshof niet accepteert. Het zal je geen drol helpen maar het staat dan tenminste ‘on the record’ dat je ze niet erkent. In Nederland heb ik nog nooit een andere vlag gezien dan de officiĆ«le vlag, maar ik heb nog nooit een rechtbank van binnen gezien.

Dus ik heb de indruk dat er hier in Nederland (Europa) een ander spel met ook andere regels gespeeld wordt dan op het Amerikaanse continent. Sowieso zitten dingen in Amerika anders in elkaar. Zij hebben een geweldig goede grondwet waarin de burgerrechten goed verdedigd en geregeld worden. Die eikels daar komen alleen niet voor hun rechten op, da’s dan weer jammer. Maar in tegenstelling tot de Amerikanen hebben wij geen strepen om op te gaan staan. Er staat bij ons in de grondwet dat wij verplicht zijn belasting te betalen over ons inkomen, er staat niet dat wij het recht hebben wapens te dragen (en dus, desnoods met geweld, onze rechten te verdedigen en de regering af te knallen als ze niet doen wat wij van hen verlangen). Wij zijn veel meer de lul. Dus is het wel een goed idee om te kijken naar hoe het in de VS zit? Want de vergelijking loopt op bepaalde cruciale punten behoorlijk mank in vergelijking met onze situatie. En wat als wij straks deel uitmaken van de USSEU, dan wordt het allemaal waarschijnlijk weer anders…

Ik ben in ieder geval benieuwd wat hieruit gaat komen!

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 26 augustus 2010 02:48 AM   [ Negeer ]   [ # 19 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3135
Geregistreerd  2009-02-25

http://tpuc.org/forum/viewtopic.php?f=4&t=19963

Signature 

Servant Of The Light With Fearless Spirit.
http://listenlittleman.com/

Profiel

Gepost: 28 februari 2011 11:17 AM   [ Negeer ]   [ # 20 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  1
Geregistreerd  2011-02-28

Gegroet iedereen die dit lezen.
Leuk dat er ook mensen in nederland zijn die zich hier in verdiepen.
Ik ben er ook in gedoken smile
Er zijn mensen die Secured Party Creditor zijn geworden van de NAAM IN HOOFDLETTERS
en die zeg maar de rekeningen accepteren voor waarde en deze worden dan verrekend.
In Nederland ben ik maar 1 broeder tegengekomen online die dit heeft gedaan.
Want nu gaan mensen als debiteur door het leven (betalen, betalen en nog is betalen)
die nemen als het ware de verantwoordelijkheid op zich van de fictie.
Secured Party Creditor dan ben jij zeg maar de creditor en de fictie de debiteur.
Ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit hebben gedaan.
Ik denk dat er ook een andere optie is. Dat is waar Christian Walters het over heeft.
Dat bijv. nu alles publieklijk is en dat je je hele hebben en houwen naar de prive gedeelte moet
verplaatsen (van de facto naar dejour) (fictie-waarheid) oid. Want wij mensen hebben recht op privacy. Nu is het zo dat ze alles van je weten.
Hij zegt dat mensen zich moeten verdiepen in The Trust Law. Ben hier ook maar ingedoken
en ben benieuwd of dit beter is.
Voor broeders en zusters die hier ook wat over willen weten die kunnen hier wat mp3 beluisteren

http://www.4shared.com/dir/23431877/4800000e/sharing.html

http://www.hcch.net/index_en.php?act=conventions.text&cid=59

[ : 28 februari 2011 11:38 AM Noortje]
Profiel

2 van de 2
2

‹‹ Opgelicht.      Stickers for Liberty ››