Wachtwoord vergeten?

3 van de 3
3
Is “The Secret” een PSYOP? 
Gepost: 04 september 2008 09:39 AM   [ Negeer ]   [ # 31 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Als ik het zo lees, is dit net zo’n optimistisch ‘happiness and fortune is inside everyone’ boek als vele anderen. Ik heb zelf zo’n soort boek liggen van Char (of all people!). Erg opbeurend, maar het “grote geld” en andere materiële zaken hebben me nooit zo geboeid. Dus dat hele Secret gedoe skip ik maar, geloof ik. Sowieso: het is toch geen geheim meer zodra je het beschikbaar maakt voor de massa? Vreemde titelkeuze…

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 04 september 2008 01:25 PM   [ Negeer ]   [ # 32 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  67
Geregistreerd  2007-01-02

Heb laatst de hele DVD gezien. Het is jammer dat het zo materialistisch is, want voor de rest is het best een aardig verhaal. Het is wat simpel uitgelegd, en daardoor niet geheel accuraat, naar mijn mening.

Nog even een opmerking over die ferrari’s
Bijna alle ferrari’s zijn op kleine details anders, maar het model is het zelfde.
De Enzo is een mooi voorbeeld. Als je allemaal een Enzo wil, is hij niet meer exclusief. Als je er een ander model van maakt, heb je geen Enzo.

Profiel

Gepost: 13 november 2008 08:10 PM   [ Negeer ]   [ # 33 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  45
Geregistreerd  2007-05-29

Ik denk dat alle, maar dan ook alle New Age fenomenen & stromingen herleid kunnen worden tot de Kabalah en ik zou zeggen, blijf ervan af!

Profiel

Gepost: 06 januari 2009 05:43 PM   [ Negeer ]   [ # 34 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  13
Geregistreerd  2007-12-07

Aaargh! The Secret!

Ik walg er een beetje van, alles dat goed klinkt uit de spirituele wereld misbruiken met de nadruk op het materiële.

Koop het boek!!! En ook de film!!!

Bah.

Profiel

Gepost: 11 juli 2010 12:43 PM   [ Negeer ]   [ # 35 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  40
Geregistreerd  2009-05-23

The secret legt eigenlijk uit dat een mens zelf in staat is zijn eigen wereld te creëren. En dat ie daarbij geen god nodig heeft.

Signature 

What is weird in a bad world?

Profiel

Gepost: 19 juli 2010 01:42 PM   [ Negeer ]   [ # 36 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  212
Geregistreerd  2010-03-29

Of de god die hij hierbij nodig heeft in zichzelf terug kan vinden…
Dat is waar ik in geloof, niet in een boek wat meerdere keren verkeerd vertaald is geweest.

Signature 

What makes you think it’s the way you think it is?

Profiel

3 van de 3
3