Wachtwoord vergeten?

1 van de 2
1
Medicinale Canabis 1 grote hoax
Gepost: 07 november 2007 12:48 PM   [ Negeer ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  40
Geregistreerd  2007-07-27

Medicinale cannabis blijft nog zeker vijf jaar op recept verkrijgbaar. Dat schrijft minister Klink aan de Tweede Kamer. Hij vindt dat de cannabis, ook wel mediwiet genoemd, een geregistreerd geneesmiddel moet worden.

Ook de termijn voor wetenschappelijk onderzoek moet volgens Klink met vijf jaar worden verlengd. Daarmee wil hij de ontwikkeling van geneesmiddelen met cannabis een serieuze kans geven.

Sinds 2003 kunnen patiënten cannabis krijgen als pijnstiller. Die wordt onder toezicht van de overheid geteeld. Tot nu toe schrijven niet veel artsen cannabis voor. Het middel is bovendien duur.

Profiel

Gepost: 07 november 2007 12:55 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  40

De reden dat het 1 grote hoax is:
Vijf jaar geleden is er een techniek ontwikkeld om zonder giftige of schadelijke stoffen THC te kunnen doseren voor gebruik in een inhaler.
Dit kan dus gedoseerd worden op iemands pijn en pijngrens. Een medicijn op maat dus. De resultaten zijn wonderbaarlijk. Genezing van helse pijnen en vooral hoge verbetering van iemands laatste levensfase. Die wordt nu vaak een grote hel wegens middelen als morfine enz. Degenen die deze techniek hebben ontwikkeld zijn met allerlei grote organisaties in gesprek geweest en willen deze techniek en producten gratis aanbieden. Ze hebben zelf de uitwerking van deze producten van dichtbij meegemaakt en zijn hier zo blij mee dat ze vinden dat heel nederland op deze manier een waardig leven (en afscheid) verdienen.
De Nederlandse overheid dwarsboomt dit, weigert gebruik te maken van het aanbod, en weigert zelfs in gesprek te gaan ter overtuiging van de goed bedoelingen van de makers. Vriendjespolitiek, bepaalt welke laboratoria (vaak slecht ontwikkeld) de Mediwiet mogen ontwikkelen. Niks geen goeie, op maat dosering van THC voor pijnbestrijding. Gewoon onbespoten wie. Hiermee zorgt de regering er dus voor dat een ontdekking waar een heleboel mensen in Nederland heel veel baat bij zouden kunnen hebben nooit beend zal worden en illegaal blijft. BELACHELIJK!

Profiel

Gepost: 07 november 2007 12:58 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3124
Geregistreerd  2007-02-27

Sommige coffeeshops geven die dingen in bruikleen aan patienten.

Signature 

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Profiel

Gepost: 07 november 2007 01:02 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  40

Jij hebt het over de inhaler,
De wiet waar ik het over hebt is nog niet in de coffeeshop verkrijgbaar en zal het waarschijnlijk ook niet worden, vanwege de specifieke werking.

Profiel

Gepost: 07 november 2007 07:17 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  88
Geregistreerd  2007-01-01

Kun je misschien iets meer vertellen over die bijzondere wiet?

Signature 

Geschiedenis bestaat niet. Wij bepalen nu wat de geschiedenis is.
(vrij naar George Orwell)

Profiel

Gepost: 07 november 2007 07:40 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  738
Geregistreerd  2007-01-03
naxor - 07 november 2007 12:55 PM

De reden dat het 1 grote hoax is:
Vijf jaar geleden is er een techniek ontwikkeld om zonder giftige of schadelijke stoffen THC te kunnen doseren voor gebruik in een inhaler.
Dit kan dus gedoseerd worden op iemands pijn en pijngrens. Een medicijn op maat dus. De resultaten zijn wonderbaarlijk. Genezing van helse pijnen en vooral hoge verbetering van iemands laatste levensfase. Die wordt nu vaak een grote hel wegens middelen als morfine enz. Degenen die deze techniek hebben ontwikkeld zijn met allerlei grote organisaties in gesprek geweest en willen deze techniek en producten gratis aanbieden. Ze hebben zelf de uitwerking van deze producten van dichtbij meegemaakt en zijn hier zo blij mee dat ze vinden dat heel nederland op deze manier een waardig leven (en afscheid) verdienen.
De Nederlandse overheid dwarsboomt dit, weigert gebruik te maken van het aanbod, en weigert zelfs in gesprek te gaan ter overtuiging van de goed bedoelingen van de makers. Vriendjespolitiek, bepaalt welke laboratoria (vaak slecht ontwikkeld) de Mediwiet mogen ontwikkelen. Niks geen goeie, op maat dosering van THC voor pijnbestrijding. Gewoon onbespoten wie. Hiermee zorgt de regering er dus voor dat een ontdekking waar een heleboel mensen in Nederland heel veel baat bij zouden kunnen hebben nooit beend zal worden en illegaal blijft. BELACHELIJK!

interessant verhaal maar kan je misschien iets meer vertellen waar je de info over die nieuwe (medi)wietsoort vandaan hebt?

Signature 

9/11 Press for Truth met Nederlandse ondertiteling

Profiel

Gepost: 08 november 2007 11:43 AM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  40

Het is geen nieuwe wietsoort.
Het gaat om een nieuwe techniek om THC op de miliggram te kunnen doseren,
zodat je op iemands pijn kan doseren, zodat het alleen de pijn weghaalt en
niet alle andere bij-effecten heeft (stonedheid, sloomheid).

Zoals je zal begrijpen kan ik niet al te veelvertellen waar die infovandaan kommt.
Maar het komt bij degenen vandaan die dit al een tijd aan het ontwikelen zijn en behoorlijk pissed beginnen te worden van het sch
scheijnheilige medi-wiet verhaal in de media

Profiel

Gepost: 08 november 2007 12:11 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  88
Geregistreerd  2007-01-01

Waarom zoeken ze zelf dan niet de publiciteit?

Overigens slagen wij er ook uitstekend in om nauwkeurig te doseren, door kruidnootjes (wietnootjes eigenlijk) te gebruiken. Da’s pas mediwiet en het smaakt nog heerlijk ook rasberry

Signature 

Geschiedenis bestaat niet. Wij bepalen nu wat de geschiedenis is.
(vrij naar George Orwell)

Profiel

Gepost: 08 november 2007 12:25 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  40

Omdat de mensen die dit ontwikkeld hebben ook nog andere activiteiten hebben waarvoor het slim is om uit de publiciteit te blijven.
Mensen die dit eventueel wel voor hun zouden willen doen wordne tegengewerkt. Veelal door hun baas. Stichting pijnbestrijding verbiedt hun werknemers de techniek te promoten of aan te prijzen door de mensen die de techniek mogelijk hebben gemaakt. Lastig verhaal dus.

Profiel

Gepost: 08 november 2007 12:41 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  40

os
Sinds enkele jaren ben ik gebruiker van marihuana voor verlichting van chronische pijn. Ik gebruik het naast de reguliere pijnstillers (opiaten). Ik heb reeds lang geleden de maximale dosis bereikt en dit is niet voldoende om mijn pijn weg te krijgen. Op mijn 53e jaar heb ik voor het eerst marihuana gerookt en het hielp werkelijk. Inmiddels rook ik het niet meer maar gebruik ik een zgn. verdamper. Niet meer stoned, geen schadelijke stoffen binnenkrijgen maar alleen ontspanning. Dat is toch wat we willen bereiken. Eigenlijk zou ik een paar dingen recht willen zetten. Mediwiet bestaat niet. Het is gewoon dezelfde soort marihuana als de soorten die overal verkocht worden. Alleen als de kweekomstandigheden voldoen aan de eisen welke door overheid zijn gesteld spreekt men van medicinale marihuana. In Nederland zijn twee zeer commerciële bedrijven aangewezen om de apotheken te voorzien van marihuana. Deze wordt daar verkocht (op recept) voor €8,50 tot €11,50. Het enige speciale aan deze marihuana is de zgn. constante kwaliteit, de extreem hoge prijs en het lage THC gehalte, dus te weinig werking. Als ik mijn maandelijkse portie in de apotheek zou gaan halen ben ik ca € 500,00 per maand kwijt. Dit is bijna de helft van mijn WAO uitkering. Onmogelijk dus. De (ideële)stichting van Ger de Zwaan in Rotterdam bracht mij lange tijd uitkomst, maar is ook nog te duur voor mij. Uiteindelijk ben ik zelf gaan kweken onder biologisch verantwoorde omstandigheden. Vijf plantjes in een kleine broeikas van 1,5 m3. Geen druppeltje of korreltje gif maar alleen natuurlijke producten en zelf de stroomkosten betalen. Het resultaat is verbluffend goed en de werking zelfs veel beter dan gekochte marihuana. Als er van de kweek nog wat overblijft heb altijd wel een paar mede patiënten die ik blij kan maken.

Profiel

Gepost: 08 november 2007 12:42 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  40

Bovenstaande reactie stond op ieen gezondheidsforum. Dit hoor ik van veel mensen. HEEEEEle hoge prijzen.

De ontwikkelaars van die nieuwe techniek willen het op een betaalbare manier aanbieden aan de patienten. Hiermee zijn verschillende zorgverzekeringen niet akkoord gegaan.

Money, money, money

Profiel

Gepost: 03 maart 2008 05:36 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Misschien moeten we eens wat oude Egpytische papyrussen gaan vertalen. De oude Egyptenaren gebruikten al cannabis als medicijn voor allerlei kwalen. Wellicht dat zij ook allang op de hoogte waren van die speciale wiet.

Ik begrijp ook niet waarom medicinale wiet zo duur moet zijn. Hetzelfde pijnstillende effect kun je toch ook gewoon krijgen als je wiet koopt bij de coffee shop? En was het daar niet gewoon 5 euro voor ‘n zakje? Een vaporizer (inhaler) kun je voor 10-15 euro kopen bij allerlei (internet)winkels, o.a. Large.

Dus waar doet de medische wereld nou zo moeilijk over? Ik begrijp het hele probleem niet erg, vrees ik, maar ik ben niet heel erg bekend met de materie. Wat maakt de medicinale wiet zo speciaal dat het zo duur moet zijn?

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 17 mei 2008 06:47 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  117
Geregistreerd  2007-09-27

Cannabis als anti-pijn medicijn is inderdaad een hoax, want het versterkt juist de pijn.

Signature 

If the NWO doesn’t exist, I’ll create it.
If else, I’ll join it.

Profiel

Gepost: 17 mei 2008 07:03 PM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
Moderator
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1788
Geregistreerd  2007-01-04

medicinale wiet is zo duur omdat het aan heel veel eisen moet voldoen, verder wordt het bestraald om steriel gemaakt te worden. Daarom is mediwiet 2 x zo duur als gewone wiet. Aangezien veel coffeeshops wiet verkopen voor medicinale doeleinden voor inkoopsprijs is het prijsverschil nog groter. Daarom wordt mediwiet geen succes, het is te duur vergeleken met gewone wiet, die net zo goed werkt.

Signature 

Geloof niet alles wat je verteld wordt
http://www.911disinformation.com
Mijn Youtube
http://www.youtube.com/11septembervideos

Profiel

Gepost: 17 mei 2008 09:09 PM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  3
Geregistreerd  2008-04-30

Of je haalt een stekje bij de homegrow shop, 5 of 10 euro, afhankelijk van het soort. Zonlicht, water, groeit als een tierelier. Dan heb je een schoon wietje. 3 of 5 plantjes, mag je hebben. De regelgeving daar omtrent verandert soms wat. Zelfs binnen op de vensterbank doen ze het goed. Je hebt de overheid hier niet bij nodig. tongue wink

Profiel

Gepost: 18 mei 2008 01:24 AM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  12
Geregistreerd  2008-04-14

Wat mij verbaast is dat de overheid momenteel, zo gespitst is op alcohol en roken...maar de wiet blijft totaal buiten frage..
Kinderen mogen niet drinken, alsof wij als ouder zijnde zo achterlijk zijn dat de regering zich ermee moet bemoeien, de ouders daargelaten die dit niet begrijpen.
Las ik nu iets over een bepaalde contract dat men moet tekenen, ouders-kind onderling?????
Nee maar blowen mag wel, dat is ok…
Waar is de regering mee bezig hetzelfde verhaal Opium engeland india?
Wiet verdoofd de zinnen sterker dan drank.
Het blijft langer in het bloed dan drank.
Met drank op is men eerlijker zegt men, met wiet ook?

nu mag men wel blowen zonder tabak..maar roken mag niet?
Sorry er ontgaat mij iets geloof ik.

Profiel

1 van de 2
1